mies ei tullu yöllä kotiin. ei oo koskaan tehnyt näin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29178827]Eihän sillä ollut. Ap:nhan piti itse urkkia se tieto mieheltä, ei mitään etukäteistietoja ollut jos ei edes tiennyt, että mies on menossa ryyppäämään. Mullekin riittäis, jos laittais sen tekstarin vaikka aamuyöllä niin, että aamulla kun huomaisin ettei mies ole tullut, niin on edes puhelimessa tieto että on jossain yötä. Mutta jos ei illalla sano että voi mennä aamuun asti, eikä edes yöllä laita tekstaria että venyy, niin se on mun mielestä todella törkeää käytöstä.

Itse en soittele mieheni perään kun on juhlimassa, saa ihan rauhassa nauttia illasta ja yöstä. Mutta jos ei aamulla ole kotona eikä ole mitään tekstiviestiä edes yöllä tullut, niin todellakin suuttuisin.[/QUOTE]

Kolme kertaa vaimonsa oli kuitenkin saanut kiinni yön aikana joten oletan että vaimo oli hyvin tietoinen jo asiasta että reissu venyy.

Ei munkaan mies enää laita sitä jäänkin-yöksi-viestiä enää tulemaan jos tuntia aiemmin on ollut mun kanssa puhelimessa ja silloin jo sen sanonut...

[QUOTE="vieras";29178827]Eihän sillä ollut. Ap:nhan piti itse urkkia se tieto mieheltä, ei mitään etukäteistietoja ollut jos ei edes tiennyt, että mies on menossa ryyppäämään. Mullekin riittäis, jos laittais sen tekstarin vaikka aamuyöllä niin, että aamulla kun huomaisin ettei mies ole tullut, niin on edes puhelimessa tieto että on jossain yötä. Mutta jos ei illalla sano että voi mennä aamuun asti, eikä edes yöllä laita tekstaria että venyy, niin se on mun mielestä todella törkeää käytöstä.

Itse en soittele mieheni perään kun on juhlimassa, saa ihan rauhassa nauttia illasta ja yöstä. Mutta jos ei aamulla ole kotona eikä ole mitään tekstiviestiä edes yöllä tullut, niin todellakin suuttuisin.[/QUOTE]

Mitä luultavimmin se mies-reppana ei ole ehtinyt ensimmäistäkään kirjainta tekstariin näppäillä tai edes ole tiennyt jäävänsä aamuun kun jo ap on aloittanut sen puhelinrallin.

Ylipäätään voin sanoa ihan kokemuksesta että sellainen kumppani joka rajoittaa, ei kohtele toista yksilönä vaan pelkän oman määräysvallan alaisena, sanelee sääntöjä, kellonaikoja ja muita pykäliä jolloin kaulimeen tartutaan, taatusti ajaa kumppaninsa ennemmin vieraisiin kuin sellainen joka suhtautuu partneriinsa siten että hän on omilla aivoillaan ajatteleva, harkitseva ja luottamuksen arvoinen aikuinen ihminen.
Puolison ei pitäisi olla kumppanilleen äiti/isä.

Älä sä arvaile siellä netin toisessa päässä kun et tiedä kuin omasta elämästäsi näköjään.
Sen verran mulla on ystäviä, että sen kyllä näkee kellä on vapaus ja kellä ei.

Ja se mikä muilla toimii on 95%:sti se, että se toimii naisen mielestä ja mies soveltuu siihen koska muuten, Nalkutus!

Kyllä minua suututtaa miesten ja jopa naisten puolesta kun tekevät elämästään pahimmillaan kuin vankilan sen jälkeen kun perhettä alkaa syntyä.

[QUOTE="vieras";29178829]Sinä sitten etsit itsellesi tuollaisen naisen joka sallii kaikki menosi niin ettet niistä ilmoittele. En usko että sinulla tällä hetkellä on toiveidesi kaltaista naista. Sen verran katkeralta ja vihaiselta vaikutat.

Ja mitä edes yrität näillä lukuisilla viesteillä? Muuttaa sitä mikä muilla toimii?[/QUOTE]

Mitä luultavimmin se mies-reppana ei ole ehtinyt ensimmäistäkään kirjainta tekstariin näppäillä tai edes ole tiennyt jäävänsä aamuun kun jo ap on aloittanut sen puhelinrallin.

Ylipäätään voin sanoa ihan kokemuksesta että sellainen kumppani joka rajoittaa, ei kohtele toista yksilönä vaan pelkän oman määräysvallan alaisena, sanelee sääntöjä, kellonaikoja ja muita pykäliä jolloin kaulimeen tartutaan, taatusti ajaa kumppaninsa ennemmin vieraisiin kuin sellainen joka suhtautuu partneriinsa siten että hän on omilla aivoillaan ajatteleva, harkitseva ja luottamuksen arvoinen aikuinen ihminen.
Puolison ei pitäisi olla kumppanilleen äiti/isä.

En minäkään hyväksy, että soitellaan toisen perään kun toinen on viihteellä. Enkä mitään äiti-lapsi-parisuhteita. Ainoa, mistä minä olen tässä ketjussa puhunut on se, että toiselle pitää ilmoittaa jos juhliminen venähtää aamuun asti. Edes sillä tekstarilla, että aamulla tietää toisen olevan kunnossa.

Miksi ap tosiaan jo puolilta öin häiriköi miestään, sitä en tiedä enkä itse sitä tekisi. Vai oliko se nyt niin, ettei aloittaja ylipäänsä tiennyt, että mies on jossain bileissä?

Älä sä arvaile siellä netin toisessa päässä kun et tiedä kuin omasta elämästäsi näköjään.
Sen verran mulla on ystäviä, että sen kyllä näkee kellä on vapaus ja kellä ei.

Ja se mikä muilla toimii on 95%:sti se, että se toimii naisen mielestä ja mies soveltuu siihen koska muuten, Nalkutus!

Kyllä minua suututtaa miesten ja jopa naisten puolesta kun tekevät elämästään pahimmillaan kuin vankilan sen jälkeen kun perhettä alkaa syntyä.

Kannattaa vaan huolehtia omista asioista. Muiden asioista kun et kaikkea tiedä kuitenkaan. Ja taidat olla todella nuori kun ystäväpiirissäsi on vielä tuollaista menoa. Näin aikuisena ei tuollaista enää juuri näe. Sellainen kuuluu enemmänkin epävarmoille ylimustasukkaisille teineille.

Ainoa mikä itseäni tuossa ap:n kuviossa harmittaisi ja mietityttäisi olisi se, miksi mies ei oma-aloitteisesti ole laittanut viestiä, vaan "ilmoitus" on tullut vain, koska vaimo on soittanut perään. Jos tämä "pirttihirmu" ei olisi soitellut perään, kysehän olisi juuri siitä, että mies ei ole itsestään ilmoitellut mitään. Eli ne perään soittelut oikeastaan tekivät nyt tässä tapauksessa miehen teosta hyväksyttävän, useimpien mielestä.

Itse olen kantapään kautta oppinut, että ne perään soittelut ei auta mitään. Yhtään aikaisemmin mies ei kotiudu ja itselle ei tule yhtään parempi mieli. Eli jos mies jonnekin lähtee, varaudun jo valmiiksi siihen, että seuraavana päivänäkin olen omillani lasten kanssa. Työpäivinä se on tietysti hieman hankalaa ja silloin ei auta kuin toivoa, että mies on ajoissa kotona ja siinä kunnossa, että voi lasten kanssa olla.

Kolme kertaa vaimonsa oli kuitenkin saanut kiinni yön aikana joten oletan että vaimo oli hyvin tietoinen jo asiasta että reissu venyy.

Ei munkaan mies enää laita sitä jäänkin-yöksi-viestiä enää tulemaan jos tuntia aiemmin on ollut mun kanssa puhelimessa ja silloin jo sen sanonut...

Kuten jo sanoin, en minäkään mitään tekstaripuhelurumbaa ymmärrä jos toinen on viihteellä. Mutta tiesikö aloittaja ylipäänsä, että mies on rilluttelemassa? Jos tiesi, niin sitten olisin miehenä suuttunut ja tehnyt samoin, luultavasti en olis edes vastannut puhelimeen.

Välittäminen toisesta ja yksinään kulkeminen on kaukainen ajatus silloin kun luuri alkaa piristä heti pian kun kotiovi on lyöty kiinni tai viimeistään klo 24.00.

Ai näinkö tässä aloittajan jutussa kävi, vaimo rupes soittelemaan heti kun mies oven kolautti kiinni?
Juu, mutta lähden tekemään jotakin oikeita hommia välillä, ei mulla ole aikaa tingata tämän enempiä jonkun mammapalstalla kirjoittelevan mahtimiehen kanssa. Toivotan sulle vierasmies oikein mukavia ihmissuhteita jatkoon, semmoisia, jotka kasvattais sinusta vähän avarakatseisemman. Nähdään taas seuraavassa ketjussa, jossa tämän kaltaista asiaa puidaan :)

Ja tiedoksi teille joiden perhe pitää olla aina kokonainen aamulla kun herätään ettei lapset traumatisoidu: kaikkien perheissä ei ole niin (esim. meidän) ja silti lapset ovat normaaleja ja hyvinvoivia. :)

Löysätkää oikeasti sitä pipoa, ei ihme että puolet avioliitoista kariutuu. Puolisolle ja lasten vanhemmalle kasataan ihan hirveät paineet kun kuvitellaan etukäteen miten meidän ihanneperheen tulee toimia ja sitten väkisin pidetään niistä kiinni. Se on sairasta. Kukaan ei pysty toimimaan jonkun tietyn normin mukaan vuosikymmeniä onnellisena. Mokia sattuu, mielipiteet muuttuu, ihmiset (aikuisetkin) kapinoi jos liian lujaa pitää kiinni.

Hyvä perhe joustaa, sallii virheet, eheytyy takaisin pienellä korjausliikkeellä, mukautuu tarpeen mukaan, on salliva. Huono perhe ei jousta yhtään ja kun se pienikin särö siihen tulee niin se pirstoutuu pieniksi palasiksi joita ei saa liimattua enää yhteen.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="vieras";29178874]Ainoa mikä itseäni tuossa ap:n kuviossa harmittaisi ja mietityttäisi olisi se, miksi mies ei oma-aloitteisesti ole laittanut viestiä, vaan "ilmoitus" on tullut vain, koska vaimo on soittanut perään. Jos tämä "pirttihirmu" ei olisi soitellut perään, kysehän olisi juuri siitä, että mies ei ole itsestään ilmoitellut mitään. Eli ne perään soittelut oikeastaan tekivät nyt tässä tapauksessa miehen teosta hyväksyttävän, useimpien mielestä.

Itse olen kantapään kautta oppinut, että ne perään soittelut ei auta mitään. Yhtään aikaisemmin mies ei kotiudu ja itselle ei tule yhtään parempi mieli. Eli jos mies jonnekin lähtee, varaudun jo valmiiksi siihen, että seuraavana päivänäkin olen omillani lasten kanssa. Työpäivinä se on tietysti hieman hankalaa ja silloin ei auta kuin toivoa, että mies on ajoissa kotona ja siinä kunnossa, että voi lasten kanssa olla.[/QUOTE]

Oletko keskustellut miehesi kanssa siitä minkälaisia vaikutuksia yli yön riekkumisella on perheellesi? Ymmärtääkö miehesi ja antaako sinulle sitten vastaavasti kokonaisen päivän huilimiseen?

[QUOTE="vieras";29178880]Kuten jo sanoin, en minäkään mitään tekstaripuhelurumbaa ymmärrä jos toinen on viihteellä. Mutta tiesikö aloittaja ylipäänsä, että mies on rilluttelemassa? Jos tiesi, niin sitten olisin miehenä suuttunut ja tehnyt samoin, luultavasti en olis edes vastannut puhelimeen.[/QUOTE]

Suora lainaus aloituksesta:

oon saanu sen yöllä aina kiinni ku oon yrittäny soittaa (huolissani oon odotellut kotiin ku ei oo kuulunu) ja tiedän missä se on joidenkin kavereidensa kanssa mutta sinne on jääny hauskaa pitämään. Viimeks soitin kuudelta ja sanoi, et ehtiihän se päivällä sit nukkua.

[QUOTE="vieras";29178894]Oletko keskustellut miehesi kanssa siitä minkälaisia vaikutuksia yli yön riekkumisella on perheellesi? Ymmärtääkö miehesi ja antaako sinulle sitten vastaavasti kokonaisen päivän huilimiseen?[/QUOTE]

Olen keskustellut joskus kauan sitten, mutta nykyään en enää jaksa. Oikeastaaan nykyään vain nautin siitä kun mies on poissa kuvioista ja toivon nimenomaan sitä, että jää kavereilleen yöksi. Se yöllä kännissä kotiutuminen vasta raivostuttavaa onkin.

Ja huilipäiviä itselläni ei ole ihan käytännön syistä. Minulla on tosi harvoin vapaapäiviä ja aika tehokkaasti mies varaa ne illat omiin humputteluihinsa. Ja kun jonnekin lähden, minun vapaani rajoittuu siihen iltaan ja yöhön ja aamulla pitää taas olla täydessä valmiudessa hoitamassa lapsia, tekemässä ruokaa jne. Viimeksi kun lähdin yöksi kaverin luo, jo menomatkalla alkoi tekstiviestipommitus "etkö enää välitä minusta.." Eli ei oikein huvita nykyään mihinkään itse lähteäkään.

TOinen viesti: ja lisään vielä muuten, että käy viihteellä 1-2 kertaa vuodessa että senkin takia ihmetyttää mikä kriisi sille ny on tullu!

Kolmas viesti: No näin mäkin sen ajattelen! Jos sovitaan, että oo vaikka seuraavaan päivään niin olkoon sitten. Mutta viime yönäki se lupaili tulla aina pian mutta koskaan ei näkynyt! Sellanen on suoraan sanottuna perseestä! Ja vielä enemmän ärsyttää, että se olettaa, et se voi nukkua rauhassa koko päivän ja mä hoidan tän päivän muksuja ja siivoon kodin ihan yksin. Tänään pitää siis siivota, ku tulee vieraita iltapäivällä. Kyllä ärsyttää!!

Ei mitään vihjettäkään siitä ettei tiennyt että mies oli viihteellä.

[QUOTE="vieras";29178926]Olen keskustellut joskus kauan sitten, mutta nykyään en enää jaksa. Oikeastaaan nykyään vain nautin siitä kun mies on poissa kuvioista ja toivon nimenomaan sitä, että jää kavereilleen yöksi. Se yöllä kännissä kotiutuminen vasta raivostuttavaa onkin.

Ja huilipäiviä itselläni ei ole ihan käytännön syistä. Minulla on tosi harvoin vapaapäiviä ja aika tehokkaasti mies varaa ne illat omiin humputteluihinsa. Ja kun jonnekin lähden, minun vapaani rajoittuu siihen iltaan ja yöhön ja aamulla pitää taas olla täydessä valmiudessa hoitamassa lapsia, tekemässä ruokaa jne. Viimeksi kun lähdin yöksi kaverin luo, jo menomatkalla alkoi tekstiviestipommitus "etkö enää välitä minusta.." Eli ei oikein huvita nykyään mihinkään itse lähteäkään.[/QUOTE]

Mahtavaa tasa-arvoa. Entinen mieheni harrasti samaa. Soittelu ja viestittely alkoi viimeistään puolilta öin. Kolme kertaa yritin ulkona käydä suhteemme aikana ilman miestä, kerran se jopa päättyi siihen, kun mies uhkasi tappaa itsensä, jos en puhu hänen kanssaan puhelimessa koko iltaa. En sitten enään viitsinyt minäkään käydä missään. Tappelu tuli, jos joku edes pyysi minua mihinkään. Mutta joo, naisethan ne vain on pirttihirmuja :)

Mulla on ollut sellanen hätä kun mies on ollut joskus lietsussa, että sain keskenmenon. Toisella kertaa lapsi haukko henkeään kurkunpääntulehduksessa. Kyllä, joskus voi ihan oikea hätä tullakin ja aika paskamaista se on jos mies ei vastaa puhelimeen.....

[QUOTE="Vieras";29178946]Mahtavaa tasa-arvoa. Entinen mieheni harrasti samaa. Soittelu ja viestittely alkoi viimeistään puolilta öin. Kolme kertaa yritin ulkona käydä suhteemme aikana ilman miestä, kerran se jopa päättyi siihen, kun mies uhkasi tappaa itsensä, jos en puhu hänen kanssaan puhelimessa koko iltaa. En sitten enään viitsinyt minäkään käydä missään. Tappelu tuli, jos joku edes pyysi minua mihinkään. Mutta joo, naisethan ne vain on pirttihirmuja :)[/QUOTE]

Niin, no ehkä tämä on jonkinlainen kosto sille, että itsekin olin "pirttihirmu". Silloin joskus kun vielä välitin ja halusin, että mies olisi kotona.

Ei voi kyllä sanoa muutakuin, että voi huh huh millaisia pirttihirmuja tämä palsta eli maailma on täynnä!

:laugh: :laugh: :laugh:

Kuinka hukassa voikaan mies olla. :D Oliko tää muuten se sama mies joka teki aikasemmin syväluotaavia analysointeja naisista sen perusteella mitä netistä oli lukenut, ja paasasi sitten hillittömiä monologeja siitä kuinka erinomainen hän onkaan, niin erinomainen ettei hälle kuka tahansa nainen kelpaiskaan? :D

Blue: lue eteenpäin, jossain viestissä ap niin mainitsee. Lainaus ei puhelimella onnistu. Alkaa tuntua että on provo koko aloitus, kun nyt hieman elää tää illan kulku...

Mitäs se sitten kun oletettavasti mies saa kuulla olevansa esim. "vitun mulkku" kun on luuhannut yön viihteellä. Se on varmasti aivan yhtä hyvä syy lyödä eropaperit vetämään. Tuskin kukaan haluaa olla naisen kanssa joka nimittelee?

[QUOTE="vieras";29178911]Sellaista miestä en milloinkaan ottaisi, joka akattelee naisia. Aivan pohjasakan merkki tuollainen.[/QUOTE]

Yhteistyössä