Mies ei osallistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Taas tänäänkin se nähtiin. Oli mun vuoro nukkua aamulla pitempään. Ja kuinka ollakkaan kun nousin ylös, lapset vahtas videoita, ei toivoakaan että olis vienyt niitä ulos! Vaikka sanoin siitä jo illalla siis et pitää viedä. Ei myöskään ruuanvalmistusta ollut aloittanut, vaikka kello oli jo paljon. Puin sitten itse lapset ja lähetin ulos ja aloin ruuanlaittoon. Eihän ne perunat ittestään sinne kattilaan hyppää, niinku se kuvittelee!!! Ja tämä sama siis JOKA PÄIVÄ, ei osallistu mihinkään lasten hoitoon, lapsenkin jättää yksin jos pyydän nukuttaa. Tyttö on alkanut saada raivareita päivittäin, reagoi niin. Mietin uskaltaisinko kertoa näistä neuvolassa, vai tehdäänkö siitä ls-ilmoitus?

siis pelkäätkö että teistä tehdään ls ilmoitus sen vuoksi että mies ei osallistu lasten hoitoon...sitten sen voisi tehdä jokatoisesta suomalaisperheestä. mistä tiedät että lapsen raivarit johtuu siitä? vai tappeletteko asiasta päivittäin ja lasta pelottaa? mitä jos laittaisit lapun siitä mitä mies tekee aamulla. voisi olla helpompaa sisäistää ne tehtävät.

Onko se sit niin hirveän kauhean huono, jos miehen vahtivuorolla ei mennäkään ulos? Ruokailu pitää tietysti hoitaa, mutta jos oikeasti haluat sitä omaa aikaa, ja mies ei perunoita keitä, niin eikö hän voisi laittaa sitten nakit ja ranskalaiset uunissa -tyyppistä. Realismi voi olla tarpeen tuossa, ei kuulosta siltä, että miehestäsi on sinun tasolle lasten kera, mutta omalla tavallaan sitten.

Mäkin oon puhunut masennuksestani neuvolassa jo odotusaikana. Ei se aina oo ls ilmoituksen paikka. Meillä tosin mä olen se joka joskus jättää osallistumatta, mies tekee siis aika paljon. Kai ne katsoi, et pärjäillään. Voimia, koska sulla ei ole tällaista miestä!!!

Mua ärsyttää että joudun olla tässä yksinhuoltajana, vaikka isänsä on työttömänä kotona, ollut jo vuoden. Ja sitä ennen ei osallistunut koska kävi töissä.

Yhteistyössä