Mies ei halua tuoda julki facebookissa meidän parisuhdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaapp

Vieras
Ollaan oltu nykyisen mieheni kanssa yhdessä kohta puoli vuotta. Miehellä on paljon naispuolisia kavereita facebookissa, jotka kommentoivat hänen juttuihinsa. Minua se sattumoisin häiritsee, koska jotkin keskustelut ovat mielestäni olleet ns. vihjailevia ja mies käy tykkäilemässä minulle täysin tuntemattomien naisten kuvista.

Mies on piilottanut parisuhdestatuksensa, mutta minulla se kyllä lukee sivullani, että seurustelen hänen kanssaan. Mies ei halua, että laitan yhteiskuvia bookkiin. Minusta tuntuu että miehelläni on jotain virityksiä muiden naisten kanssa, mutta mies vakuuttelee, että olen hänen ainoa naisensa. Minun on vaikea uskoa tätä. :(

Kyllä oli helppoa ennen facebookia.

Voin kertoa että tuolla mustasukkaisella käytöksellä enemmänkin ajaa toista kauemmaksi kuin sitouttaa omaan suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap lisää;27884767:
Joo-o, mutta unohtui tuossa aloituksessa mainita, että miehen edellinen suhde päättyi, kun mies jäi kiinni pettämisestä.

Mä en olis aloittanut suhdetta tuollaisen kanssa ollenkaan. Minkä se on edelliselle tehnyt, voi hän yhtä hyvin tehdä mulle, kynnys ei liene kovin korkea.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
Mies sitä ja mies tätä.
Kannattas hankkia mielenkiintosempaa sisältöä elämään kuin joku MIES.

MIES MIES MIES MIES, RAKKAUSRAKKAUSRAKKAUS, SEKSISEKSI SEKSI..
*haukotus*

En kyllä ole mitenkään mustasukkainen ihminen, enkä välittäisi yhdestä jutusta, tai ehkä vielä kahdestakaan, mutta kaikki nuo yhdessä on nyt vähintäänkin epäilyttävää.

Se, että mies ei laita sinua statukseensa olisi minulle aika paskan hailee, ja naispuolisten kavereiden kanssa saa heittää pervoakin läppää. Mutta jos ei saa yhteiskuvia postata (siis täh? kai miehestä kuitenkin on jotakin kuvia, ettei ole totaalinen kuvakielto?) ja taustalla vielä pettämishistoriaa niin en kyllä tykkäisi noista kuvioista.

Pistä kuva teistä faceen ja linkitä miehen nimi kuvaan, joten kuva läsähtää myös miehen sivulle. Ja kuvatekstiin kovasti sydämiä ;)

Mutta sitä mietin, että miten tohdit luottaa mieheesi, jos jäi edellisessäkin suhteessa kiinni pettämisestä ja nyt tuolleen salailee sinunkin olemassa oloa??

Alkuperäinen kirjoittaja ap lisää;27884767:
Joo-o, mutta unohtui tuossa aloituksessa mainita, että miehen edellinen suhde päättyi, kun mies jäi kiinni pettämisestä.

Tää nyt on tietty asia erikseen.

Mut tohon facebookiin, sen mä ymmärrän. Mä oon tarkka yksityisyydestäni, enkä halua, että kukaan laittaa musta kuvia sinne. En myöskään kerro parisuhdestatustani enkä todellakaan tykkäis mistään yhteiskuvista siellä. Onneksi mieheni on samoilla linjoilla, ei tartte kummankaan olla mustasukkainen fb:n takia...

Ollaan oltu nykyisen mieheni kanssa yhdessä kohta puoli vuotta. Miehellä on paljon naispuolisia kavereita facebookissa, jotka kommentoivat hänen juttuihinsa. Minua se sattumoisin häiritsee, koska jotkin keskustelut ovat mielestäni olleet ns. vihjailevia ja mies käy tykkäilemässä minulle täysin tuntemattomien naisten kuvista.

Mies on piilottanut parisuhdestatuksensa, mutta minulla se kyllä lukee sivullani, että seurustelen hänen kanssaan. Mies ei halua, että laitan yhteiskuvia bookkiin. Minusta tuntuu että miehelläni on jotain virityksiä muiden naisten kanssa, mutta mies vakuuttelee, että olen hänen ainoa naisensa. Minun on vaikea uskoa tätä. :(

Ei pienessä flirtissä ole mitään vikaa, kunhan se todellakin jää siihen - netissä tai sitten oikeassa elämässä.

Mutten ymmärrä miksi hänestä nyt sitten olisi "niin kamalaa" näyttää muille seurustelevansa. En voi tietää.

Itse epäilisin ehkä samoja asioita kuin sinä, jos mies varsinkin on vielä aiemmassa suhteessaan pettänyt. Mutta ei se tietysti automaattisesti tarkoita, että näin kävisi teidän kohdalla.

Ei tuo sinun mustasukkaisuutesi vielä mene niille rajoille kuin joillakin, että kun aletaan seurustelemaan, niin miehen / naisen pitää jättää taakse kaikki eri sukupuolta olevat hyvätkin ystävät. Toki suhteessa on kyse myös omistautumisesta toiselle mutta rajansa kaikella.

Kysy mieheltä suoraan, miksi hän haluaa salata suhteenne.

Jostain syystähän mies ei halua, että ihmiset tietävät teistä... kun on vielä kieltänyt sinuakin laittamasta teistä yhteisiä kuvia sinne. Hän puhuu sinulle toista, mutta toimii päinvastaisella tavalla. Sinuna olisi varuillani, ei nyt kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä, mutta itse olisin ainakin tarkkailulinjalla, että kuinka tosissaan se mies on suhteessa.

Ei pienessä flirtissä ole mitään vikaa, kunhan se todellakin jää siihen - netissä tai sitten oikeassa elämässä.

Mutten ymmärrä miksi hänestä nyt sitten olisi "niin kamalaa" näyttää muille seurustelevansa. En voi tietää.

Itse epäilisin ehkä samoja asioita kuin sinä, jos mies varsinkin on vielä aiemmassa suhteessaan pettänyt. Mutta ei se tietysti automaattisesti tarkoita, että näin kävisi teidän kohdalla.

Ei tuo sinun mustasukkaisuutesi vielä mene niille rajoille kuin joillakin, että kun aletaan seurustelemaan, niin miehen / naisen pitää jättää taakse kaikki eri sukupuolta olevat hyvätkin ystävät. Toki suhteessa on kyse myös omistautumisesta toiselle mutta rajansa kaikella.

Kysy mieheltä suoraan, miksi hän haluaa salata suhteenne.

mutta mihin niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia tarvitaan hyvinä kavereina? en mä ainakaan tartte ukopuolisia kavereita(toki joskus nuorempana oli kiva,sai ihailua ainakin niiltä miespuolisilta kavereilta jos ei omalta poikaystävältä). minusta siinä on aina riski pettämiseen jos on liian läheisiä suhteita muihin vastakkaista sukupuolta oleviin ihmisiin.

muistan joskus lukeneeni että täysin platonisia miehen ja naisen välisiä suhteita ei ole.

mua on petetty niin monta kertaa omissa suhteissani(ja pyöritin ittekin 18v iässä näitä kavereita muutamia kerralla,joskus kolmeakin,tosin en mennyt sänkyyn asti) ja sen lisäksi joskus kakarana kattelin iskän "ystäviä", joka yleensä kyllä alkoi viattomasta,mutta panemaanhan se päätyi useamman kaverini äidin kanssa, vaikka nää naiset tiesi että isäni on varattu.

että senpä takia mä hyväksyn kyllä jos samassa porukassa on naisia ja miehiä,mutta kahdestaan ukon on turha lähtee vaikka kahville jonkun naisen kanssa,mä en vaan pysty kestää sitä menettämisen pelon tunnetta.

tiedän että tää ajaa miestä varmasti kauemmaksi mutta mä en voi silel mitään.

joskus luotin sinisilmäisesti ex mieheeni,kunnes eksyin vahingossa samaan baariin ja siellä se työnsi kieltään toisen naisen kurkkuun ja hieroit tämän pyllyä kiimaisena.

siksi pikku valheetkin saa epäilemään, koska aiemmin sellainen on johtanut myös pettämiseen

[QUOTE="helmi";27885562]mutta mihin niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia tarvitaan hyvinä kavereina? en mä ainakaan tartte ukopuolisia kavereita(toki joskus nuorempana oli kiva,sai ihailua ainakin niiltä miespuolisilta kavereilta jos ei omalta poikaystävältä). minusta siinä on aina riski pettämiseen jos on liian läheisiä suhteita muihin vastakkaista sukupuolta oleviin ihmisiin.

muistan joskus lukeneeni että täysin platonisia miehen ja naisen välisiä suhteita ei ole.

mua on petetty niin monta kertaa omissa suhteissani(ja pyöritin ittekin 18v iässä näitä kavereita muutamia kerralla,joskus kolmeakin,tosin en mennyt sänkyyn asti) ja sen lisäksi joskus kakarana kattelin iskän "ystäviä", joka yleensä kyllä alkoi viattomasta,mutta panemaanhan se päätyi useamman kaverini äidin kanssa, vaikka nää naiset tiesi että isäni on varattu.

että senpä takia mä hyväksyn kyllä jos samassa porukassa on naisia ja miehiä,mutta kahdestaan ukon on turha lähtee vaikka kahville jonkun naisen kanssa,mä en vaan pysty kestää sitä menettämisen pelon tunnetta.

joskus luotin sinisilmäisesti ex mieheeni,kunnes eksyin vahingossa samaan baariin ja siellä se työnsi kieltään toisen naisen kurkkuun ja hieroit tämän pyllyä kiimaisena.

siksi pikku valheetkin saa epäilemään, koska aiemmin sellainen on johtanut myös pettämiseen[/QUOTE]
Mihin nyt kukaan tarvii ketään tiettyä kaveria, tai harrastusta, tai vaikkapa ruoka-ainesta? Mutta kuka se on kieltämään näitä häneltä? Aika ikävää jos pitäisi pistää välit poikki kaikkiin vastakkaista sukupuolta oleviin kavereihin, koska toinen on epävarma itsestään.

Täysin platonisia suhteita on muutenkin aika vähän, se on kuitenkin kaukana siitä, että hypättäisiin heti tilaisuuden tulle sänkyyn. Voiko homoseksuaali olla kaveri saman sukupuolen edustajan kanssa?

Minulla on miltei enemmän miespuolisia ystäviä kuin naispuolisia, ja vaikka tuollainen kavereiden kanssa säätäminen on melkeinpä minuun liitetty ominaisuus (feature), niin suurimman osan kanssa ollaan kyllä ihan rehellisesti vain ystäviä. Eikä ne miespuoliset kaverit ole sitä varten, että "saisi ihailua", vaikka ei se tietenkään haittaakaan, jos joku ystävä kehuu - niin mies kuin nainen.

Mutta sitten taas ymmärrän kyllä sen, että jos on parisuhteessa säikymmän tyypin kanssa, niin voi ne härskeimmät läpät jättää oikeasti sanomatta ja voi sen perhanan parisuhdestatuksenkin laittaa facebookiin näkyville, jos se oikeasti tekee toisesta onnellisen.

[QUOTE="helmi";27885562]mutta mihin niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia tarvitaan hyvinä kavereina? en mä ainakaan tartte ukopuolisia kavereita(toki joskus nuorempana oli kiva,sai ihailua ainakin niiltä miespuolisilta kavereilta jos ei omalta poikaystävältä). minusta siinä on aina riski pettämiseen jos on liian läheisiä suhteita muihin vastakkaista sukupuolta oleviin ihmisiin.

siksi pikku valheetkin saa epäilemään, koska aiemmin sellainen on johtanut myös pettämiseen[/QUOTE]

Sulla on ongelma, johon kannattaisi hakea vaikka keskusteluapua. Kaikki ihmiset ei todellakaan petä! Mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä (olen 36-vuotias nainen), eikä mun nykyisellä miehellä ja (eikä entisilläkään) ole ollut siihen mitään sanottavaa. Kyllä ihminen tarvitsee kodin ulkopuolisia ystäviäkin. Ainakin minä tarvitsen, enkä aio kenenkään miehen takia heistä luopua. Ystävät on ystäviä, sukupuolesta riippumatta.

No selvää on, että mies ei halua muiden tietävän, että seurustelee ( ainakaan sinun kanssasi). Syitä tähän voi olla monia, haluaa pitää ovet auki parempiin naisiin tai häpeää sinua tms. Oli syy mikä tahansa, niin ei tuo kovin onnelliselta tilanteelta vaikuta.
Itse varmaan laittaisin yhteiskuvia omat sivut täyteen ja vaihtaisin profiilikuvaksikin jonkun yhteiskuvan. Lisäksi kirjoittelisin miehen sivuille hempeitä muisteluita ja kiitoksia edellisen illan herkistä hetkistä yms

[QUOTE="...";27885832]No selvää on, että mies ei halua muiden tietävän, että seurustelee ( ainakaan sinun kanssasi). Syitä tähän voi olla monia, haluaa pitää ovet auki parempiin naisiin tai häpeää sinua tms. Oli syy mikä tahansa, niin ei tuo kovin onnelliselta tilanteelta vaikuta.
Itse varmaan laittaisin yhteiskuvia omat sivut täyteen ja vaihtaisin profiilikuvaksikin jonkun yhteiskuvan. Lisäksi kirjoittelisin miehen sivuille hempeitä muisteluita ja kiitoksia edellisen illan herkistä hetkistä yms[/QUOTE]

No enpä tiedä olisiko "hempeät muistelut" ym yhteiset profiilikuvat tässä vaiheessa asiallisia, jos pari on ollut yhdessä vasta puoli vuotta.
Minusta mies vaikuttaa ihan järkevältä, ettei halua fb:ssä paljastaa koko elämäänsä. Noloimpia ovat ne , joilla se parisuhdestatus vaihtelee koko ajan; erotaan ja palataan yhteen jne. Ehkä mies ei ole varma tuleeko suhde kestämään? Tai ei vain halua julkistaa koko maailmalle että olette yhdessä? Tai sitten ikävin vaihtoehto että haluaa pitää ovet avoimina muihin naisiin, onhan se mahdollista.

Ap;n pitää nyt vaan kestää "epätietoisuutta" mitä tämän suhteen suhteen tulee tapahtumaan. Ajan kanssa näkee kestääkö se vai ei. Ei se facebookissa asian julkaiseminen siitä sen varmempaa tee, varsinkin jos mies on pettänyt aiemmassa suhteessa. Yrität nyt vaan kontrolloida liikaa. Mutta varmasti vähän epävarma olo, ymmärrän!

Yhteistyössä