ihankun mun mies ei haluais mua mukaan... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tai sit mä vaan ajattelen niinkun naiset yleensä -liian vaikeesti.

tänään olis yhden meidän yhteisen kaverin synttärit. tää kaveri oli ottanut yhteyttä mun mieheen ja mies vaan sano mulle viikolla et on sit la synttärijuhlat ja siitä ei enempää puhuttu sillon.
nyt sit äsken kysyin et monelta ne on, ketä sinne tulee ja pitäskö meidän viedä jotain, niin mies tiuskas et vittuaks kyselet siinä, ärsyttää tollanen kyseleminen!! sanoin sille, että kai mä nyt haluan tietää monelta ne on, ketä sinne suurinpiirtein on tulossa ja onko ollu mitää puhetta kenenkään kanssa lahjasta.. mies äyskäs et EN MINÄ TIEDÄ!! ja painu tupakalle..
että jes. hyvä lähtee tällasilla fiiliksillä yhtään mihinkään ja kun kellokin on jo noin paljon, pitää alkaa laittautuun.. ahdistaa ja inhottaa, mies ollut ihan tavallinen tähän asti, en tajua miks se hermostu! mulle vaan tuli tunne et sitä ärsyttää lähtee mun kanssa, en tiedä miks näin olis, mutta sellanen tunne vaan tuli... että eikun suihkuun ja selvitteleen sit jotain muuta kautta vastauksia mun kysymyksiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mies ei kyllä puhuis mulle noin! :0

eka kerta kun toi näiden 8vuoden aikana puhui mulle noin.
selvästi sitä joku vaivaa, mutta kun ei voi avata sitä suutaan ja kertoa mikä mättää ja sitten mä saan kärsiä siitä. onneks ei oo lapsi kotona kuuntelemassa tota kiukuttelevaa idioottia.

No onpas täällä taas fiksuja miehiä naisilla, voi luoja. En tajua miksi ylipäätään pitää tiuskia/äyskiä/kiroilla jos toinen ihan nätisti kyselee? Turhat pahatmielet ja itkut säästyis ihan vaan jos ihmiset osais puhua NORMAALISTI toisilleen? Mitä jos miestäsi ei ylipäätään huvittaisi ollenkaan lähteä juhliin? EI sen tarvitse tarkoittaa ettei hän haluaisi SINUN kanssasi sinne lähteä, vaan jos ukko vaikka ylipäätään niin väsynyt/ei fiilistä lähteä mihinkään tänään, mutta sitten kokee että "ohan se nyt pakko mennä velvollisuudesta" ja tuo sitten laittaa äyskimään ja tiuskimaan? Turhaa äyskimistä jokatapauksessa! Voisi iha suoraan sanoa jos joku harmittaa, eikä purkaa sitä tuolla lailla tiuskimalla :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mies ei kyllä puhuis mulle noin! :0

eka kerta kun toi näiden 8vuoden aikana puhui mulle noin.
selvästi sitä joku vaivaa, mutta kun ei voi avata sitä suutaan ja kertoa mikä mättää ja sitten mä saan kärsiä siitä. onneks ei oo lapsi kotona kuuntelemassa tota kiukuttelevaa idioottia.

Tämä on minun analyysini tilanteesta: miehesi on ihastunut johonkin juhliin tulevaan naiseen. Häntä ketuttaa, että olet tulossa mukaan. Ei tietenkään välttämättä haluaisi edetä asiassa, muuta olisi ihana hengähtää ilta tuon ihastuksen seurasta nauttien...

Kysy mieheltäs, haluaako se lähteä juhliin mielummin yksin. Jos haluaa, niin lähde sä jonnekin muualle, tai mene yksin juhliin jos miestä ei huvita lähteä. Tylsää tommonen äyskiminen, ois fiksumpaa sanoa suoraan mitä ajattelee :| Miehet! |O :headwall:

vaikee kyllä kuvitella et siel olis ketään sen ihastuksen kohdetta... vaikka mistäpä sen tietää, mutta en kyllä usko... soitin yhdelle kaverille ja tiedän nyt suurinpiirtein ketä sinne tulee..
mä olen kysynyt et mikä vaivaa ja ette ikinä arvaa mitä vastas?! EI MIKÄÄN!!!!!
sit kysyin, et haluatko sä et mennään ollenkaan vai haluatko mennä yksin vai mitä ihmettä tää nyt on, niin ei halua mennä yksin, mut haluaa mennä mun kanssa. sanoin sille että hieman kummallinen tapa näyttää se....!! tuolla se nyt katselee telkkaria ja mä jumitan edelleen tässä.. oikeesti tuntuu et en taidakaan lähtee, pienestä se fiilis menee....

Höh, kyllä ne miehetkin osaa käyttäytyä stereotyyppisen "akkamaisesti" ("mikä sua vaivaa?" "EI MIKÄÄN!"). Höh, just tää ikivanha dilemma: kun ei toisen ajatuksia osaa lukea, niin toisen on turha sitten myöskään sanoa ettei "mikään vaivaa" kun toinen ihan selvästi näkee että joku mättää nyt. Lähtekää juhliin, ja juhlien jälkeen koitat sitten kysyä uudelleen, että mikäs herraa tiuskitutti alkuillasta?

no sano ukolles ettei sua huvita kauheesti lähtä juhlimaan hänen kanssaan jos on naama norsunv*tulla. Kyllä hänen kuuluu sulle kertoa mikä vaivaa, jos sua pitää sättiä sen vuoksi.

Juu, ja jos on tosiaan niin että mies haluaa sinne juhliin kuitenkin, ja sinne päätätte mennä, niin ukko saa luvan vaikka sitten näytellä sen muutaman tunnin iloista siellä juhlissa. Ettei sitten pilaa muiden iltaa olemalla naama myrtsinä siellä! Ja sitten juhlien jälkeen puhutte asiat halki!

Yhteistyössä