Mies ei puhu tunteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä nyt?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kaikenlaisista viesteistä ja ajatuksista. PMS-oireyhtymään viittaaminen on minun osaltani huti, sillä elin ne ajat jo yli 10 vuotta sitten ennenkuin minulta poistettiin kohtu.

Minun mörököllini on hyvin puhelias ja verbaalisesti lahjakas ja puhetta tulee kyllä aiheesta jos toisestakin. Mutta ei tunteista, ei varsinkaan lämpimistä tunteista minua kohtaan. Ja se mikä on ikävää näissä ristiriitatilanteissa, joissa mies pistää suunsa suppuun on se, ettei hän vastaa viesteihini eikä siis ota yhteyttä.

Aiemmilla kerroilla minä olen soitellut ja sovitellut ja sitten on taas jatkettu niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Mies ei siis ole suostunut selvittämään asiaa millään tavalla, vaan hän on ärähtänyt, kun olen jotain sanonut.

Minulla on nyt sellainen tunne, että mies yrittää pitää minua lieassa siksi, että olen kertonut tykkäämisestäni. Ja olen tähän asti antanut noiden konfliktien mennä ilman selvitystä. Olen nyt tajunnut, että minun on kunnioitettava itseäni sen verran, etten anna toisen vetää minua kölin alta mennen tullen.

MInulle tunteet ja niistä puhuminen on tärkeä asia. Jos minusta tykätään, se on osattava sanoa. Eikä se ole vaikeaa, kun vaan avaa suunsa ja antaa tulla.

Tällä kertaa en anna asian olla, vaan haluan selvittää tämän sotkun. Olen laittanut miehelle muutaman tekstarin ja odottelen muutaman päivän. Sitten soitan ja menen käymään. Jos homma ei selkiä, lopetan tämän pelleilyn. Itken aikani, mutta parempi niinkin kuin kärsiä koko ajan toisen kanssa.

Yhteistyössä