Mies ei halua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
Odotan kolmosta viikolla 34. Mies ei halua seksiä, vaikka minulla olisi haluja vaikka muille jakaa :( Olen monesti tämän ja edellisen raskauden aikana ottanut asian puheeksi, mutta turhaan... Tumputtaa sitten yksinään. Aika kamalalta tuntuu, kun mies mieluummin tumputtaa kuin on minun kanssa. Olen kysynyt syitä, mutta ei tuo osaa edes selittää. En ole lihonut juurikaan vaikka maha onkin kasvanut. Ärsyttää, kun mies välttelee nukkumaanmenoa minun kanssani ja hiippailee sänkyyn vasta kun olen nukahtanut. Olen kyllä yrittänyt tehdä aloitteen, mutta sitäkin mies tuntuu välttelevän...

Kyllä tuo sitten taas vinkuu, kun synnäriltä pääsen ja minua ei kyllä haluta varmaan pariin kuukauteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Pukki ovella kolkuttaa... jotkut eivät vain halua kolkuttaa tulevan lapsensa oveen muurinmurtajalla. Olkoot he haluttomuuteensa oikeutettuja.

Tämä olisikin hyvä selitys, mutta esikkoa kun odotin niin seksiä oli kyllä ihan loppuun asti ja enemmän kuin tarpeeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Pukki ovella kolkuttaa... jotkut eivät vain halua kolkuttaa tulevan lapsensa oveen muurinmurtajalla. Olkoot he haluttomuuteensa oikeutettuja.

Tämä olisikin hyvä selitys, mutta esikkoa kun odotin niin seksiä oli kyllä ihan loppuun asti ja enemmän kuin tarpeeksi...

olitte myös olleet siinä vaiheessa vähemmän aikaa yhdessä kuin nyt. uskoisin, että sekin vaikuttaa.maybe.

Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Odotan kolmosta viikolla 34. Mies ei halua seksiä, vaikka minulla olisi haluja vaikka muille jakaa :(

Henkilökohtaisesti on vaikeata ymmärtää miehiä jotka eivät innostu raskaana olevista naisista, raskauden aikana nainen ja seksi ovat parhaimmillaan.

Miehen haluttomuus tässä tilanteessa vastanee hyvin sitä synnytyksen jälkeistä aikaa, joten saatte nyt kärsiä vuoron perään ja melko tasapuolisesti. Sinun kannalta kätevää kun et tarvitse perustella tulevaa haluttomuuttasi - tilanne on ehkä hankalampi jos miestä aina tekee mieli.

ap:
päätön:
uskomatonta, mä otan vaikka kuskin itelleni ja tuun kattoon että puhutko sä totta

haluatko oikeesti tulla kattoo kuin nöyryytetty ja lyöty olen, saatko siitä jotain kiksejä!
ja porvoon huutajat mulle on ihan se ja sama mitä te luulette tai ette luule.
mun ei tartte enää luulla.
miksi kirjoitin tänne, yksinkertaisesti en pysty vielä puhumaan kellekkään läheiselle kuin alas mut lyötiin, tätä häpeän määrää ja menetin rakastetun. on helpompi puhua kasvottomana, tuntemattomana.
joku sanoo tietty ettei ollut mitään menetettävää niin ei varmaan mutta ei se helpota mun oloa yhtään. ei rakkaus kuole ja suru häviä sillä.

Ainakin tuo juttu on kirjoitettu sinun nim.merkilläsi!!:D

Alkuperäinen kirjoittaja Juupa juu:
ap:
päätön:
uskomatonta, mä otan vaikka kuskin itelleni ja tuun kattoon että puhutko sä totta

haluatko oikeesti tulla kattoo kuin nöyryytetty ja lyöty olen, saatko siitä jotain kiksejä!
ja porvoon huutajat mulle on ihan se ja sama mitä te luulette tai ette luule.
mun ei tartte enää luulla.
miksi kirjoitin tänne, yksinkertaisesti en pysty vielä puhumaan kellekkään läheiselle kuin alas mut lyötiin, tätä häpeän määrää ja menetin rakastetun. on helpompi puhua kasvottomana, tuntemattomana.
joku sanoo tietty ettei ollut mitään menetettävää niin ei varmaan mutta ei se helpota mun oloa yhtään. ei rakkaus kuole ja suru häviä sillä.

Ainakin tuo juttu on kirjoitettu sinun nim.merkilläsi!!:D

No tämä ei ole minun kirjoittamani, voi olla, että olen vahingossa käyttänyt samaa nikkiä kuin joku muu...

Täällä toinen samasta asiasta kärsivä. Ekaani odotan (rv19+5) ja seksiä on ollut plussan jälkeen noin kerran kuussa. Jos tätä avioliittoa jatkan, ni on kyllä viimeinenkin lapsi mitä odotan. Mua lähinnä vaan itkettää kun on itsellekin vaikeeta tän kropan muutokset käsittää.
Tosin mun ei kai edes tumputa. Ja se halailis ja pussailis kyllä vaikka kuinka, mut kun pitäis itse asiaan mennä, ni EI. Ja mä oon ihan loppu.

Kyllä meilläkin halataan ja pussataan ja muutenkin muut asiat tuntuu olevan kunnossa. Nöyryyttää vain jotenkin kun mies ei minua halua... Viimeisen kerran olen kyllä minäkin raskaana...

Mä kysyin mun mieheltä ihan suoraan, että haittaako sitä nyt tää mun maha (eka lapsi myös sille), ni sanoi, et "ei haittaa". Olis sitten sanonu edes suoraan jos haittaa, ni olis paljon helpompi käsitellä tätä asiaa. Joka kerran jälkeen (silloin harvoin kun sitä seksiä on) se kuitenkin kyselee, että "mahdoinkohan mä tökkiä sitä vaavia päähän..."
Voi elläimen käsi. :headwall: Ja kohta ollaan vasta puolivälissä.

Yhteistyössä