Mies ei ole kotona vieläkään, kännykästä loppunut akku, eiks se nyt sitte petä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:
joka on jollekin todella kipeä aihe. Luokatonta minusta.

Mun tilanne tuskin on kenellekkään kipeä.
Täällähän aina eka merkki on et mies pettää näissä tilanteissa, meillä toi luottamus pelaa sen verran et voin omalta osalta aiheesta vitsailla thats it.

ja ihan yleisesti jos epäilee miehen pettävän ni täältä ei vinkkejä ainakaan kannata kysyä, täällä nyt kehitellään roskien viennistäkin parhaimmillaan pettämisretki!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
siis ootko tosissas? perjantaina jo lähteny?

Siis olen :o
2 kokonaista yötä, onks tää jo paha vai? :/

sanoiko se sulle et on koko v lopun reissussa vai aiko vaan lähtä käymään?

No sanoi, aina ne siellä on pari yötä..
Ei sinne viitsi oikein edes yhdeksi yöksi mennä.
Perjantaina lähtevät aina töiden jälkeen iltasella ja lauantai aamuna heti kalaan..
illalla sitten kalastavat ja grillailevat ja tekevät jotain poikien juttuja mistä en välitä tietää enempää B) :D

psst. ne leikkii tyynysotaa pikkuhoususillaan *Varma tieto*

:D :D¨
Hyi :D

Alkuperäinen kirjoittaja :

No voi kyynel. Koskaan ei voisi mistään laskea leikkiä ilman, että joku ottaa nokkiinsa.

No ei tietenkään saa.
Mullekkin voi olla kipeitä aiheita vaikka mitkä, mut en mä voi joka avauksessa itkeä ettei niin voi kirjoittaa.

No voi kyynel. Koskaan ei voisi mistään laskea leikkiä ilman, että joku ottaa nokkiinsa.

ja vielä modelta.. Kyllä se voi sattua omaan nilkkaankin joskus, katsotaan sitten kuka nauraa.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No ihan selvä tapaus, pettämässä on, ei akut voi loppua puhelimesta tolleen! Mä kans alan epäillä kohta kun mun mies lähti käymään tänään muka töissä ja oli siellä tunnin! Varmaan oli vieraissa, kävi vaan likaamassa naamansa ja kätensä jossain ennen kotiin tuloa. Nyt kyllä ratsaan sen puhelimen ja katon auton rippimittarista miten paljon on sillä ajanu.

Joo totta!
Saastaiset siat :(

No ei tietenkään saa.
Mullekkin voi olla kipeitä aiheita vaikka mitkä, mut en mä voi joka avauksessa itkeä ettei niin voi kirjoittaa.

kuten sen matrsulinkin TÄYSIN asiallisen ketjun. Todella outoa pätemisen tarvetta ja itsensä yläpuolelle nostamista sulla olen huomannut.

ja vielä modelta.. Kyllä se voi sattua omaan nilkkaankin joskus, katsotaan sitten kuka nauraa.

Minusta ne oikeat tapaukset ovat tahatonta komiikkaa. Varsinkin sekvenssi, jolla niitä palstalla puidaan. Aivottomat yrittävät rämpiä elämässään ja ottavat leikinlaskusta nokkiinsa.

Voi olla, mut en mä silloinkaan täällä kieltäis ketään tekemästä tän kaltaisia avauksia :)
Pettäminen on kurja asia, ihan kamala, mut se et epäilee toisen pettävän ilman isompaa syytä ja ruokkii sitä epätietoisuutta täällä muuttuen hysteeriseksi niin et tonkii miehen puhelimen läpi, taskut, sähköpostit ym
Ja vielä antaa vieraiden paisutella sen pettämiseksi...
Niin,jos mä oikeesti epäilisin et mun mies pettää ni ikimaailmassa en täältä apua kyselisi, sehän nyt ois takuuvarma et kaikki ois heti sitä mieltä että pettää.

No ei tietenkään saa.

kuten sen matrsulinkin TÄYSIN asiallisen ketjun. Todella outoa pätemisen tarvetta ja itsensä yläpuolelle nostamista sulla olen huomannut.

´Sun ei todellakaan tarvitse musta tykätä jos et halua :)
Ja jos mä tekisin jotain täällä väärin ni nootit saisin jostain aivan muualta kun sulta :D
Se ketju olisi pitänyt poistaa jo ajat sitten, tulin vasta koneelle silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:
:o mä en nyt ymmärrä miten joku voi loukkaantua tälläsestä? :D

Ei, en mäkään, mut sen ymmärrän et tässä modena olossa on muutama hassu puoli, ja yksi on et mua ja muita modeja vihaa aika moni joka tapauksessa ja on kiva päästä vähän väliä nälvimään tai kaivamaan sun jutuista jotain negatiivista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti mitään ei ole sattunut? Minnepäin lähti? Aamulla luin nettilehdestä että rovaniemellä oli kalakavereiden vene kaatunut, toinen hukkunut ja toinen kateissa. Joku perhe siellä turhaan odottaa isää kotiin kalareissulta :(

tiedän tapauksen.

mä en suinkaan VIHAA sua, mutta ihmettelen sun käytöstä. Siinä on suuri ero tietääkseni.
Älä suinkaan kuvittele itsestäsi nyt noin suuria, että herättäisit sentään vihan tunteita ainakaan minussa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Todellakin.
Vaihdatan lukotkin, saapas sitten nähdä miten ovela olin, kiinni jäi :kieh:

Äläkä turhaan tuhlaa hyviä jätesäkkejä sen tavaroiden pakkaamiseen. Pihalle vaan. Kerätköön sieltä.

niinpä, osan heitän puuhun niin saa vähän haasteita elämään :kieh:

mä en suinkaan VIHAA sua, mutta ihmettelen sun käytöstä. Siinä on suuri ero tietääkseni.
Älä suinkaan kuvittele itsestäsi nyt noin suuria, että herättäisit sentään vihan tunteita ainakaan minussa.

Sori koitan nopsaa kirjoitella tässä kun kolmonen just ihan hetki sitten heräsi, viha on todellakin kärjistetty sana :D

Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:
:o mä en nyt ymmärrä miten joku voi loukkaantua tälläsestä? :D

Ei, en mäkään, mut sen ymmärrän et tässä modena olossa on muutama hassu puoli, ja yksi on et mua ja muita modeja vihaa aika moni joka tapauksessa ja on kiva päästä vähän väliä nälvimään tai kaivamaan sun jutuista jotain negatiivista.

No älä! :laugh: