Mies ei kosketa muuta kun halutessaan seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
onko normaalia? Ei halaa,ei pussaa eikä muutakaan. Kun haluaa seksiä tulee lähelle. Ärsyynnyn tästä eikä minua huvita koko homma, menee jotenkin fiilis kun toinen vain seksin takia koskettaa. Ottaa päähän muutenkin että ukko luulee että heti olen valmis seksiin ja sitten suuttuu jos en haluakaan tai jos en ole innoissani mukana. Onko tähän mitään millä voi parantaa tilannetta.

joo siis jos menen häntä pussailemaan ja halailemaan hän luulee heti että haluan seksiä tai sitten itse haluaakin. Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan mutta ei tajua pointtia. Olen myös yrittänyt selittää että ehkä haluisinkin useammin jos välillä muuten vaan voitasiin olla lähekkäin mutta ei ymmärrä. Eikä ole aina ollut tollainen,mutta en muista milloin muuttui.

Alkuperäinen kirjoittaja ap harmaana:
joo siis jos menen häntä pussailemaan ja halailemaan hän luulee heti että haluan seksiä tai sitten itse haluaakin. Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan mutta ei tajua pointtia. Olen myös yrittänyt selittää että ehkä haluisinkin useammin jos välillä muuten vaan voitasiin olla lähekkäin mutta ei ymmärrä. Eikä ole aina ollut tollainen,mutta en muista milloin muuttui.

Voin sanoa, että meillä ihan sama homma. Eikä nykyään kyl haluta mokoma ukko ollenkaan. Jos sei kerran näe mussa ku naitavan reijän jota huomioida, niin ei kiitos..

En tiedä, onko tuo normaalia, ilmeisesti on jossain suhteissa. Meillä ei ole. Mies pusuttelee, halailee, puristelee, silittelee, kourii kyllä ihan muutenkin, vaikka vain ruuanlaiton ohessa.

Yhteistyössä