Kun mies ei laukea.. mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";29498765]Sinulle spruits, oot varmaan oikeassa, mies kyllä haluais minulle silikonit ja onkin sanonut jo aiemmin suoraa että mun tissittömyys vaikuttaa haluihin ja seksiin. Mut ehkä tässä nyt on taustalla muutakin kuin tissit....[/QUOTE]

Voi kiesus näitä luupää ukkoja! Mulla loppuis halut siihen paikkaan, jos mies alkais mua moittiin tissittömäksi. Sama asia ku päin näköö vähättelis miehen vehkeen kokoa ja huokailis, et kyl mä varmaan sit laukeaisin jos vain sulla ois isompi.
Todella idioottimaista!
Muistakaa naiset, ennen ku alatte ottaan mitään silikoneja miehen miellytys tarkoituksessa, et niillä joilla on silarit, rintasyöpää ei usein havaita ajoissa ja sit voi olla liian myöhäistä. Ne patit peittyy niiden implanttien suojiin.

Minni.. Joo eihän se kivalta tunnu, mut mun mies on muutenki suorasanainen ja sen mielestä on parempi sanoa suoraa kuin valehdella, näissäkin asioissa. Nyt kieltämättä on itsetunto nollissa ku tietää ettei mies kiihotu mun vartalosta eikä koskaan sano mitään positiivista ulkonäöstä. Haikailee vaan timmien ja muodokkaitten naisten perään :( Vaikka en mä itekkään näistä "ajokoiran korvista" tykkää ja mielellään ne kiinteät rinnat ottaisin, mut pakko hyväksyä keho tällaisenään. Silikoneja en uskalla ottaa vaikka toisaalta mieli tekiskin...

Niinpä, liian kiltti kun olen... Tässä ollaan eroa tänään pohdittu ja nyt ku on näitä kaikkia asioita miettiny, niin ehkä se vois olla yksi vaihtoehto... Kyllä se pahalta tuntuu, kun toinen arvostaa lapsettomien ihmisten täydellisiä vartaloita, toisin kuin minun, joka olen monta lasta hänelle odottanut ja saanut....

[QUOTE="aapee";29499148]Niinpä, liian kiltti kun olen... Tässä ollaan eroa tänään pohdittu ja nyt ku on näitä kaikkia asioita miettiny, niin ehkä se vois olla yksi vaihtoehto... Kyllä se pahalta tuntuu, kun toinen arvostaa lapsettomien ihmisten täydellisiä vartaloita, toisin kuin minun, joka olen monta lasta hänelle odottanut ja saanut....[/QUOTE]

Mitä jos lopetat asian vatvomisen ja surkuttelun miehen puolesta ja sanot ukolle, että siinä on ovi. Tiedätkö, ukkosi kiukuttelee sulle, kun et sano vastaan. Jos sulle saa sanoa mitä tahansa ilman seuraamuksia, niin hyvin monet ihmiset kyllä käyttää sitä hyväkseen ja pitää sellaista ihmistä sylkykuppinaan. Ei sinun tarvitse samanlaiseksi siaksi alkaa kuin miehesi, mutta puolesi sinunkin täytyy pitää. Muuten tarvitset ne masennuslääkkeet kohta itsekin.

Miehellä on ollut laukeamisongelma kuukauden verran ja on jo lähdössä vieraisiin. Voi pyhä yksinkertaisuus. Itse en saanut orgasmia kolmeen vuoteen eikä tullut mieleenkään että miehen vaihto auttaisi asiaan! Kyllä se ongelma oli ihan mun omassa päässäni. Sinun miehesi kohdalla kyllä ne lääkkeet kuulostaa aika varteenotettavalta vaihtoehdolta.

Itse en ikimaailmassa söisi mitään masennuslääkkeitä, SSRI-lääkkeitä kaikista vähiten. Joskus nuorena tuli käytettyä ja epäilin jo tuota paljon puhuttua SSRI-Sexual Dysfunction Syndromeakin kun vaikutukset kestivät useamman vuoden ja pilasivat monta pari parisuhdetta, tunne- ja seksielämän aivan täysin hyvin pitkäksi aikaa. Että se vaikutus ei välttis lopu ihan heti vaikka lääkkeen vaihtaisi ja joillekin se jää loppuelämäksi päälle. Terapia on parempi apu kuin lääkkeet ja jos lääkkeitä on syötävä terapian lisäksi, niin ei missään nimessä serotoniinikamaa jos parisuhde on tärkeä.

ylleensä miehiä moititaan siitä että tulee liian pian

ei prkl teille kelpaa mikään
Niinpä. Mutta yksi asia pysyy eikä ikinä muutu tällä palstalla - kaikki on aina tavalla tai toisella miehen omaa syytä.

Huvittavinta on se että näitä asioita pohditaan täällä elämän ja kuoleman kysymyksinä pääasiassa pimpinomistajien toimesta joilla ei kaikesta päätellen usein ole HAJUAKAAN mitä miehen päässä tai kropassa liikkuu ja miten ne toimivat mutta asiantuntijoita ollaan valmiita esittämään ja spekuloidaan mitä villeimmillä teorioilla.

Neuvon kysyminen tältä palstalta missään parisuhteeseen tai vähänkään vakavampaan asiaan liittyen on sama kuin ampuisi itseään jalkaan.

Mies täällä väittää, että jos erektio toimii, on laukeamattomuudessa jokin fyysinen syy, kuten esimerkiksi lääkitys. Jos johtuisi haluttomuudesta, näkyisi se ensin erektio-ongelmana.

Monet lääkkeet vaikuttaa miehen laukeamattomuuteen,minulla itselläni lyrica teki juuri tuon efektin että muna kyllä seisoi ja vaimo halutti mutta pati vaan ei irronnut vaikka tunnin pari nussi,ei suuseksissä eikä myöskään hanskaan veto auttanut,lääkkeen kun lopetti niin johan alkoi orgasmeja irtoamaan.
Vaimohan tosta enemmän tuntui loukkaantuvan kuin minä että en lauennut,kieltämättä häiritseehän se itseääniki kun jokusen viikon on laukeamatta niin muna seisoo ihan naurettavista jutuista ja useasti jossain kaupassakin alkoi seisomaan vaikkei mitään eroottista ollut lähimaillakaan ja saati sit jos näki jotain erottista niin koko ajan seisoi ja kivisti niin maan perkeleesti.
Nyt kun minulle kokeillaan cymbalta lääkettä niin samaa ongelmaa alkaa ilmenemään,muna kyllä pelaa mutta viime kerralla kun harrastettiin seksiä niin ei pati irronnutkaan,laskin annoksen puoleen ja vartun muutaman viikon ja jos ei orgasmeja ala ilmantumaan niin on pakko lopettaa lääkitys.
Mutta tuohon alkuperäiseen viestiin sen verran että kannattaa tämän naisen miehen koittaa laskea lääkkeen annostusta tai vaihtaa lääkettä eikä syytellä naistaan jos ei pati irtoa.

[QUOTE="huu";29498939]Seurustelin ihan vähän aikaa tyypin kanssa, joka ei lauennut. Ikävä kyllä seurustelumme loppui alkuunsa tämän ongelman takia. Mies oli ollut naimisissa 15 vuotta ja hänellä oli aina ollut tämä ongelma. Kovasti selitteli, että hän vaan on tällainen, ettei minussa ole vikaa. Tulkitsin kyllä niin, että minussa on jotain vikaa. Totta kai, koska tällaisesta miehestä ei ollut koskaan kokemusta. Yleensä miehet laukeaa, se on mielestäni se seksin juttu. Itsekin haluan laueta.
Ymmärrän ahdistuksesi. Mutta jospa menisi ohin. Teillä on pitlä suhde, joten tuskin sinun tarvitsee ajatella itsestäsi, ettet kelpaisi![/QUOTE]

Vähän itsekäs asenne... Joo yleensä miehet laukeaa, mut, etenkin kun tulee ikää, niin mikään ei ole niin itsestäänselvää. Kyllä mä laukean helposti, vaikka mies ei aina saa. Nuorempana se oli varmasti monilla toisinpäin, mies sai alta aikayksikön ja naisen on vaikeampi saada. Olisiko silloin sama lääke ollut ok, eli että nainen jätetään sen takia kun ei saa? Ei, silloin syytetään miestä, kun ei osaa ja naista pitää vaan ymmärtää. Etkö sä nyt oikeasti pysty muka tajuamaa, että mies voi kovasti nauttia seksistä ja rakastaa, vaikka on hankala laueta.

juu, oli se laukeaminen sitten onneksi kiinni lääkkeestä! Mies vähensi lääkkeen annostusta ja nyt toimii taas :)
Siltikään en pääse yli enkä ympäri siitä, ettei minulla ole muotoja mistä mies tykkäisi.
Sanoipa tuo taas suoraa yhtenä päivänä, kun oltiin harrastettu seksiä, että "Sinussa ei ole mitään seksuaalisesti kiihottavaa kohtaa.." eli ei rintoja eikä pyöreää takamusta. Että yritäppä siinä sitten nauttia seksistä, kun tiedän mitä mies ajattelee... vaikka seksi itsessään mun mielestä on hyvää ja selkeästi mieskin on siitä nyt nauttinut taas.

Periaatteessa ymmärrän sen, että ne pyöreät muodot (rinnoissa ja pepussa) vaan on sellaiset mitkä luonnollisestikkin miestä kiihottaa! Eli voiko mies omille haluilleen mitään?
Mutta toisaalta, en voi minäkään sille mitään että lasten odotusten, synnytysten j a imetysten jälkeen niitä ei enää juurikaan ole.

Miehes on idiootti. Mä en IKINÄ kattelis miestä joka puhuis mulle noin. Ihan sama vaikka olis viistoista yhteistä lasta. Mä sanoisin miehelle et kiitti moi. Nyt vähän itsekunnioitusta kehiin.

[QUOTE="aapee";29601494]juu, oli se laukeaminen sitten onneksi kiinni lääkkeestä! Mies vähensi lääkkeen annostusta ja nyt toimii taas :)
Siltikään en pääse yli enkä ympäri siitä, ettei minulla ole muotoja mistä mies tykkäisi.
Sanoipa tuo taas suoraa yhtenä päivänä, kun oltiin harrastettu seksiä, että "Sinussa ei ole mitään seksuaalisesti kiihottavaa kohtaa.." eli ei rintoja eikä pyöreää takamusta. Että yritäppä siinä sitten nauttia seksistä, kun tiedän mitä mies ajattelee... vaikka seksi itsessään mun mielestä on hyvää ja selkeästi mieskin on siitä nyt nauttinut taas.

Periaatteessa ymmärrän sen, että ne pyöreät muodot (rinnoissa ja pepussa) vaan on sellaiset mitkä luonnollisestikkin miestä kiihottaa! Eli voiko mies omille haluilleen mitään?
Mutta toisaalta, en voi minäkään sille mitään että lasten odotusten, synnytysten j a imetysten jälkeen niitä ei enää juurikaan ole.[/QUOTE]

En ymmärrä, miksi teidän parisuhde meinasi loppua siihen, ettei mies kuukauteen nauttinut seksistä, mutta itsekin kerrot, ettet pysty miehesi sanojen takia nauttimaan seksistä, mutta se on teille molemmille ihan ok. Jos se on sulle ok, niin ei kai siinä sitten mitään. Itse en kyllä tuollaista katselisi.

"vieras": Just sen takia kun minä olen tällainen kiltti vätys joka en saa sanottua mitä ajattelen ja laitan toisten tunteet aina omieni edelle :( En jaksa välittää omista haluistani vaan siitä,että mies olisi tyytyväinen.
Tiedän, tää ei tuu jatkumaan kovin kauaa. En voi jaksaa tällaista elämää... :(

Sanoisin kyllä kokemuksesta että tuo johtuu lääkkeestä. Voi mennä ohi kun on syönyt pidempään tai sitten ei mene ennen kuin lopettaa lääkkeen kokonaan. Olen syönyt muutamaa masennuslääkettä, eka vaikutti seksiin niin että halut väheni melkein nollaan ja orgasmin saanti vaikeutui paljon, nämä pysyi koko lääkkeen syönnin ajan.
Toinen lääke vähensi myös haluja mutta ei niin paljon kuin eka ja orgasmi tuli vähän helpommin. Kolmas lääke myös vähensi haluja mutta ei vaikuttanut orgasmin saantiin.

On hyvin yleistä että ssri-lääkkeet vaikuttaa seksihaluihin, kiihottumiseen ja orgasmin saantiin. Taitaa olla pikemminkin niin että ne on aika harvassa sellaiset ssri.t jotka ei aiheuta mitään ongelmia seksielämään. Ja sehän se vasta niin kivaa onkin kun ne sivuvaikutukset on kaikki yksilöllisiä, ettei voi oikein tietää ennen kuin kokeilee.
Samaa mieltä masennus lääkityksen sivuvaikutus aiheuttaa seksuaalisia ongelmia

Oon mies enkä oo koskaan lauennu ilman omaa kättä. Selitäpä siiinä sitte naiselle että vika ei ole hänessä. Vittu että on vaikia olla mies joka ei lukee.
Mitäs jos aloittaisitte seksin sillä että nainen tyydyttää sinua ensin käsin riittävästi ja sitten vasta seksiä. Jos et vieläkään laukea niin nainen hoitelee seksin jälkeen sinut loppuun. On miehiä joille pelkkä penetraatio ei riitä aivan samoin kun naisiakin ja silloin tarvitaan yhteispeliä ja laaja-alaista seksiä, joka käsittää lelut, filmit, käsin tyydyttämisen jne.