Mies ei ole kotona vieläkään, kännykästä loppunut akku, eiks se nyt sitte petä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Lähti jo perjantaina kalareissulle poikien kanssa :'(
Eiks tää ole se takuuvarma pettämisen merkki, kaikilla siellä akut muka finito ja kellokin jo neljä sunnuntaina :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettei olis mitään sattunu?

Ei ole, sai laitettua viestiä kaverin kännykästä.
Lähti siis sinne kahden kaverin kanssa pakulla ja eilen meni perässä pari kaveria lisää, tältä yhdeltä kaverilta ei nyt auto lähtenyt käyntiin ja hinaavat sen sieltä pois kuulema!
Mut en siis tietenkään usko tuota, plussa tietää paremmin :attn:

Toivottavasti mitään ei ole sattunut? Minnepäin lähti? Aamulla luin nettilehdestä että rovaniemellä oli kalakavereiden vene kaatunut, toinen hukkunut ja toinen kateissa. Joku perhe siellä turhaan odottaa isää kotiin kalareissulta :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti mitään ei ole sattunut? Minnepäin lähti? Aamulla luin nettilehdestä että rovaniemellä oli kalakavereiden vene kaatunut, toinen hukkunut ja toinen kateissa. Joku perhe siellä turhaan odottaa isää kotiin kalareissulta :(

Ne on tossa evolla, kyl mäkin kurkin noi uutiset heti yhen maissa kun yleensä tulevat heti aamusta, tai ennen 12 mut sitten laittoi viestiä ni öiköhän tuo kunnossa ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Pettämässähän se.
Mahtaakohan edes kalavehkeitä mukana olla :snotty:

:/
Totta.
Käyn katsomassa onko ne autotallissa ja lemppaan samalla äijän kamat pihalle :snotty:

Hyvä, kaksi kärpästä samalla ovenavauksella.

Todellakin.
Vaihdatan lukotkin, saapas sitten nähdä miten ovela olin, kiinni jäi :kieh:

No ihan selvä tapaus, pettämässä on, ei akut voi loppua puhelimesta tolleen! Mä kans alan epäillä kohta kun mun mies lähti käymään tänään muka töissä ja oli siellä tunnin! Varmaan oli vieraissa, kävi vaan likaamassa naamansa ja kätensä jossain ennen kotiin tuloa. Nyt kyllä ratsaan sen puhelimen ja katon auton rippimittarista miten paljon on sillä ajanu.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
siis ootko tosissas? perjantaina jo lähteny?

Siis olen :o
2 kokonaista yötä, onks tää jo paha vai? :/

sanoiko se sulle et on koko v lopun reissussa vai aiko vaan lähtä käymään?

No sanoi, aina ne siellä on pari yötä..
Ei sinne viitsi oikein edes yhdeksi yöksi mennä.
Perjantaina lähtevät aina töiden jälkeen iltasella ja lauantai aamuna heti kalaan..
illalla sitten kalastavat ja grillailevat ja tekevät jotain poikien juttuja mistä en välitä tietää enempää B) :D

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Ja hallista tuo kalat mukanaan...

:D
itseasiassa ne on kerran kaupasta käynyt kalaa hakemassakin mukaan et voivat savustaa :D :D
Viime kesä oli aika ankee kalastuksen suhteen.
Tuolla on sellainen järvi mihin on lohta istutettu, jos sitä vaan joskus tulisi kotiin astikkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
siis ootko tosissas? perjantaina jo lähteny?

Siis olen :o
2 kokonaista yötä, onks tää jo paha vai? :/

sanoiko se sulle et on koko v lopun reissussa vai aiko vaan lähtä käymään?

No sanoi, aina ne siellä on pari yötä..
Ei sinne viitsi oikein edes yhdeksi yöksi mennä.
Perjantaina lähtevät aina töiden jälkeen iltasella ja lauantai aamuna heti kalaan..
illalla sitten kalastavat ja grillailevat ja tekevät jotain poikien juttuja mistä en välitä tietää enempää B) :D

psst. ne leikkii tyynysotaa pikkuhoususillaan *Varma tieto*