W
Wiltsu
Vieras
Siis tarvii ajaa 120 km.......syömään? Ja aikaa matkoihin menee lähes 3 tuntia??? En kyllä haluis asua maalla!
Niin. Elämä on valintoja pullollaan.
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis tarvii ajaa 120 km.......syömään? Ja aikaa matkoihin menee lähes 3 tuntia??? En kyllä haluis asua maalla!
Vaatteiden vaihtoineen, suihkuineen, ei ollut kovin pitkä sun lenkki? Talon ympäri, vai etkö käy suihkussa ja vaihda vaatteita, kun se ei oo kivaa?
Ollut hk:n sinistä, jota kävi ahmimassa jääkaailla keppanan kanssa. Epäilen koska 120 km lounas ravintolassa jäi väliin...![]()
Nyt on ihan pakko: Kateellisen panettelua! Ja hymiöitä en osaa. Enkä opettele.
Eikun sulla ei oo huumorintajua!
päätimme säästää siivousrahat ja tehdä itse ruokaa
Peruitte siis tuon siivoojan, vai miten säästitte?
Omituisia tarinoita muutenkin. Sellain ihan hauska lukea, että kaikenmoista sortinsakkia sitä onkin.
Kyllä meilläkin tuhlataan rahaa, ei tosin siivoojan palkkaan, mutta onneksi syy ei ole laisuudessa.
Me säästettiin kans rahaa tänään. Piti mennä yksityislentokoneella Pariisiin syömään mutta päätettiinkin jäädä kotiin.
Mitä muuta kivampaa saitte tilalle? Mihin vaihdoitte tuon yksityislennon? Oletko vaihtoosi tyytyväinen ja jopa siitä onnellinen? Olisitko mieluummin lentänyt yksityislennolla Pariisiin? Jos niin on, et ole voittanut mitään.
Oletko onnellinen koko ajan elämässäsi? Teetkö juuri niitä asioita, joita olet aina unelmissasi halunnut tehdä?
Oletko tehnyt oikeita valintoja?
Aina ja koko ajan olen onnellinen ja aina teen unelmieni asioita ja aina olen oikeat valinnat tehnyt.
Lue koko ketju, kiitos.Kuka sen veskin siivos, vai käyttekö puskapissalla? Mitä teitte säästyneillä rahoilla?
Lue koko ketju, kiitos.
Luithan kuitenkin koko ketjun? Jos, niin ymmärsitkö lukemasi? Jos et, kerro, niin selvennän.kirjoittaja Wiltsu:
päätimme säästää siivousrahat ja tehdä itse ruokaa.
Säästitte siivousrahat (ja ravintolarahat), eli peruitte siivoojan ---> veski edelleen siivoton.
Luithan kuitenkin koko ketjun? Jos, niin ymmärsitkö lukemasi? Jos et, kerro, niin selvennän.
No kyllähän siellä lukee että päätitte säästää siivousrahat, siis miten säästitte, päätitte olla maksamatta siivoojalle, peruitte siivoojan vai mitä???
Wiltsu kirjoitti: "kaikki on tyytyväisiä: Ei pitkää ajomatkaa, hyvää kotiruokaa ja siisti vessa!"No kyllähän siellä lukee että päätitte säästää siivousrahat, siis miten säästitte, päätitte olla maksamatta siivoojalle, peruitte siivoojan vai mitä???
Alkuperäinen kirjoittaja päättele tästä;11282750:Wiltsu kirjoitti: "kaikki on tyytyväisiä: Ei pitkää ajomatkaa, hyvää kotiruokaa ja siisti vessa!"
Opettakaa ne murkkuikäiset nyt tekemään niitä kotitöitä, teette palveluksen lisäksi myös tulevalle vävyllenne tai miniällenne![]()