Mies ei osallistu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Miehellä on tapana laittaa lapsille aina videoita, mitä ne kattoo joka päivä.
Koskaan ei ole vienyt lapsia edes leikkipuistoon, saati muualle. Mun vaan pitäisi aina jaksaa hoitaa lapset ja koti, se ei osallistu mihinkään! Nyt sain sen kovan taistelun jälkeen lähtemään viemään lapsia ulos, ne olis halunnu leikkipuistoon. Mä oon siis jo aiemmin tänään ollut lasten kanssa ulkona.
Mies sanoi ettei mee mihinkään jos siellä on muita ihmisiä...! Sanoin sille et hommaa sitte joku lääkitys jos on kerran noin vaikeeta, käski mun itse tehdä niin...En jaksa tätä ahdistusta, tuntuu kuin olisin vanki...Lisään vielä että tilanne on ollut aina sama

..just meilläkkin tollee!!!Tänään PYYSIN ukkoa pelaamaan korttia lapsensa kanssa ja ei ollu suostunut (lapsi sanoi) vaan isi sitten oli käskenyt menee kapsen ulos leikkimään...Siis eihän tästä tuu mitään....just lähti ukko rällästää kavereittensa kanssa ja mä taas kotona hommia tehden...sit se P...housu kysyy viel mikä mua vaivaa kun oon niin myrtsinä. Jaa, oishan se kiva joskus lähtä itekkin viihteelle....Voimia teille kaikille ja täytyy kyl sanoo että avioero kohta häämöttää, on tätä jatkunut liian kauan.

Mun mies ei vie lapsia koskaan puistoon.
Touhuaa kyllä kaikenlaista muuta heidän kanssaan - eli osallistuu ja toteuttaa isyyttä omalla tavallaan.
En pakota menemään puistoon, menen sinne lasten kanssa itse - se on se tapa jolla minä toteutan äitiyttäni :)

täällä kanssa just samanlainen ukko..
yhteen aikaan touhuskin ja ulkoili
mutta nyt ei aikoihin kesällä oli kerran niin että oltiin kaikki yhdessä ja kerran oli kahden vanhemman lapsen kanssa.sisällä ei lue eikä pelaa tai tooosi toosi harvoin..mutta mikä eniten ärsyttää huomioi vaan 2 nuorinta poikaa eikä yhtään esikko tyttöä josta kyllä huomaa että kaipaa isiä =(

Yhteistyössä