mies ei olekkaan niin ulkonäkö keskeinen kuin olen luullu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
miehen kans jostain lähti puheeks ulkonäkö. oon laihduttanu 66kg:ta 61kg, pömppö maha kadonu ja tissit tietysti pienentyny. miestä se ei haittaa, ei tykkää isoista rinnoista. no heitin sitten et entä jos mulla olis likaset hiukset ja ei meikkiä, ja jos jättäsin dödön pois.... haittaisko. ei kuulemma haittais, rakastaa mua silti.
mies ei olekkaa niin ulkonäkö keskeinen kun olen kuvitellu. no, edelleen jatkan meikkaamista ja itseni huoltamista....

Voihan sitä sanoa mitä vaan ;). En usko, että kukaan mies haluaa tukka rasvasena olevaa ja hikistä naista, vaikka mitä sanoisi. Et kai sä miehen takia meikkaa tai käytä dödöä?

Alkuperäinen kirjoittaja Huu:
Voihan sitä sanoa mitä vaan ;). En usko, että kukaan mies haluaa tukka rasvasena olevaa ja hikistä naista, vaikka mitä sanoisi. Et kai sä miehen takia meikkaa tai käytä dödöä?

Toiset elää oikeaa elämää ja siinä sattuu kaikenlaista näkemään ja kokemaan. Kauniit ja rohkeet tulee telkkarista :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toiset elää oikeaa elämää ja siinä sattuu kaikenlaista näkemään ja kokemaan. Kauniit ja rohkeet tulee telkkarista :)

No, jos hygieniasta huolehtiminen ja meikkaaminen on susta kauniita ja rohkeita, niin onnea vaan valitsemallesi tielle. Provoksi epäilinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No, jos hygieniasta huolehtiminen ja meikkaaminen on susta kauniita ja rohkeita, niin onnea vaan valitsemallesi tielle. Provoksi epäilinkin.

Ajattele, mä tiedän ÄIDIN joka oli kolme päivää käymättä suihkussa, eikä edes meikannut.

Saatat olla väärässä. Minusta ainakin vaimoni tuoksuu paremmalta, kun kainalot hieman tuoksuvat muultakin kuin saippualta tai dödöltä. Silloin hän tuoksuu häneltä.

Yhteistyössä