Mies ei osaa siivota vessaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaatteiden vaihtoineen, suihkuineen, ei ollut kovin pitkä sun lenkki? Talon ympäri, vai etkö käy suihkussa ja vaihda vaatteita, kun se ei oo kivaa?

Mistä IHMEESTÄ sinä tiedät vaihdoinko vaatteita ennen tai jälkeen lenkin tai kävinkö suihkussa?

Minulle tunnin juoksulenkki on tosiaankin paljon!!!! Ja juoksukoulun avulla siihen vasta pääsin. Älä käy vähättelemään tätä saavutustani. Tein sen eteen paljon töitä. Eikä joka kerta olla superkivaa, mutta kivaa kuitenkin!

Viimeksi muokattu:
Oijoi. Ruuasta tuli mieleen (on siis nälkä). Koko perheemme tykkää sienestää. Käymme sienimetsällä aina, kun joku vaan ehdottaa... Ja kanttarelli-prosciutto-rucola-pannupizza on ihan tajuttoman hyvää! Tykkään tehdä itse myös pitkään muhineen tomaattikastikkeen pizzaan. Huomenna metsään!

Peruitte siis tuon siivoojan, vai miten säästitte?

Omituisia tarinoita muutenkin. Sellain ihan hauska lukea, että kaikenmoista sortinsakkia sitä onkin.

Kyllä meilläkin tuhlataan rahaa, ei tosin siivoojan palkkaan, mutta onneksi syy ei ole laisuudessa.

Me säästettiin kans rahaa tänään ja vielä enemmän kuin Wiltsu. Piti mennä yksityislentokoneella Pariisiin syömään mutta päätettiinkin jäädä kotiin.

Viimeksi muokattu:
Me säästettiin kans rahaa tänään. Piti mennä yksityislentokoneella Pariisiin syömään mutta päätettiinkin jäädä kotiin.

Mitä muuta kivampaa saitte tilalle? Mihin vaihdoitte tuon yksityislennon? Oletko vaihtoosi tyytyväinen ja jopa siitä onnellinen? Olisitko mieluummin lentänyt yksityislennolla Pariisiin? Jos niin on, et ole voittanut mitään.

Oletko onnellinen koko ajan elämässäsi? Teetkö juuri niitä asioita, joita olet aina unelmissasi halunnut tehdä?

Oletko tehnyt oikeita valintoja?

Viimeksi muokattu:
Mitä muuta kivampaa saitte tilalle? Mihin vaihdoitte tuon yksityislennon? Oletko vaihtoosi tyytyväinen ja jopa siitä onnellinen? Olisitko mieluummin lentänyt yksityislennolla Pariisiin? Jos niin on, et ole voittanut mitään.

Oletko onnellinen koko ajan elämässäsi? Teetkö juuri niitä asioita, joita olet aina unelmissasi halunnut tehdä?

Oletko tehnyt oikeita valintoja?

Päätettiin surfailla täällä Pariisin sijaan, täähän meistä wiltsuista on parasta ajankulua. Aina ja koko ajan olen onnellinen ja aina teen unelmieni asioita ja aina olen oikeat valinnat tehnyt.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja päättele tästä;11282750:
Wiltsu kirjoitti: "kaikki on tyytyväisiä: Ei pitkää ajomatkaa, hyvää kotiruokaa ja siisti vessa!"

Jaa, en lukenut tarkoin noita tekstejä, mutta niillä kilometrirahoilla siis maksoit siivojan. Omituista vääntöä. Mikset heti selventänyt, kun sitä kysyttiin, ei täällä jaksa kuitenkaan ihan joka riviin paneutua. Kiitos wiltsu kun vaivauduit vastaamaan meille tyhmille:o

Mun mies osaa kyllä siivota vessan, käyttää imuria sun muita normaaleja kodinsiivousjuttuja. Ja jopa tekee niitä ilman helvetinmoista painostusta.

Mistä haen tähän selityksen? Siitä että hänen äitinsä on aikanaan hänet kasvattanut! Ei saatu elää kuin pellossa vaan kodin töihin oli osallistuttava. Hänen äitinsä eli mun anoppi on järki-ihmisiä ja mukava ja reilu täysipäinen ihminen. Ei ole kouluja käynyt. Pienituloinen työläisperhe.

Mieheni on ainoa lapsi, sitäkös onkin moni ihmetellyt kun elää tämä klassinen väittämä että ainoat lapset on pilalle lellittyjä, mieheni kohdalla tämä ei pidä paikkansa. Hän on saanut rakkautta ja rajoja sopivassa mittasuhteessa.

Opettakaa ne murkkuikäiset nyt tekemään niitä kotitöitä, teette palveluksen lisäksi myös tulevalle vävyllenne tai miniällenne :D

En tarkoita, että muiden tarvisi toimia samalla lailla kuin minä toimin. Painotan valintojen tärkeyttä. Oikeat valinnat ehkäisee tehokkaasti kitinät ja nurinat. Ja kanssaihmisten kannalta se on arvokasta.

Joku selvästikin pitää arvokkaampana sellaista valintaa, jossa siivoaa itse ja käy siivoojan palkkarahoilla ravintolassa syömässä. Se on ok eikä tule kitinää eikä nurinaa.

Joku taas inhoaa sienien metsästystä, mutta pitää kanttarellikastikkeesta. Sitten käy ostamassa sienet torilta. Minä käytän ne rahat mieluummin vessasiivoojan palkkaan.

Joku taas pitää tärkeänä opettaa lapsille siivousniksejä ja vessanpesun arvokkuutta. Minä pidän tärkeänä, että jokainen saa tehdä, mistä pitää ja nauttii.

Joku pitää tärkeänä, että puoliso ei polta tupakkaa. Sitten valitsee niin.

Joku pitää tärkeänä, että puoliso ei juo alkoholia. Sitten valitsee niin.

Joku pitää tärkeänä, että puoliso osaa siivota vessan. Sitten valitsee niin. Minä en pidä sitä tärkeänä. Mutta en myöskään ruikuta enkä kitise siitä, ettei puolisoni osaa siivota vessaa.

Nautin elämän joka hetkestä. Kuten perheenikin.

Opettakaa ne murkkuikäiset nyt tekemään niitä kotitöitä, teette palveluksen lisäksi myös tulevalle vävyllenne tai miniällenne :D

Mistä minä voin tietää, josko tuleva vävyni tai miniäni onkin intohimoinen vessan siivooja ja arvostaa puolisossaan sitä, että hän osaa nyplätä pöytäliinan tai takoa seinälle kynttelikön sillä aikaa, kun puoliso puunaa vessaa? Mitä mun pitää opettaa murkkuikäisilleni? Siivousta, nypläämistä vai takomista?

Viimeksi muokattu:
[Joku pitää tärkeänä, että puoliso osaa siivota vessan. Sitten valitsee niin. Minä en pidä sitä tärkeänä. Mutta en myöskään ruikuta enkä kitise siitä, ettei puolisoni osaa siivota vessaa.

QUOTE]

Mutta ruikutat ja kitiset täällä kun ei ukkosi osaa siivota vessaa.

Yhteistyössä