V
"vieras"
Vieras
Meillä on oikein siinä kuvan alla, että naimisissa käyttäjän x kanssa. Ollaan siis pistetty se niin, että kaikki näkee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska en halunnut häntä kaveriksi.
Minusta olisi outoa, turhaa ja tyhmääkin olla oman mieheni FB-kaveri, kun kerran saman katon alla asutaan ja joka päivä nenätysten ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen;22237254:ai niiden kaikkien facebookissa olevien sukulaistätien, serkkujen, yhteisten tuttujen nähden?
tuskin kenenkään mies niin typerä sentään on
Ööö...ei, mulle se on puoliso, kumppani, rakastaja.
Joku kirjoitti, että ei ole FB-kamu niiden kanssa jotka asuu samassa taloudessa kuin hän. Ihan hyvä selitys minusta![]()
On ystäväkin, tavallaan. Mutta en mä ystävieni kanssa asu, ole aviossa, ole saanut lapsia, jne. Eli kyllä mun mies on mun mies, ja ystävät on sitten asia erikseen.
Niin tai näin, en näe mitään tarvetta olla mieheni kanssa FB-kamu, eikä se tosiseikka tee hänestä yhtään vähemmän tärkeää minulle.
Rakastava avioliitto on onnellisuuden perusta ainakin meillä.
Koska en halunnut häntä kaveriksi.
Minusta olisi outoa, turhaa ja tyhmääkin olla oman mieheni FB-kaveri, kun kerran saman katon alla asutaan ja joka päivä nenätysten ollaan.