Mies ei nuku vieressä, seksiäkin harvoin. Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ahdistun kun mieheni ei nuku vieressäni, vaan sohvalla. Ehkä kerran viikossa, jos silloinkaan nukkuu mun kanssa.

Seksiä on harvoin.
En juurikaan halua seksiä, sillä mieheni on niin passiivinen seksin suhteen.
Haluan että mies osoittaisi haluavansa.

Mikä avuksi?

Tee aloite, ole iloisen oloinen ja ota siltä poskeen, se virittää suhteen uuteen alkuun, pukeudu seksikkäästi, laita läpinäkyvät alkkarit jalkaan ja pyllistele sen edessä, jos ei kiinnostu niin se on homo.

Ootko koskaan kysyny miks nukkuu mieluummin sohvalla?

Tunnen pariskunnan jotka nukkunu 10 vuotta erillään, vaimo sängyssä ja mies sohvalla..ja syy tähän ettei mies jaksa kiivetä portaita ylös.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:

Tunnen pariskunnan jotka nukkunu 10 vuotta erillään, vaimo sängyssä ja mies sohvalla..ja syy tähän ettei mies jaksa kiivetä portaita ylös.

Mun kaveri nukkuu sohvalla ja mies makkarissa. Syynä on miehen kuorsaus.

Alkuperäinen kirjoittaja neuvoa antava:
Tee aloite, ole iloisen oloinen ja ota siltä poskeen, se virittää suhteen uuteen alkuun, pukeudu seksikkäästi, laita läpinäkyvät alkkarit jalkaan ja pyllistele sen edessä, jos ei kiinnostu niin se on homo.

Olen pyllistellyt, mutta toiminta jää sively/takapuolen puristeluasteelle.

Ei kiihota yhtään, jos joutuu itseään "tyrkyttää" miehelle..

Meillä sama, nukutaan eri vuoteissa.. seksiä harvoin.. meillä syy valvottava lapsi ja miehen pitää herätä töihin.. lapsi siis yli vuoden, alkaa jo painamaan mieltä kun hellyys suhteesta kadonnu pikku hiljaa:(

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:

:laugh:

olisko sitten aika vaihtaa huone järjestystä kenties? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:

:laugh:

Tää on ihan totta, niin hauskalta kun se kuulostaaki. Kaatuu töiden jälkeen sohvalle ja siitä lähtee aamulla töihin.
Ja vaan yläkerrassa on makkareita. Rankkaa olla mies :D

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-toipilas-:
Miksi miehesi nukkuu sohvalla?

Hän ei osaa antaa minulle syytä. Jää vaan aina katsomaan telkkaria ja nukahtaa siihen.
Pyydän häntä tulemaan nukkumaan, ja vastaa tulevansa "ihan kohta"

Telkkaria eikä tietokonetta saa sammuttaa, tai hän suuttuu. Ne siis on auki joka yö.

Alkuperäinen kirjoittaja options:
a) joko miehesi runkkaa usein eikä halua seksiä sun kanssa
b) sillä on toinen nainen
c) miehesi on masentunut
d) sä et enää kiihota häntä
Karua totuutta. Omalla kohdallani mies alkoi nukkua sohvalla ja eikä halunnut minua. Syy oli toinen nainen.

Meillä mies nukkunut sohvalla 2 vuotta ja tulee nukkumaan varmaan vielä vuosia. Minä nukun lasten kanssa, kun tulevat viekkuun joka yö. Mies kyllä aina sanoo tulevansa sänkyyn, mutta eipä se jouda, koska nukahtaa ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hän ei osaa antaa minulle syytä. Jää vaan aina katsomaan telkkaria ja nukahtaa siihen.

Telkkaria eikä tietokonetta saa sammuttaa, tai hän suuttuu. Ne siis on auki joka yö.

Ei tarvitse mennä näin..joten älä pelästy, mutta miksi miehesi ei anna sammuttaa tietokonetta. Jutteleeko hän tietokoneen kautta joittenkin kanssa?

c) miehesi on masentunut

Ei ole toista naista.

Mies voi olla masentunut.

Sanoo että olen kaunis ja haluttava.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei tarvitse mennä näin..joten älä pelästy, mutta miksi miehesi ei anna sammuttaa tietokonetta. Jutteleeko hän tietokoneen kautta joittenkin kanssa?

Ei vaan siksi, että tästä on tullut "taistelu".
Pyydän miestä viereen. Lupaa tulevansa/suuttuu minulle.
Olen sitten vihaisena käynyt sammuttamassa telkkarit ja koneet ja mennyt nukkumaan.
Ei luultavasti osaa nukahtaa ilman telkkaria.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:

Mun kaveri nukkuu sohvalla ja mies makkarissa. Syynä on miehen kuorsaus.

Meillä sama :(

c) miehesi on masentunut

Meillä sama.

Ei runkkaa ainakaan tiettävästi usein, ei toista naista.

Masentunut saattaa olla, ja kyllästynyt minuun.

Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon se, että on ihan normaalia että ihmisten seksuaalinen aktiivisuus poikkeaa paljonkin toisistaan, näin myös meillä.

Jos passiivisempi osapuoli olisi nainen, kukaan ei juurikaan ihmettelisi.

Ei pitäisi antaa lasten tulla parisuhteen väliin. Vaikka lapset on meille kaikki kaikessa, niin aina pitäisi muistaa, että lapset ovat onnellisimpia silloin kun koko perhe ja vanhemmat voivat hyvin. Lapset omiin sänkyihin nukkumaan (sitten kun eivät enää tissiä yöllä tarvitse) ja aikaa parisuhteelle. Vaikka ei olisi voimia ja innostusta seksiin, mutta vieressä nukkuminenkin auttaa asiaan. Siitä se lähtee. Ei sitä seksiä ainakaan voi olla jos ollaa eri huoneissa.
Jos tilanne on jo mennyt niin pahaksi, ettei toista saa samaan sänkyyn kiristämälläkään, minä ottaisin aikalisän ja lähtisin jonnekin pienelle matkalle yhdessä, herättelemään parisuhdetta ilman niitä arjen huolia ja paineita.

Yhteistyössä