Mies ei sit tullut kotiin yöllä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Meillä on ollut viime aikoina ongelmia,ihan urakallakin. Eilen mies sit lähti työkavereiden kans saunomaan.Illalla tuli kirjoitusvirheinen viesti että rakastaa minua. Odottelin et tulee puolen yön jälkeen niinku yleensä. Viiden aikaan aamulla herään viestiin ettei jaksa eikä kykenisikään yksin kävellä kotiin vaan jää veljensä luo yöksi(asuu n.500-900metrin päässä). Mä en tiedä uskoako et on siellä.Oon minäkin joskus baarista könynnyt kotiin myöhään,mut aina oon kuitenkin tullut.Ja onko tuo nyt semmoinen matka ettei oikeesti kotiin pääse.. Mä en tiedä raivotako vai ollako täysin hiljaa vai mitä tehdä kunhan se kotiin tulee. ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oo onnellinen että ilmotti...kaikki kun ei näköjään sitä tee,. Ei aina kannata pelätä pahinta jos nyt yhden yön ollu pois, luottamusta luottamusta!!!

Niin. Tässä on vaan luottamus aika heikoissa kantimissa. Siitäpä ne vaikeudet suhteessa johtuukin. Varsinaisesti ei ole pettänyt koskaan mut salaillut ja pelannut seläntakana.

Meillä jos mies lähtee viihteelle, oon vaan tyytyväinen, ettei tuu kotiin yöks örisemään. Koskaan ei ole edes tullu mieleen, että olis toisen kanssa.

meillä ihan sama..mä yleensä sanonkin ukolle et menee muualle nukkuu..tai jos kotii tulee ni nukkuu sitten sohvalla..ja sama toisinpäin

Mä en huolestuisi. Rehdisti teki kun ilmoitti ettei jaksa kävellä ja sen että missä on. Ja varmasti helposti saisit selville oliko veljensä luona. Mä en raivoaisi enkä tenttaisi, ehkä tuo oli hänelle hyvästä, pieni irtiotto/hapenotto ja jaksaa taas panostaa teihin enemmän?

Mä en huolestuisi. Rehdisti teki kun ilmoitti ettei jaksa kävellä ja sen että missä on. Ja varmasti helposti saisit selville oliko veljensä luona. Mä en raivoaisi enkä tenttaisi, ehkä tuo oli hänelle hyvästä, pieni irtiotto/hapenotto ja jaksaa taas panostaa teihin enemmän?

No välillä tuntuu kans et on se siellä. Sit tulee viha pintaan ja ajatus et vaikka veljeltään kysyisin niin se valehtelis miehen puolesta.

Meillä jos mies lähtee viihteelle, oon vaan tyytyväinen, ettei tuu kotiin yöks örisemään. Koskaan ei ole edes tullu mieleen, että olis toisen kanssa.

meillä ihan sama..mä yleensä sanonkin ukolle et menee muualle nukkuu..tai jos kotii tulee ni nukkuu sitten sohvalla..ja sama toisinpäin

Meillä harvoin käy baareissa mut kun käy niin aina kotiin on tullu.Siksi nyt tuntuukin varmaan ettei ole siellä missä sanoo olevansa. Ja tuollaista matkaa ei jaksa kävellä,tai ettei veljensä muka voi saattaa jos ei yksin pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja :
meillä tuli joskus kuuden aikaan, ny kuorsaa ja haisee tuossa sohvalla... kiva lasten katsoo telkkaa ja ihmetellä miks isi kuorsaa...
et näin kivaa meillä!!!

Meillä muksu varmaan ihmettelee kunhan herää et missä isi on ja eikö aiokaan viedä liikennepuistoon niinku puhe oli.

Alkuperäinen kirjoittaja :
meillä tuli joskus kuuden aikaan, ny kuorsaa ja haisee tuossa sohvalla... kiva lasten katsoo telkkaa ja ihmetellä miks isi kuorsaa...
et näin kivaa meillä!!!

Kamala mitä teidänkin lapset joutuu näkemään :0 Isä sammuneena sohvalla ja lapset katsoo vieressä televisiota. Olis varmaan voinut miehesi mennä nukkumaan krapulaansa jonnekin muualle lasten silmistä pois. Minä en ole ikinä ymmärtänyt tuollaista alkoholinkäyttöä lapsiperheessä enkä tule ymmärtämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
Alkuperäinen kirjoittaja pii:
no mene katsomaan!

Menisin mut kun muksu on nukkumassa vielä.

No herätä ja mene.

En mä ala repii lasta sängystä vaikka kuinka tekis mieli lähtee katsomaan.

just...johan kellokin on jo yheksän..vai onko porvoossa eri kellonaika?

no mene katsomaan!

No herätä ja mene.

Mitä sitten vaikka kello on yhdeksän? Ei kaikki herää joka aamu kukon laulun aikaan.

no mene katsomaan!

No herätä ja mene.

Mitä sitten vaikka kello on yhdeksän? Ei kaikki herää joka aamu kukon laulun aikaan.

no älä sitte turhaan valita.

Pystyi kuitenkin kirjoittaan tekstarin vaikka ei tuollaista matkaa pystyny käveleen.
Mä olen miehelleni ilmoittanut että kotiin on tultava yöksi jos ei etukäteen ole sovittu että menee muualle. Mä en halua kotona valvoa jonkun epämääräisen tekstarin jälkeen miettien että missä se on ja mitä tekee ja missä kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Pystyi kuitenkin kirjoittaan tekstarin vaikka ei tuollaista matkaa pystyny käveleen.
Mä olen miehelleni ilmoittanut että kotiin on tultava yöksi jos ei etukäteen ole sovittu että menee muualle. Mä en halua kotona valvoa jonkun epämääräisen tekstarin jälkeen miettien että missä se on ja mitä tekee ja missä kunnossa.

Se minuakin ihmetyttää että viestin voi laittaa,ihan kirjoitusvirheettömän,pilkut kohdallaan ja kaikki,mut ei pysty kävelee puolta kilsaa kotiin.ja kun meilläkin on sovittu et oli aika mikä tahansa niin kotiin tullaan.

no mene katsomaan!

No herätä ja mene.

no älä sitte turhaan valita.

Jep jep..

En ukkoan laske yhtään minnekkään jos on vähänkään alkoholia ottanu/ aikeissa ottaa. Ei tule epäilyjä eikä riitoja eikä niitä kännisiä pettämisiä. En itse käytä alkoholia kuin yhden kaljan ehkä kerran viikossa kotona. Ihan helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja min:
En ukkoan laske yhtään minnekkään jos on vähänkään alkoholia ottanu/ aikeissa ottaa. Ei tule epäilyjä eikä riitoja eikä niitä kännisiä pettämisiä. En itse käytä alkoholia kuin yhden kaljan ehkä kerran viikossa kotona. Ihan helppoa.

Mä en kiellä käymästä,kun itsekin käyn ja aina toimittu kummatkin sen mukaan mitä on sovittu.

Yhteistyössä