Mies ei puhu minulle mut lähettää tekstarina kaiken sanottavan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja siis vain käytännön asioita koskevia tiedotteita. Muutama kuukausi on menty näin eikä mies halua erota, uhkaa tappaa itsensä. Ei nukuta enää edes samassa huoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja siis vain käytännön asioita koskevia tiedotteita. Muutama kuukausi on menty näin eikä mies halua erota, uhkaa tappaa itsensä. Ei nukuta enää edes samassa huoneessa.

Lähe nyt pois tommosen luota.. tappaa vielä teidät kaikki :O

Vakava masennus. Kiireesti apua, aloita vaikka neuvolan kautta jos mies ei suostu menemään itse lääkärille. Usein itsarilla uhkailu on avun huutamista ja jos siihen ei vastata niin sitten se toteutetaan.

Okei. Kaksi kuukautta on ihan liian pitkä aika. Meillä pidetään joskus mykkäkoulua jolloin sanotaan vaan ihan tarvittavat jutut, mutta ei ikinä kestä noin pitkään (ja kyllä, vihaan noita mykkäkouluja!!). Miehesi tarvitsee apua! Jos ei kykene puhumaan niin laita tekstari ja kerro siinä että haluat auttaa ja että miehesi voi vaikka kirjoittaa kirjeen jos haluaa sillä tavalla kertoa tunteistaan tai ajatuksistaan.

Minä olen myös ollut masentunut ja pidin silloin ihan kaiken sisälläni.. ei hyvä juttu..

Yhteistyössä