Mies ei millään ymmärrä että meillä ei ole rahaa kuin roskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Viime syksynä aloitti marinan että hän haluaa lumilingon ja ilmoitin että ei meillä ole siihen varaa ja ei me sitä tarvita, kun ei tuota pihaakaan nyt niin kamalasti ole.

No lumilinko ilmestyi liiteriin multa salaa, oli ostanut sen firman nimiin ja sitten alkoi kauhea lumen odotus. No ekat lumet tuli ja mies innoissaan otti lingon käyttöön ja ekalla kerralla se sitten hajosi. Pihalla oli kivi, joka rikkoi lingon ja tietysti se oli mun syy että se kivi siellä oli, kun mies omasta mielestään pihan siistinyt linkoa varten syksyllä. Mutta mulla ei ole mitään mielikuvaa, että olisin mihinkään kiveen syksymmällä edes koskenut.

No nyt on linko korjattu ja korjaus maksaa kuulemma melkein saman verran kuin itse linkokin maksoi ja mies ilmoitti että nyt tarvii rahaa, no ei meillä sellaisia summia ole. Sanoin että maksaa firman kortilla, kun firman linkohan se onkin, mutta se ei kuulemma käy, koska minä sen hajotin ja mun pitää se maksaa. Ilmoitin että minä en sitä ole hajottanut ja minä en sitä maksa, niin taita tää ilta olla aika jäätävä tunnelma meillä.

Minä en ole koko linkoa halunnut, joten minä en siihen rahojani tuhlaa, enkä minä sitä ole rikkonut.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ihan mielenkiinnosta. Paljonko tuollainen lumilinko maksaa?

Tonnin tuo vaan maksoi, ei siis mistään kalliimmasta päästä, mutta just tällä hetkellä tilillä ei tuollaisia rahoja ole ylimääräistä ja vaikka olisikin niin periaatteesta ei ole.

Yhteistyössä