N
nainen vm.-62
Vieras
Olen tapaillut parin vuoden ajan itseäni nuorempaa miestä. Alussa oli fiksumman ja kivemman oloinen kuin nykyään. Antoi siis itsestään ihan erilaisen kuvan kuin mitä on, näin ainakin koen asian. Nykyään tuntuu ettei hänellä ole mitään muuta minulle annettavaa kuin seksiä kerran pari viikossa. Hän luulee että se riittää minulle ja ettei minua tarvii mitenkään muuten huomioida, ei puhu enää kauniisti kuten alussa, ei kehu, ei tuo mitään tullessaan, ei yllätä enää mitenkään jne.
En tarkoita että lahjoa pitäisi mutta kyllähän kai jokainen nainen haluaa tulla kohdelluksi kunnioittavasti ja siten että tuntisi itsensä rakastetuksi! Ja ps.hän on pohjalainen mies, kehuu itseään tosi paljon, viesteissä kyselee aina onko mun kaverit hänestä kysynyt, ja sanoitko että ihana kävi...jne jne. Joskus sanoo jostain toisesta naisesta, että miks et sä ole tollanen!!
En tarkoita että lahjoa pitäisi mutta kyllähän kai jokainen nainen haluaa tulla kohdelluksi kunnioittavasti ja siten että tuntisi itsensä rakastetuksi! Ja ps.hän on pohjalainen mies, kehuu itseään tosi paljon, viesteissä kyselee aina onko mun kaverit hänestä kysynyt, ja sanoitko että ihana kävi...jne jne. Joskus sanoo jostain toisesta naisesta, että miks et sä ole tollanen!!