Mies ei suostu jäämään lapsen kanssa kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mieheltä saattaa loppua duunit muutaman kk:n kuluttua. Sanoin hälle, että ei huolta. Mulla on vakituinen työ odottamassa, palaan sinne. Sanoin, että on ihan kivakin, että mies voisi vaihteeksi olla parivuotiaan lapsemme kanssa kotona, ja häntä ei tarvitsisi viedä hoitoon.

No, tähän mies totesi, ettei hänen hermonsa kestä lapsenhoitoa yksin kotona päivät pitkät. Pisti kiukuttamaan ihan todella. Vaikka mies siis tykkääkin lapsesta, on vain ylilaiska häntä hoitamaan. Ottanut vissiin ylilaiskasta äidistään mallia...

Vaikka ei ollakaan mun palkkani varassa edes, jos mieheltä loppuu työt (miehellä säästössä rahaa), luulisi, että jokainen vanhempi haluaa olla lapsen kanssa kotona, jos vain mahdollisuus tarjoutuu. Että näin.

No jo on tyhmä mies.

Ja oikeasti otsikkosi jo kiukuttaa, mikä oikeus hänellä on päättää, ettei hoida lasta?? Yhtä lailla sinä voit sanoa, että nyt loppu hoito, adios, tuun parin päivän päästä!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Niin no.
moni äitikin sanoo, ettei pää kestä kotona oloa. miksipä ei mies voisi niin kokea myös.
jääkää molemmat kotiin, kun se teillä mahdollista ?

En suostu siihen, aivan järjetöntä rahan tuhlausta. Sitäpaitsi, en kestäis mieheni lärvää 24/7:D

meillä mies jäisi mielellään kotiin hoitaa lapsia jos saisin töitä jostain..mutta miehellä vakituinen duuni joten ehkä sitten lapset hoitoon menevät mutta jos ei olisi töitä ja minä saisin niin kyllä meillä mies jäisi mielellään kotiin,kivempaa kuulemma kun työnteko.

No en tiedä just eilen puhuttiin miehen kanssa tästä aiheesta. Siinä oli kyllä pointti. Koska en vaadi miestäni olemaan yksin lasten kanssa vaikka näiden isä onkin mut jotenkin kun on päivät itse lasten kanssa ja mies töissä niin kyllä minä osaan paremmin hoitaa lasten pikku jipot joita aina välillä käyttäävät. Kun itse on kasvanut tähän lasten hoitoon nii hyvin niin ei sitä oikein edes vaadi muilta..

Alkuperäinen kirjoittaja oonamaria:
No en tiedä just eilen puhuttiin miehen kanssa tästä aiheesta. Siinä oli kyllä pointti. Koska en vaadi miestäni olemaan yksin lasten kanssa vaikka näiden isä onkin mut jotenkin kun on päivät itse lasten kanssa ja mies töissä niin kyllä minä osaan paremmin hoitaa lasten pikku jipot joita aina välillä käyttäävät. Kun itse on kasvanut tähän lasten hoitoon nii hyvin niin ei sitä oikein edes vaadi muilta..

Mutta ei se isä opi koskaan tuntemaankaan lapsiaan, jos aina on äiti siinä välissä höösäämässä, että tämä asia pitää hoitaa näin ja näin.

Meillä on myös samasta aiheesta keskusteltu ennakkoon. Tosin mulla olisi edessä vain sijaisuuksia ja kolmivuorotyö. Saa nähdä kuin kävisi meilläkin jos lähtisin töihin ja mies jäisi kotiin. Luulen, etttä napinaa ja jupinaa kuuluisi.
Kyllä se munkin mielestä niin on nykyisin, että molemmat kantavat vastuun koko ruljansista. Ennen oli asiat vähän toisin.

Yhteistyössä