Mies ei juomareissuil vastaa puhelimeen ;/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Daaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kisu-mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Miksi soittelet hänelle, kun hän on juomassa?

Jaaha täällä TAAS takerrutaan pikku seikkoihin!
On minullakin tapana soittaa tai laittaa txt miehelle jos se on viihteellä.Sitä sanotaan VÄLITTÄMISEKSI!

Kyllä minua ainakin huolestuttaisi jos oma mies ei vastaa tai laita txt kuten olen elossa! Ehkä minä satun välittämään siitä! Tämä voi olla toisille täysin uusi asia opittavaksi!!!! mutta ehkäpä jotkut vielä joskus senkin oppivat =)

Hah. Tuo ei ole välittämistä vaan kyttäämistä.

Sanoo henkilö,joka ei ehkä tiedä mitä k.o. lause tarkoittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No se kuitenkin aina sanoo että soitellaan, ja jos itse olen jossain kavereiden kanssa ja vaikka puhelin unohtuu kerran johonkin niin jo on tullut 100 puhelua ja 100 viestiä että panemassako oot jotain miestä kun et vastaa. Minusta se on ihan normaalia että toiselle saa soittaa millon tahtoo? Mies kuitenkin viettää kavereidensa kanssa paljon aikaa muulloinkin, esim. töissä ja arkisin...

No voi hellanlettat mikä "mies".

No se kuitenkin aina sanoo että soitellaan, ja jos itse olen jossain kavereiden kanssa ja vaikka puhelin unohtuu kerran johonkin niin jo on tullut 100 puhelua ja 100 viestiä että panemassako oot jotain miestä kun et vastaa. Minusta se on ihan normaalia että toiselle saa soittaa millon tahtoo? Mies kuitenkin viettää kavereidensa kanssa paljon aikaa muulloinkin, esim. töissä ja arkisin...

mun mielestä tuo kuulostaa kyttäämiseltä..sori!! miks just silloin tahtoo soittaa kun on pitämässä hauskaa?? Ymmärrän täysin soittamiset jos oikeesti on jotain tärkeetä asiaa..

ei pahal mut onkohan teidän suhteessa vähän luottamuspulaa?? sen käsityksen tästä saa

Alkuperäinen kirjoittaja Kisu-mirri:
Jaaha täällä TAAS takerrutaan pikku seikkoihin!
On minullakin tapana soittaa tai laittaa txt miehelle jos se on viihteellä.Sitä sanotaan VÄLITTÄMISEKSI!

Kyllä minua ainakin huolestuttaisi jos oma mies ei vastaa tai laita txt kuten olen elossa! Ehkä minä satun välittämään siitä! Tämä voi olla toisille täysin uusi asia opittavaksi!!!! mutta ehkäpä jotkut vielä joskus senkin oppivat =)
Voihan lässynlää.

Kunhan vaan kysyn, miksi hän soittelee miehelle kun tämä on baarissa. Lienee aika todennäköistä kuitenkin, että mies on elossa. Välittää voi toivottamalla hauskaa iltaa kun mies lähtee, ja tekemällä kunnon krapula-aamupalaa seuraavana päivänä kun mies osoittaa elpymisen merkkejä.

Jos mies taas on katoamistemppuja tekevä alkoholisti, niin eipä se perään soittelu mitään auta.

"Soitellaan!" nyt ei välttämättä tarkoita yhtä mitään oikeasti.
Sopikaa yhteiset pelisäännöt, varsinkin kun se on noin vaikeaa molemminpuolin!!

Miksi soitat? Joo, voihan sitä joskus olla huolissaan tms, mutta itekin kun lähen kavereiden kans baariin tai muualle ulos viettään iltaa niin puhelin jää yleensä narikkaan... Haluan silloin viettää aikaa kavereiden kanssa enkä tekstailla tai soitella miehen kans kun sen kans kyllä kerkiää jutella sit seuraavanakin päivänä...

Kuulostaapa mukavalta :o :laugh:

Ja tutulta. Ettet vaan olisi K?

minäkin aiemmin aina soittelin miehelle kun hän oli kavereiden kans ulkona. eikä se vastaillu. vitutti ja itketti ja valvoin kunnes hän tuli kotiin. myöhemmin vasta tajusin, että soittelin hälle koska en luottanut. luulin et hänel on heti pöytä täys naisia tai jtn..

nyt vuosien päästä olen huomannut, etten soittele hälle- luotan siis häneen. menen nukkumaan samaan aikaan ku ennenki, enkä ees herää ku hän kömpii viereen. aamulla olen soittanut ja ollut vihainenkin, jos ei ole ilmaantunut kotiin, mut eipä se aamulla vastaakkaan, kun jossain nukkuu känniä poies.. eli ota iisisti, laita leffa pyörimään ja nauti omasta ajastasi :)

No en mä usko että sillä mitään naisia on, suruttaa vaan se kun ei voi edes sitten koskaan sanoa että älä soita kun oon kavereiden kanssa, vaan pitää tuolleen vältellä? Tai olla ajattelematon? Ja siis ei sano sitä "soitellaan" silleen kuten "nähdään" tms. vaan esim. soitan sitten kun plaaplaa jne..

No en mä usko että sillä mitään naisia on, suruttaa vaan se kun ei voi edes sitten koskaan sanoa että älä soita kun oon kavereiden kanssa, vaan pitää tuolleen vältellä? Tai olla ajattelematon? Ja siis ei sano sitä "soitellaan" silleen kuten "nähdään" tms. vaan esim. soitan sitten kun plaaplaa jne..

Kantsii ottaa asia puheeksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Kuulostaapa mukavalta :o :laugh:

Ja tutulta. Ettet vaan olisi K?

Ja K olen etunimeltä mutta en usko että tunnetaan kuitenkaan?

Mä heivaisin mäkeen sellaisen miehen joka soittelis mulle koko ajan kun olen juomassa. Jos menen kavereiden kans viihteelle niin olen siellä sitten niiden kavereiden kanssa ja pidän hauskaa. Ärsyttää muutenkin sellaiset kaverit joiden ukko soittelee koko ajan. Itsekään en miehelle soittelis (oon siis sinkkuna). Exäkin sai mennä baariin milloin huvitti ja ei me koskaan tekstailtu tai soiteltu. Samoin sain minä mennä. Luottamus pelasi.

Miestäs vaan ahdistaa tuo sun vainoominen eikä halua vastata puhelimeen. Johan ne kaveritkin naurais jos mies koko ajan akkansa kanssa puhuis ja tekstailis.

Mun miesystävällä on ollut puhelin kiinni jo kaksi viikkoa,tähän numeroon ei saada yhteyttä. En tiedä seurustellaanko enää, eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun ei vastaa.Joskus on mennyt neljäkin viikkoa.Hän on tuurijuoppo ja ryypiskelee mahdollisesti nytkin.Mä elän omaa elämääni silloin kun hänellä on ryyppy päällä ja kun se loppuu niin puhelin alkaa taas pirisemään.Olen huomannut ,että mä vahdin välillä liikaa ja se voi ärsyttää häntä.Jokaiselle suotakoon vapaus,mut mielestäni hän voisi jotain ilmotella. . .......

Kyllä mä ajattelen, että silloin kun molemmat pääsee vuorollaan hetkeksi irtautumaan tästä hiton arkirumbasta niin silloin ei tarvi toisiaan häiritä. Meillä on ainakin selvät sävelet...N.kerran kuussa vuorotellen jompi kumpi saa mennä rauhassa. Tekstarin saatan miehelle laittaa kun menen nukkumaan ja aina hän on kyllä kotiin tullut (paitsi kerran mutta silloin kyllä laitto tekstarin että menee kaverilleen). Menee pikkusen vainoharhaseksi jos joka kerta pitää sydän sykkyrällä nyyhkiä kotona että mies on höyläämässä jotain vierasta naista. silloin suhde ei oo terve! Jos meikeläisen mies laittas mulle kymmeniä tekstareita ja soittelis kun joku maanikko kun olen likkojen kanssa pihalla niin näyttäsin ovea..Miksi? Koska sekään ei ole tervettä!!!! Sellainen ihminen ei ole terve!

jos ajattelen omalle kohdalleni, niin minusta olisi ihan helvetin ärsyttävää se että pitäisi meluisassa baarissa vahtia puhelinta jos mies sattuisi mulle soittamaan. Kauhea stressin siitä sais! Ja se nyt ei ole baari-illan tarkoitus.
Me ei soitella kumpaankaan suuntaan silloin kun toinen on viihteellä.

minun eräs tuttu laittaa miehelleen illassa varmaan yli 30 viestiä ja soitti ainakin 20 kertaa. (jos siis uskaltautuu ulos lähteä ilman akkaansa, tätä minu tuttua.) Yhden illan aikana!! Tyyliin mies lähti kavereitten kanssa klo. 22.00 niin puolen tunnin päästä jo alko soittelee et "pääsitkö baariin ku ei mitään kuulu?" "mihin baariin menitte?" "Voitais muuten ostaa takapihalle uima-allas?" ja tällästä ihan turhaa..... saattaa ihan soittaa keskiyöllä vaikka ensviikon ruokalistasta os ei muuta keksi. (Tuli vaan tässä mieleen et tarttee mennä huomen aamuste kauppaan et älä juo paljoo ja tuu aikasin kotiin....)
iltaa kohden soitot kävi agressiivisemmaks ja jos ei vastannut niin tää nainen laitto viestin pari perään "panetko jotain siellä? jos panet ni kotiin ei oo tulemista!"

seuraavana päivänä vasta alkaaki se penääminen. tarttis minuutilleen muistaa mitä on tehnyt, kenen kanssa jutellut, mistä tuntee jonkun kenen kanssa on jutellut jne. sitten ku ei osaa tarkalleen sanoa mitä on tehnyt vaikka puol kaks ni sit tä nainen vasta raivarin saakin, huutaa potkii ja itkee... sairasta touhua :O

ite saatan illalla laittaa viestiä että "tuunko hakemaan yöllä vai meinaakko kävellä kottiin että soita sitten jos tarttet kyytiä :) " Harvoin se minnekkään kyllä lähtee, kyllä se valomerkin jälkeen tulee kotia. ulos kun se lähtee niin silloinkin ite saattaa soitella mulle... Enempi minua ärsyttää kun se baarista mulle soittaa ja en kuule mittää mitä se höpöttää, käsken laittaa viestiä jos on asiaa :D

Yhteistyössä