Pipsan mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Uskon että se lehtiartikkelin mies oli Pipsan. Haluaisinkin tietää että ottiko kukaan sitä kuvaa talteen? Sen miehen nillä tosin ei selvinnyt muuta kuin firman tiedot, että en enää ihmettele Pipsan rahan kulutusta.

No jopa toisen elämä kiinnostaa. Kyllä mäkin googletin sen miehen nimen mutta en mä koe tarvetta aloitella keskusteluita siitä. Anna olla jo! Toisekseen se mies on yksityishenkilö.

n
No ettekö nyt tajua, että idiootti pipsa tekee itse nämä aloitukset.
Hän haluaisi tylsääkin tylsempään blogiin lukijoita, ja sen tähden jatkuvasti postaa tänne näitä aloituksia.

No älä nyt säkin jaksa! Mä en usko että Pipsa näitä tekee. Sehän on aina halunnut pitää tuon mysteerimiehensä salassa niin miksi ehdoin tahdoin TÄLLAISEN TEKISI? Ei käy järkeen.

n
No ettekö nyt tajua, että idiootti pipsa tekee itse nämä aloitukset.
Hän haluaisi tylsääkin tylsempään blogiin lukijoita, ja sen tähden jatkuvasti postaa tänne näitä aloituksia.

Itse olen käynyt pari kertaa Pipsan blogissa, vaikka en sitä seuraakaan. Mutta lukijamäärä näytti olevan sen verran korkea syystä tai toisesta, että tuskin hänen tarvii mainosmielessä tällaista pakkomielteistä postailua harrastaa.

Kaikkea hyvää vaan bloggaajalle, ja tälle pakkomielteiselle: oikeasti, aika sairaaksi menee tämä aloitusten tehtailu.

[QUOTE="MUMS";28426691]No älä nyt säkin jaksa! Mä en usko että Pipsa näitä tekee. Sehän on aina halunnut pitää tuon mysteerimiehensä salassa niin miksi ehdoin tahdoin TÄLLAISEN TEKISI? Ei käy järkeen.[/QUOTE]

Ei käy järkeen, niin kuin pipsan muut tekemiset käyvät, vai kuinka :)

[QUOTE="mie";28426696]Joka kerta kun pipsa kirjoittaa blogipäivityksen, niin aina silloin tänne ilmestyy näitä aloituksia.Pipsa vaan haluaa lukijoita... huoh...[/QUOTE]

Ai? En mä ainakaan nähnyt uutta blogipäivitystä.
Mä oon sitä mieltä, että tuo aloittaja on joku sekopää vainoaja. Kyllähän niitä on maailma pullollaan. Tai muuten vaan katkera kun toinen vaikuttaa hyvin onnelliselta vaikka noita liikakiloja onkin. Eikä munkaan mielestä Pipsa tarvitse lukijoita tällaisilla keppulikonsteilla. Blogilistalla näkyy olevan TOP100 listalla eikä sinne päästä millään keskustelupalstan pommituksilla. Sivukatseluitakin näkyi olevan 1,5 miljoonaa, tosin osa on varmasti palstoilta tulleita mutta tuskin kaikki.

Yhteistyössä