Mies ei pidä suihinotosta????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nNnNnn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nNnNnn

Vieras
Voiko olla TOTTA?
Olen aina luullut ja tähänastisista kokemuksistakin todennut, että miehet järjestään pitävät suihinotosta. Nyt seurustelen miehen kanssa, joka mieluummin työntää kalunsa suustani pilluuni ja sanoo, että se on parempi paikka. No, tottahan minä pidän siitäkin, mutta, muttaa....Olen tässä hiukan ihmeissäni, koska itse pidän erittäin paljon imuttelusta, se kiihottaa minua todella. Tämä seurustelusuhde on vielä aika alkutekijöissä, tosin miehen olen kyllä tuntenut jo vuosia ettemme me nyt aivan tuntemattomia toisillemme ole. Ei luulisi että olisi kyseessä toisen vierastaminen.

Ilman muuta voi olla otta. Minusta suihinotto on melko yhdentekevää puuhaa. Jos nainen siitä nauttii, niin totta kai hän saa ottaa suihin niin paljon kuin haluaa, mutta ei se minusta mitenkään erityiseltä tunnu, enkä kyllä laukea sillä tavalla. Ja voihan naisen tekniikkakin olla pielessä: nihkeä kihnutus ei tunnu missään, mutta repiminen niin että hampaat kolisee, tuntuu sekin ikävältä.

Alkuperäinen kirjoittaja nNnNnn:
Voiko olla TOTTA?
Olen aina luullut ja tähänastisista kokemuksistakin todennut, että miehet järjestään pitävät suihinotosta. Nyt seurustelen miehen kanssa, joka mieluummin työntää kalunsa suustani pilluuni ja sanoo, että se on parempi paikka. No, tottahan minä pidän siitäkin, mutta, muttaa....Olen tässä hiukan ihmeissäni, koska itse pidän erittäin paljon imuttelusta, se kiihottaa minua todella. Tämä seurustelusuhde on vielä aika alkutekijöissä, tosin miehen olen kyllä tuntenut jo vuosia ettemme me nyt aivan tuntemattomia toisillemme ole. Ei luulisi että olisi kyseessä toisen vierastaminen.

Mies voi ujostella. Antaako hän muuten kalunsa näkyä ja saako sitä kosketella?
Lisäksi hän voi olla kokematon ja/tai hänelle on jäänyt huonoja kokemuksia jostakin aiemmasta suhteesta. Minulla oli aikoinaan, kun ensimmäiset tyttökaverit eivät halunneet imeä, melkoinen kynnys naisen kanssa joka oli siihen valmis. Hiukan aikaa siinä meni, mutta nyt olen nauttinut imemisestä jo pitkään useiden naisten kanssa, mutta en ensimmäisenä iltana. Oudomman ihmisen kanssa ehkä vieläkin epäröisin.

Ehdottaisin, tarkemmin tilannetta tuntematta, että etene hitaasti, opettelet tietämään mistä mies pitää. Aluksi hyväilet kädellä, jos mies antaa... vaikka housun päältä jos hän epäröi antaa paljaan kalun hyväiltäväksi. Hitaalla tarkoitan tässä sitä että vaikka muutamia viikkoja tai kuukausia ilman sitä "uhkaa" että otat sen suuhun. Näin saatte luotua luottamusta.

Älä varsinkaan ole liian hyökkäävä.

Alkuperäinen kirjoittaja nNnNnn:
Voiko olla TOTTA?
Nuoleekos ukkosi sinun pimperon?tosin imuttelu on hauskaa molemmin puolin mutta eihän se tiukkaa pillu naintia voita mikään.

En minäkään erityisemmin välitä suihinotosta. Ainakin minua on todella vaikea saada laukeamaan siinä ja sehän se jo kertoo kuinka paljon asiasta pitää. Naisilla väsähtää aina leuat.

Kerropa tarkemmin miksi et erityisemmin välitä suihinotosta? Vai ratkaiseeko se, ettet laukea sillä? En minäkään laukea pelkällä panemisella ja silti tykkään siitä.

Oma puolisoni ei osaa. Ottaa molon suuhunsa ja imee niin, että vedet lentävät silmistäni. Ähkin enemmän kivusta kun nautinnosta. Olisi heti alussa pitänyt neuvoa, mutta sillon en kehdannut. Nyt pelkään että loukkaantuu. Aikaisemma suhteessa nainen oli tosi hyvä siinä. Pitää olla varovainen ja hellä. Imeä varovasti kun jäätelötötteröä, nuolla, puhallella siihen ja käyttää käsiä apuna. Pitää osata lukea miestä, pitää kiusata eikä saa pitää kiirettä. Ihan sama kuin naisenkin nuoleminen.

Se ei vaan ole jostain syystä erityisen kiihottavaa. Voi johtua siitäkin että tykkään enemmän itse olla aktiivinen toimija seksissä. Eli siis minua ei edes haittaa lahnana makaava nainen. Lähetyssaarnaaja-asento tuntuu parhaimmalta. Muut asennot ovat kuriositeettejä, joita voi joskus kokeilla jos oikein yltyy kokeilunhaluiseksi. Yleensä ei viitsi.

Mun exä taasen oli aina lykkäämässä kaluaan suuhuni. Tykkäsin kauheesti imeä ja nuolla hänen penistä ja vein hyvin usein homman loppuun asti. Mies laukesi suuhun, minä nielin spermat ja nuolin kalun vielä puhtaaksi. Mutta suuseksiä en itse saanut juuri koskaan. Ja en haise enkä ole likainen. Tykkään antaa ja saada suuseksiä, vaikka kyllä tykkään rankasti myös oikein kunnon naimisesta. Eihän sen parempaa voi ollakaan kuin seksi. Joskus kun en saa nukuttua niin hieron pimppaa niin kauan aikaa, että saan orgasmin ja uni tulee ihan varmasti.Voi kunpa löytäis miesystävän taasen,että sais naida kunnolla. Ei sormet korvaa kalua.

vastauksesta! Olet Henkka sitten ehkä hivenen poikkeava mies miesten joukossa, mutta hyvällä siis =) Ja Teron kyllä kannattaisi mainita asiasta vaimolleen. Ei naiset nyt ihan noin vähällä loukkaannu! Jos kerran muuten nauttisit niin aika kurja tilanne ja kun vielä kerran sattuu.. Itse koitan vieläkin vuosien yhdessä olon jälkeen kysellä mieheltä mitä haluaa ja miltä mikin tuntuu, miten pitäisi tehdä, osaanko oikein.. ja toivon todella, että mies vastaa rehellisesti! Ei voi tietää jos ei sanota!

..Kun ei kiinnosta suihinotto ollenkaan ja tarkemmin ajatellen meikäläistä ei panohommat muutenkaan oikeastaan kiinnosta. Jostain lueskelin että aseksuaaleiksi kutsutaan minunlaisiani ihmisiä.

Siis, ei siinä jos kumppani haluaa seksiä niin kai minä sitten tämän mieliksi, mutta itseä vain ei ole ikinä seksi kiinnostanut. Että omg ja zillee.

Sillain se vaan on, että aika harvassa on ne naiset, jotka ymmärtävät jotain suihinoton päälle. Suurin osa kyllä osaa ottaa elimen suuhunsa, mutta siinä se sitten onkin. Useimmilla menee ihan pasmat sekasin, kun ne ei kerta kaikkiaan tiedä, että mitä pitäis tehdä. Sellasta hellää imeskelyä ja pelkkää härnäämistä, joka ei lopulta johda muuhun kuin vitutuksen nousuun. Ei, vaikka kuinka opastaa. Ne harvat, jotka osaa käyttää käsiään apuna tai muuten osaavat homman, saavat erikoismaininnan. Oikein tehtynä ja loppuun asti vietynä imutusta ei voita mikään. Eikä sitä enää siinä lopussa huomaa, että meneeks se lasti suuhun vai rinnuksille.

Alkuperäinen kirjoittaja Pimppi kosteana:
Mun exä taasen oli aina lykkäämässä kaluaan suuhuni. Tykkäsin kauheesti imeä ja nuolla hänen penistä ja vein hyvin usein homman loppuun asti. Mies laukesi suuhun, minä nielin spermat ja nuolin kalun vielä puhtaaksi. Mutta suuseksiä en itse saanut juuri koskaan. Ja en haise enkä ole likainen. Tykkään antaa ja saada suuseksiä, vaikka kyllä tykkään rankasti myös oikein kunnon naimisesta. Eihän sen parempaa voi ollakaan kuin seksi. Joskus kun en saa nukuttua niin hieron pimppaa niin kauan aikaa, että saan orgasmin ja uni tulee ihan varmasti.Voi kunpa löytäis miesystävän taasen,että sais naida kunnolla. Ei sormet korvaa kalua.
Kuulostat herkulliselta, ei ole parempaa kuin pillun maku suussa.. 69 on kiihottavaa.. Naiminen on elämän suola..

Alkuperäinen kirjoittaja Pimppi kosteana:

Vastaa, [email moderoitu] , niin sovitaan jotain

Mun mies rakastaa suihinottoa, sanoo että tuntuu jopa paremmalta kuin itse akti. Eli sitten varmaan osaan hommani... ;) kyllä hänkin osaa minut hoidella ja 69 on aika ahkerasti käytössä, meillä toimii ainakin loistavasti.

Jos mies ei pidä suihinotosta voi tosiaan olla kokemusta sellaisista naisista jotka ovat esim. sanoneet etteivät siitä pidä ja mies ajattelee ettet sinäkään pidä siitä. Siksi voi koittaa "säästää" sinut siltä hommalta. Tai sitten teet jotain mistä hän ei pidä?

Mun mies oli aluksi varuillaan siitä ettei hän purkautuisi suuhuni. Minä tein hänelle selväksi että se ei ole minun mielestäni epämiellyttävää vaan antaa tulla vaan jos siltä tuntuu. Sen jälkeen on rentoutunut ja lasti tulee kyllä aika vapautuneesti nykyään :) Sitäpaitsi olen kuullut että miehistä tuntuu mahtavalta kun saa purkautua suihinotossa naisen suuhun. Se on musta ok, joten siitä vaan :) Olen mielelläni miehelleni mieliksi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Testikkeli-Tero:
Oma puolisoni ei osaa. Ottaa molon suuhunsa ja imee niin, että vedet lentävät silmistäni. Ähkin enemmän kivusta kun nautinnosta. Olisi heti alussa pitänyt neuvoa, mutta sillon en kehdannut. Nyt pelkään että loukkaantuu. Aikaisemma suhteessa nainen oli tosi hyvä siinä. Pitää olla varovainen ja hellä. Imeä varovasti kun jäätelötötteröä, nuolla, puhallella siihen ja käyttää käsiä apuna. Pitää osata lukea miestä, pitää kiusata eikä saa pitää kiirettä. Ihan sama kuin naisenkin nuoleminen.

Tuo on kuin suoraan meiltä. Ja sitten vielä kehaisee olevansa hyväkin siinä -tulee olo että kenen kanssa, häh? En kuitenkaan tuota epäile, mutta ei noi taidot vakuuta. Edellinen oli paras, mutta hänessä oli omat vikansa...

Minunkin mieheni aluksi sanoi, ettei tykkää suihinotosta. Sanoi, ettei kukaan ole tehnyt sitä niin, että olisi tykännyt.

Minähän otin haasteen vastaan (exäni ei tiennyt mitään parempaa kuin suihinotto minun toimestani). Koska hän oli myös ujo, sain todellakin aloittaa aika lyhyellä käsin hyväilyllä esileikin yhteydessä ja siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin. Tehtävä oli hankalampi kuin luulin, koska miehellä on ensinnäkin iso ja paksu penis ja toiseksi hänet on ympärileikattu. Mutta kyllä se siitä lähti sujumaan, ja olikin sitten todellinen työvoitto kun ainakin vuoden seurustelun jälkeen sain hänet laukeamaan suihinotossa. Vielä riittää harjoiteltavaa, mutta nyt hän jopa itse pyytää minua ottamaan suihin.

Kerran kokeiltiin pikku hönössä kaikenlaista.Naiset keskenään ja muuta.Naiset yllyttivät ja halusivat nähdä kun miehet imevät toistensa munaa.Toteutettiin heidän toive.Siinä imuroitiin heppiä ja hyvältähän se tuntui.Naiset herkuttelivat keskenään ja ihastelivat miesten imuja.Sitten jatkettiin normaaliin malliin.Naisille olisi pitänyt olla tekopeniksiä,hihnoilla kiinnitettäviä.Olivat sen oloisia että olisivat halunneet rakastella keskenään.Me miehet läksimme hermosavuille ja totesimme,hyvältä tuntui,siltikään emme taida olla homoja eikä luultavasti bi-seksujakaan.Tulipahan tuokin homma koettua.

Yhteistyössä