mies ei osta lahjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
onko muilla miestä joka ei osaa ostaa sinulle lahjaa????
En ole koskaan saanu mieheltä lahjaks mitään, se ei osaa ostaa mitään, sanooettei tiedä mitä ostas. Oon neuvonu mutta silti se ei osta mitään.... Muuten kyllä kaikin puolin täydellinen mies..........

sanoo ettei osaa ostaa mutta kyllä siltä aina joku ihana lahja syntymäpäivänä ja jouluna tulee :heart:
tosin joutuu välillä neuvoo, mut ei sielt kyl koskaan sitä tuu mitä pyytää :) ja yllätykset on kivoja

Ihan ekana jouluna sain (nyt reilu 11 vuotta yhteiseloa takana) mutta sen jälkeen en. Enkä kyllä ootakaan enää, kysyisin jo varmaan että mitä pahaa hän on tehny jos lahjan kanssa tulis :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
onko muilla miestä joka ei osaa ostaa sinulle lahjaa????
En ole koskaan saanu mieheltä lahjaks mitään, se ei osaa ostaa mitään, sanooettei tiedä mitä ostas. Oon neuvonu mutta silti se ei osta mitään.... Muuten kyllä kaikin puolin täydellinen mies..........

kyllä mieheni osaa ostaa!
mutta minä en mieluista miehelleni!

Ostaa. Nykyisin jo tietää, mitä ei ainakaan kannata ostaa, eli ei koruja, eikä rintaliivejä, kun ei ole rintojakaan. usein se ostaa bodyshopista jotain ihanaa tai sitten pikkareita. sellasesta mä tykkään. Tai se, että antaa lahjaksi jonkun palveluksen on myös ihanaa.

Mulle ostaa siltikin, vaikka sanon, etten tarvitse mitään enkä keksi mitään mitä ostaisi. Ja sitten hän kuitenkin menee ostamaan jotain, vaikka en todellakaan tarvitse mitään.

Synttärilahjan osti ekana vuonna, sen jälkeen ei. Äitienpäivälahjaa en ole koskaan saanut, ja joululahjoista on yhdessä sovittu, ettei hankita toisillemme, vaan ostetaan yhdessä jotain isompaa esim. kotiin.

Minun mies on vähitellen oppinut ostamaan synttäri- ja joululahjat. Alussa hän ei ostanut. Johtuu varmaan kasvatuksesta. Hänen lapsuudenperheessä ei muisteta synttäreitä jne. mitenkään. Minun puolella taas muistetaan ainakin onnittelemalla ja/ tai tekstarilla vähintään toisen synttäri- ja nimpparipäivänä.

me ollaan nyt muka sovittu, ettei toisillemme osteta jouluksi mitään...mähän jo nyt arvaan, että mää ostan kuitenki jtn...ja mies arvaa sen ja ostaa jtn...he hee

Yhteistyössä