Mies ei näköjään halua olla perheellinen työssään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitsiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teeppäs ap vanhanaikasesti, eli mene jonain päivänä lapsen kanssa isin työpaikalle isiä moikkaamaan! Muista katsoa tarkasti työkavereiden hämmästyneet ilmeet! Miehesi ilmeistä nyt puhumattakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
no jopas... seuraavan kerran vastailet kännykkään, lähdet ihan asioikseen näyttämään lapselle isin työpaikkaa jne... Koskapa puheet ei auta niin sitten käytännön toimiin :) Jos miehellä on puhtaat jauhot pussissa niin se kestää hermostumatta, jos taas älähtää vähänkin, niin siitä voi vetää aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Meistä jokainen päättää, mihin kaikkeen suostuu ja mihin ei. Jos mies haluaa olla sinkku, niin sinkkuutensa sitten saakoon, isyyttään ei silti pakoon pääse.

On kai niitä muitakin vaihtoehtoja olemassa ?

Meinaan et voi sanoa että " Jos miehellä on puhtaat jauhot pussissa niin se kestää hermostumatta"

Vähän sama kuin sanoisi "jos rakastat minua niin ostat minulle talon ja annat minun käydä vieraissa"
---------------------------------------

Ap:lle: ikävä kuulla tuommosesta, mutta tuskin lasten kanssa työpaikalle meno auttaa tai joku puhelimeen vastaaminen.

Samasta asiasta kun on kyse kummassakin.

Työpuhelimeen saa vastata edes muutenkaan . Hänen Henk. Koht puhelin on eriasia sitten.

Eikö keskustelu muka tuota tulosta ?

Ei, keskustelu ei auta, koska mies kiistää (yllätys, yllätys).
Tuota yllätyshyökkäystä (tai esim, veisimme iskälle töihin jotain ylläriä tms.) Työpuhelimeen en olisi voinut vastata, siitä olisi tullut myrsky. Miehellä on työpaikalla myös lankanumero. En tiedä käyttääkö sormusta työpaikalla, en ole siellä seuraamassa. 6v sitten oli "hässäkkää" työkaverin kanssa ja hän ilmoitti minulle, ettei tiennyt mieheni olevan naimisissa, joten kaiketi tuo työpaikallaan oleilee kuin sinkku.. kaiketi ka edelleen.

Yhteistyössä