Mies ei koskaan soita vaikka lupaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos mies lupaa soittavansa niin ehkä yhden kerran kymmenestä oikeasti soittaa niinkuin on luvannut.

Esim tänään oli toisella paikkakunnalla käymässä ja lupasi soittaa kun lähtee ajamaan kotiin ja taas unohti. Ei ole ensimmäinen kerta.

Alkaa vähän tuntuu siltä ettei sitä paljoa meikäläinen kiinnosta saatikka koskaan pyöri mielessä kun aina unohtaa. :(

Inhottavaa ettei oma mies rakasta oikeasti.

Koska ainakin mulla on tapana tehdää jotain mitä lupaankin.

jos lupaan soittaa, soitan.

Mutta ehei ei mun mies. Taidan olla vaan pallo hänen nilkassaan. Tai siltä tuollainen kohtelu ainakin tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Jutelkaa asiasta. Mun mies taas rämpyttää koko ajan jos ei ole kotona, siihen joskus palaa päreet kun puhelin soi kokoajan.

mä olen sanonut sille kyllä että tuntuu toi inhottavalle ettei soita vaikka lupaa. Ja että kertoo mulle sen ettei paljoa kiinnosta kun voi noin vaan aina unohtaa.

No ne ukot nyt vaan joskus on sellasia, tai siis jotkut miehet on aina ja useimmatkin joskus. Sano sille että soon kuule sellanen homma et se pidetää mikä luvataan!

Kun saman käytännön kääntäminen toisinpäin (että itse lupaat soittaa ja jätät tarkoituksella soittamatta) tuskin toimii. Se ei varmaan edes tajua että olet jättäny soittamatta. Ne on ne ukot vähän sellasia ;)

et sillä vaan on niin huono muisti. Et ei se välttämättä johdu siitä ettei sua muistais. Mun mies aina myöhässä, ja mua se suututtaa kun itse olen ajoissa ettei ihmisten tartte odottaa. Ihan kuin se ei kunnioittais toisia, mut kyllä se oikeesti kunnioittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Jutelkaa asiasta. Mun mies taas rämpyttää koko ajan jos ei ole kotona, siihen joskus palaa päreet kun puhelin soi kokoajan.

Mä olen jättänyt yhden poikaystävän sen vuoksi, että se soitteli mulle ihan jatkuvasti! (Ei asuttu yhdessä eikä lapsia tms.)

Alkuperäinen kirjoittaja voihan olla:
et sillä vaan on niin huono muisti. Et ei se välttämättä johdu siitä ettei sua muistais. Mun mies aina myöhässä, ja mua se suututtaa kun itse olen ajoissa ettei ihmisten tartte odottaa. Ihan kuin se ei kunnioittais toisia, mut kyllä se oikeesti kunnioittaa.

ehkei sitä vaan kiinnosta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi se soittaminen, esim tuollaisessa tapauksessa, on sinulle tärkeää? Lupaako mies oikeasti, omasta aloitteestaan, soittaa, vai vaaditko sinä soittamaan?

ei vaan hän aina lähtiessään itse sanoo että soittaa kun lähtee ajamaan kotiinpäin.

Loukkaannun koska odotan milloin soittaa ja sitten ei soita vaan saa itse kysellä perään onko jotain sattunut tms.

tässä alkaa vaan tuntua siltä etti miestä vaan paskan vertaa oikeasti kiinnosta.

Yhteistyössä