Mies ei luota naisiin :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnettooon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnettooon

Vieras
Olen hyvin voimakkaasti ihastunut, ja tieädn että mieskin pitää minusta. Mutta hän on hyvin varautunut eikä uskalla luottaa. Haluasin saada hänet avautumaan ja luottamaan minuun, jotta hänellä olisi hyvä olla.

Haluan tämän miehen. Olen päättänyt hänet saada tavalla tai toisella. OIkeastaan hän on jo minun, olemme tavanneet silloin tällöin. Mutta mies ei luota naisiin, oletan että hänet on petetty pahasti aikaisemmin. Kuinka voin rakentaa luottamusta?

Kuinka saisin suhteemme etenemään? Olen valmis odottamaan, mutta mielelläni kuulisin myös nopeamman toiminnan hurmausvinkkejä. Haluan että mies rentoutuu seurassani ja nauttii seurastani. Minunkin on paha olla, koska näen hänen taistelevan itsensä kanssa.

En tiedä tarkalleen, mutta oletan sen liittyvän edellisen pitkän oarisuhteen loppumiseen sekä sen jälkeen on myös saanut näpeilleen. Sanatarkasti mies kertoi olevansa "ehkä vähän kyyninen, koska viimeisen parin vuoden aikana on ehtinyt tapahtua kaikenlaista, eikä uskalla yhtäkkiä heittäytyä mihinkään uuteen juttuun."

Olemme kuitenkin paljon kirjoitelleet, ja muutaman kerran tavanneetkin, ja tällöin ei ole ollut ongelmaa. Hän on aika hiljainen ja ehkä jopa ujo.

Toisella tapaamiskerrallakin hän ensin väitti ettei ollut mitään odotuksia illan suhteen, että näkeekö minut vai ei, mutta myöhemmin samana iltana tunnusti että kyllä hän odotti minut näkevänsä.