mies ei rakastas mua jos lihoisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
eilen tuli puheeks lihominen kun telkkarissa oli tukevia ihmisiä. kysyin mieheltä et rakastasko se mua jos lihoisin ylipainoseks... mies totes ensin et ei tiedä, sit kuitenkin sano että, et sä nyt enää niin viehättävä enää olis... et ei hän enää rakastas....

kysyin et mites kun raskaana ollessa lihoo.... sano et laihtuuhan sitä takas... sanoin et ei sitä samalta enää näytä. mies totes et oonhan mä nytkin lihonu, mulla vararengas vyötäröllä (oon 163/62). joo on kun lenkkeily jääny sairastamisen takia, eikä uudestaan ole niin helppo alottaa, pitäs löytää ensin motivaatio jostain...

en siis olis uskonu et mun mies on noin pinnallinen... lasta ollaan yritetty, mut en kyllä ole enää varma tahonko sitä ton miehen kanssa..... yks lapsi on edellisestä liitosta, ja olis kiva saada toinen... mut taitaa jäädä tekemättä....

onko muiden miehet näin pinnallisia....

Hölömö... Kyl mä vaimoa rakastaisin ihan yhtä paljon, vaikka kiloja tulisi. Toki en nyt tarkoittanut, että mikään tonnikeiju saisi olla, mut kumminki. Muutamat liikakilot ei haittaa mitn. Ja sä oot juuri sopiva ap

Me ollaan kans miehen kans tosta aiheesta puhuttu, mulla ei onneks raskauksien myötä paino paljoo nouse mut oon ennestään hiukan ylipainonen.Joskus tuli puhetta et mitäs jos oikeesti lihoisin TOSI lihavaks.Mies sanoi kyllä silti rakastavansa mutta ei kuitenkaan tuntis muhun enään vetoa,eikä siis olis mitään läheisyyttä tms.Ja pakko kyllä myöntää että en itekään vois tuntee mieheen vetoa enään jos se oliskin kamalan lihava.
Ehkä me sit ollaan molemmat aika pinnallisia.

Jotkut miehet on kyllä tuollaisia. Valitettavasti. Tuttavapiiristä on kokemusta kuinka raskauden jälkeen jääneiden liikakilojen tulo on ollut miehelle kauhistus siinä määrin, että yksi erokin on jo tullut. Oma mieheni ei ole minun kiloistani välittänyt kun olin kyllä ensitapaamisen aikaammekin jo pyöreä. Ja nyt vielä pyöreämpi(mulla johtuu sairaudesta, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mistä mies pitää). Tiedän tuttavistani keiden suhteet on vaakalaudalla jos nainen lihoo vaikka vain 10kiloa.

Kyllä aika huolestuttavaa olisi jos miehen rakkaus olisi noin voimakkaasti ulkonäkökeskeinen.

Joko te olette olleet vasta tosi lyhyen aikaa yhdessä eikä teidän välille ole vielä syntynyt henkisesti voimakasta rakkautta. Rakkautta toisen luonnetta, ominaisuuksia, sielua kohtaan tai sitten miehesi vain on pinnallinen olio.

Vaikka et lihoisi niin ihminen muuttuu vanhetessaan. Aloin seurustelemaan päälle parikymppisenä mieheni kanssa ja nyt reilun kymmenen vuoden päästä on olemus vähän eri kuin silloin, mutta ei mieheni ainakaan ole kommentoinut, että olisi lakannut rakastamasta.

Kun vanhennutaan yhdessä niin vuosien vuosikymmenien päästä se ihminen ulkokuoren sisällä tulee rakkaaksi. Ajattele vaikka vanhuksia jotka koko elämänsä olleet yhdessä ja rakastavat toisiaan ulkonäön muuttumisesta huolimatta.

Toivottavasti miehesi vanhetessaan viisastuu.

Meilläkin on tuo keskustelu käyty. Mies oli samoilla linjoilla ku Fintastic, muutamat kilot ei haittaa, mut sitten jos tuliskin hirveesti painoa, niin sitten vois olla asia toinen.
Enkä kyl, itseni tuntien, enää osais ollakaan "oma ihana itteni" :D , jos painoa olisi hirveesti. En mikään laiheliini ole nytkään, nyt kahden lapsen jälkeen kiloja on lähes 10 enemmän kuin silloin kun tavattiin.
Mies on meijän suhteen aikana sekä lihonut että laihtunut, tällä hetkellä mahtaa olla suht samoissa, kuin suhteen alussa. Mut kyllä mie sitä rakastin, vaikka painoa oli n.15kg enemmän tässä välillä..Tosin se on niin pitkä, ettei ne painot näy missään.

jaaha olen lihonnut seurustelumme alkuajoista 15 kg (osa raskauden jättämiä) mutta mieheni on sitä mieltä että jos hän haluaa 2/4 :sen niin hän hakee sen lautatarhasta :D ja jos tissit pienenee niin laihtua ei saa... :saint:

hmm... pinnaliselta kyllä kuulostaa mutta toisaalta ymmärrän sen että jos nainen lihootodella paljon mielestäni ei ehkä ole enää aivan "sama ihminen" joten... :/

mutta ap sinä olet samankokoinen kuin minä enkä minä ainakaan pidä itseäni lihavana! :xmas:

Oma puolisoni kysyi samaa 4v sitten, ja vastasin aikalailla samalla tavalla kuin sinunkin miehesi. Noh, tuon 4v aikana puolisolle tullut 30kg lisää, mutta ei ole rakkauden määrään vaikuttanut. Nyt on onneksi saatu kuitenkin painon nousu kuriin, että pysyy kuitenkin vielä terveellisissä rajoissa. Sinun mitoillasikin on vielä varaa vaikka 15-20 lisäkiloa.

Mutta toki raja menee jossain. Jos omallekin puolisolle tulisi vielä toinen 30kg lisää (harvemmin telkkarissa olevat lihavat ihmiset painavat alle 100kg, joihin naiset sitten vertaavat itseään), niin voisi parisuhdetta alkaa jo miettimään. Tämä ei johdu pinnallisuudesta, vaan siitä, että tuo on jo sairaanloista lihavuutta. Ja jos nainen on liian laiska pitämään terveydestään huolta, niin mistä muusta hän sitten jaksaa huolehtia?

Ja jottei viesti olisi liian seksistinen, niin voit lukea tekstin uusiksi ja vaihtaa sanan "nainen" sanalla "mies" ja päinvastoin. On itsellekin tuota vararengasta tullut, mutta vähitellen alkaa olla taas kurissa.

Eilenhän oli iltalehdes vai sanomis noista avioehdoista.
Siinä oli, että ulkomaiset julkkiset lisäilevät avioehtoihin pykäliä myös lihoamisen suhteen :/
Ihme touhua. Sano miehelles, että jos siltä lähtee iänmyötä hiuksia liikaa päästä niin sä jätät sen...
:kieh:

Joo ollaan puhuttu ja mun mies myös samaa mieltä. Ei hänkään enää ois sillai kiinnostunut kuin nyt jos lihoisin paljon. Ja sanoikin ettei välttämättä enää haluis siinä tapauksessa olla munkaa ollenkaan. MUTTA, ymmärrän tuon kannan ihan täysin! Mies joka on alkanut suhteeseen hoikahkon kauniin naisen kanssa ei halunnut 100 kiloista norsua, ja tää oli nyt karkee vertaus, eikä loukkaus ketää kohtaan! Mutta toi on ihan verrattavis siihen kun naiset itkee että suhteen alussa mies on ollut ihana ja rakastava ja vaikka mitä ja nyt ihan luuseri "en mä sellasta miestä halunnut"- tekstiä saa lukea tämän tästä, nii miehet voi sanoa jos nainen lihoo älyttömästi että en mä tollasta naista halunnut! Et ei toi oo mitenkää tunteetonta tai pinnallista,en mä ainakaa pakottais mun miestä olee munkaa jos mä mun oman oman itsekurin petettyä lihoisin paljon ja nopeasti. Eikä raskaudella oo mitää tekemistä, tosin siinä miehet on vähän itsekkäitä kun ne varmaan moni olettaa et ne raskauskilot lähtee sekunnissa... :p

Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Eilenhän oli iltalehdes vai sanomis noista avioehdoista.
Siinä oli, että ulkomaiset julkkiset lisäilevät avioehtoihin pykäliä myös lihoamisen suhteen :/
Ihme touhua. Sano miehelles, että jos siltä lähtee iänmyötä hiuksia liikaa päästä niin sä jätät sen...
:kieh:

heh, tosin jos joltain ukkelilta lähtee tukka iän takia ni se on syytön siihen! mut nainen ku lihoo ni lähes aina on naisen vika ja omasta itsekurista kiinni
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Oma puolisoni kysyi samaa 4v sitten, ja vastasin aikalailla samalla tavalla kuin sinunkin miehesi. Noh, tuon 4v aikana puolisolle tullut 30kg lisää, mutta ei ole rakkauden määrään vaikuttanut. Nyt on onneksi saatu kuitenkin painon nousu kuriin, että pysyy kuitenkin vielä terveellisissä rajoissa. Sinun mitoillasikin on vielä varaa vaikka 15-20 lisäkiloa.

Mutta toki raja menee jossain. Jos omallekin puolisolle tulisi vielä toinen 30kg lisää (harvemmin telkkarissa olevat lihavat ihmiset painavat alle 100kg, joihin naiset sitten vertaavat itseään), niin voisi parisuhdetta alkaa jo miettimään. Tämä ei johdu pinnallisuudesta, vaan siitä, että tuo on jo sairaanloista lihavuutta. Ja jos nainen on liian laiska pitämään terveydestään huolta, niin mistä muusta hän sitten jaksaa huolehtia?

Ja jottei viesti olisi liian seksistinen, niin voit lukea tekstin uusiksi ja vaihtaa sanan "nainen" sanalla "mies" ja päinvastoin. On itsellekin tuota vararengasta tullut, mutta vähitellen alkaa olla taas kurissa.

Olipas hienosti perusteltu! ;) Meitin mies samoilla linjoilla...

itse olin hyvin hoikka kuntavattiin ja lsten jälkeen olen lihonut kymmenkiloa. enkä sellainen 4-5 kg o liikaa mutta musta tuntuu että mies rakastaa entistä enemmän. Katseista sen näkee, käytöksestä ja sanookin joskus, että olen niin upea ja kaunis nainen.

Täytyy sanoa, että mä en voisi tuollaisen miehen kanssa olla. Mä oon itse ollut todella lihava (166/120) ja vaikka mulla ei tietenkään oo pienintäkään aietta lihoa takasin, en voi tietää mitä elämässä tapahtuu. En voi mennä vannomaan, etten enää ikinä lihoisi, koska elämä heittelee ja lihomiseni johtui suuresta henkisestä kriisistä.

mä olin taas lähes anorektikko kun alettiin seukata poikien isän kaa ja nyt kahen lapsen jälkeen pikkuisen pyöree ja loppui kaikki kuinka kaunis olen .. plaa plaa lässyttämiset kun ekan jälkeen ei kilot karisseetkaan nopeeta ja raskauskiloja on vieläkin..kuoli muutenkin se suhde.
että kai se on miehestäkin kii?
exä taas piti musta enempi kun olin tällänen kuin nyt ei kuulemma luut kolissu :whistle:

Sairaalloisen lihavaksi jos tulisin tai mies tulisi, niin kannustusta tarvittaisiin ja paljon, jotta jaksaisi pudottaa painoaan ihan jo terveydellisistäkin syistä.
Meillä mies on normaalipainoinen ja mulla on jonkin verran ylimääräisiä kiloja tullut näiden yhteisten liki 18 vuoden aikana.Siitä huolimatta mies rakastaa mua edelleen.
Olemme näistä asioista puhuneet ja todenneet että kun ulkokuori kaikilla ihmisillä muuttuu vuosien varrella, joillakin enemmän kuin toisilla, niin sen kuoren alla on edelleen sama rakas
ihminen. =)

Olen tuntenut itseni rakastetuksi kiloinenikin, mutta nyt kun niistä olen päässyt niin saan mieheltä kyllä huomiota ihan eri lailla. Tooosi paljon. Tiä sitten. En mä mikään missimittainen ole vieläkään, joten ei se onneksi kovin tarkkaa taida olla.

Noh, mä olen olen toooosi punkero. Melkein 30kg läskimpi ku silloin ku alettiin seurustelemaan. Ja nyt vielä raskaana... Miehen rakkauteen tai lemmiskelyhaluihin ei oo mun painonnousu vaikuttanu mitenkään. Että sikäli. Ei se kaikkiin vaikuta.
Tarkoitus on sit synnytyksen jälkeen alkaa pikkuhiljaa pudottaa tota painoa, mutta ei todellakaan miehen takia vaan ihan itseni.

Mä olen lihonut meidän 10v yhdessäolon jälkeen noin 15kg, ja kaikista pahin oli kun raskauden loppuvaiheessa painoin sellaset 100kg. Silti mies piti mua hyvänä ja kehui kauniiksi yms.

Onneksi paino on nyt huomattavasti pienemmissä lukemissa, mutta emmä mikään laiha silti ole. Mutta tuo kokemus kyllä osoitti mulle käytännössä sen, että ei tarvi miettiä rakastaako mies mua jos lihon.

Ja kyllä mieskin on tässä vuosien varrella lihonut...tai no paino on tainnu pysyä samassa, mutta ne "lihakset" on valahtanu kaikki siihen vatsan seudulle :D

Yhteistyössä