Mies ei laukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelikymppisiä olemme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelikymppisiä olemme

Vieras
Mies ei laukea seksimme aikana lainkaan ja se on hankalaa meille molemmille, mitä tehdä?

Jyystämistä kestää ja kestää mutta ei laukea, ei sitten millään.

Olenko jotenkin väljä vai onko miehellä liian pieni - se on noin 12-13 cm ja paksuus ehkäpä halkaisijaltaan 4 cm, suunnilleen

Mies laukeaa kyllä itsetyydytyksessä

No mä kyllä olen todennut, että joillekin miehille on se käy helpommin kuin toisille. Että saman naisen kanssa toisella on helpompaa kuin toisella. Tuo on kurja tilanne!

Käyttääkö hän muuten jotain erektiolääkkeitä?

[QUOTE="vieras";28433673]No mä kyllä olen todennut, että joillekin miehille on se käy helpommin kuin toisille. Että saman naisen kanssa toisella on helpompaa kuin toisella. Tuo on kurja tilanne!

Käyttääkö hän muuten jotain erektiolääkkeitä?[/QUOTE]

Ei mitään lääkkeitä ja terve kun pukki sekä hyväkuntoinen elämäntapaliikkuja

Ootteko pitkään olleet yhdessä, vai onko mies totuttanut vehkeen kädelle jo vuosia? Ootko varma ettei se käytä esim. mielialalääkitystä?
Juu, mulla oli sama ongelma edellisen kanssa, tosin käsin hoidellessakin mun käsi hyytyi usein ennen orkkua, eikä se suuseksilläkään tullut kovin helpolla. Omin käsin ilmeisesti ei ollut kummoinenkaan urakka. Ja siis yhdynnässä ei tullut kertaakaan.
Veti kyllä alkoa ja noita lääkkeitä.
Tuo on paska homma, ettei tuohon taida lääkkeitä olla, toisin kuin siihen minuuttimunaan.