N
nibsdu
Vieras
olen puhunut tunteistani ensin pitkään syyttelemättä, kertonut mistä pidän, mitä kaipaisin. pyytänyt. Lopulta vuosien jälkeen huutanut ja itkenyt tai pyytänyt selitystä. Aina miehen vastaus on ollut joku näistä
-hiljaisuus
-en tiedä miksi
-en osaa sanoa
-pitäis ottaa sut huomioon paremmin
mutta siltikään mitään muutosta ei ole tapahtunut
Kyllä on sellainen olo että olen vain reikä johon joskus tyhjentää kassit,mutta oikeasti vartaloni ei kelpaa kerran ei halua sitä koskettaa.
Eilen sanoin että minulle ei kelpaa vakiovastauksen että et tiedä miksi, nyt sä selität mulle asian.
Miehen vastaus: No mä vaan oon laiska enkä oo ottanut sua huomioon.
Eli siis mun vartalon koskettelu/hyväily/suukottelu tms on miehelle vastenmielistä työtä... Kylläpä olo parani.
Nyt mies lupasi(taas) että asia muuttuu, mutta itestä alkaa tuntua etten edes enään halua asian muuttuvan koska mies on loukannut kaikennäköisillä asioilla niin paljon ja jotenkin vaan seksiin liittyvät ongelmat kruunaa tilanteen.
Miten tästä eteenpäin?
-hiljaisuus
-en tiedä miksi
-en osaa sanoa
-pitäis ottaa sut huomioon paremmin
mutta siltikään mitään muutosta ei ole tapahtunut
Kyllä on sellainen olo että olen vain reikä johon joskus tyhjentää kassit,mutta oikeasti vartaloni ei kelpaa kerran ei halua sitä koskettaa.
Eilen sanoin että minulle ei kelpaa vakiovastauksen että et tiedä miksi, nyt sä selität mulle asian.
Miehen vastaus: No mä vaan oon laiska enkä oo ottanut sua huomioon.
Eli siis mun vartalon koskettelu/hyväily/suukottelu tms on miehelle vastenmielistä työtä... Kylläpä olo parani.
Nyt mies lupasi(taas) että asia muuttuu, mutta itestä alkaa tuntua etten edes enään halua asian muuttuvan koska mies on loukannut kaikennäköisillä asioilla niin paljon ja jotenkin vaan seksiin liittyvät ongelmat kruunaa tilanteen.
Miten tästä eteenpäin?