Mies ei suostu puhumaan, vain syytelemään minua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Mä en kuulemma anna tarpeeksi seksiä ja silloin jos seksiä harrastetaankin useamman kerran viikossa, niin en ole tarpeeksi aloitteellinen vaan mies alkaa valittamaan siitä kun hän aina tekee aloitteen. Nytkin mies olis tahtonut, mua ei huvittanut kun piti lähteä hakemaan lasta mummolasta niin eikö mies suuttunut. Heittäytyy ihan kakaraksi, siis jää sänkyyn möllöttämään ja tiuskii sieltä että ''saat mennä sitten ite kauppaan'' (piti käydä ostamassa esim. vessapaperipaali, sellaisen kuljettaminenhan on kävellen helppo juttu kun lisäksi on pari kassia ruokaa) ''ja hakemaan lapsen''.

Mua vituttaa kun aina on joku huonosti. Rakastellaan kerran-pari viikossa ja lisäks tyydytän miehen jollain tapaa pari-kolme kertaa viikossa. Mies ei ymmärrä, että sen jatkuva ruinaaminen ei tosiaankaan sytytä mua. Mun mielestä me harrastetaan aika normaali määrä seksiä ottaen huomioon, että meillä on tuollainen reilun vuoden ikäinen lapsi. Jos mies haluaa seksiä, eikä saa, niin lopettaa kaikki halaamiset yms. koska ''ei häntäkään huvita halata jos sua ei huvita seksi''. Lisäks mulle tehtiin tuulimunaraskauden takia lääkkeellinen tyhjennys alkuvuodesta, vuosin kuukauden ja sain heti perään pahan hiivatulehduksen joten senkään takia ei olla niin paljoa rakasteltu.

Mä olen ahdistunut ja masentunut tämän tilanteen vuoksi, koska mulle tulee olo, etten riitä. Mä en ilkeyttäni pihtaa. Mä en voi sille mitään, etten mä halua just tässä vaiheessa elämää tämän enempää seksiä. Mulle tulee olo, että olen ihan epäonnistunut vaimona. Nytkin poraan vaan, mies lähti ovet paukkuen ja mä en enää tiedä, mitä mun pitäis tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
:hug: Sussa ei ole mitään vikaa, miehessäs sen sijaan on. Täysin lapsellista tuollainen käytös!

Näin se on, mutta jos halutaan, että mies saadaan ymmärtämään asia, sille on väännettävä se rautalangasta. Mitään älyä ei ole siinä, että nainen painostetaan seksiin silloin kun tämä ei halua. Se vain ahdistaa naista ja pahentaa tilannetta. Teillä seksin määräkin on ihan tavallisella tasolla.

no meillä tilanne on toisinpäin. eli mies pihtaa ja mä vonkaan. tai siis vonkasin, en tee sitä enää. ja meillä seksiä on paljon harvemmin kuin teillä. mutta onneks mun ei tarvii tuntea huonoa omaatuntoa, mä haluaisin paljon enemmän hellyyttä ja läheisyyttä. mies ei sellasesta perusta. kaikkein eniten ihmetyttää tuo, ettei seksiä jaksa harrastaa, siis mies. no aikani tätä katselen ja sitten paremman miehen perään...

Alkuperäinen kirjoittaja vallu:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
:hug: Sussa ei ole mitään vikaa, miehessäs sen sijaan on. Täysin lapsellista tuollainen käytös!

Näin se on, mutta jos halutaan, että mies saadaan ymmärtämään asia, sille on väännettävä se rautalangasta. Mitään älyä ei ole siinä, että nainen painostetaan seksiin silloin kun tämä ei halua. Se vain ahdistaa naista ja pahentaa tilannetta. Teillä seksin määräkin on ihan tavallisella tasolla.

Mä en enää tiedä mitä mä sille sanoisin kun keskustelu menee aina niin, että mä yritän puhua ja mies ei joko sano mitään tai sitten töksäyttää jotain ilkeetä ja mä alan poraamaan. Mä en vaan tiedä, miten saada mies ymmärtämään. Jos se ei ala pian ymmärtää, niin mä en enää jaksa tätä elämää. Musta tuntuu, että musta on tullut vain tarpeiden täyttäjä: mä siivoan, laitan ruokaa, huolehdin menoista, hoidan lapsen ja näiden jälkeen tarttis miehen mielestä vielä innokkaasti rakastella miehen kanssa vähintään joka toinen päivä. Ahdistaa.

Te harrastatte mun mielestä paljon seksiä kun lapsi on noin pieni. Mikä ihmeen juttu toi miehen tyydyttäminen on? Kuullostaa tosi oudolta. Miehes kuullostaa tosi kakaralta, jos tosisaan suuttuu asiasta. Henkisesti väkivaltasta tollanen uhkailu ja painostus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te harrastatte mun mielestä paljon seksiä kun lapsi on noin pieni. Mikä ihmeen juttu toi miehen tyydyttäminen on? Kuullostaa tosi oudolta. Miehes kuullostaa tosi kakaralta, jos tosisaan suuttuu asiasta. Henkisesti väkivaltasta tollanen uhkailu ja painostus.

Siis tuo ''muunlainen tyydyttäminen'' tarkoittaa lähinnä suuseksiä.

Ihan tosissaan suuttuu, nyt oli vielä väsynyt niin suuttui helpommin. Sen tarttis ymmärtää että vaikka kuinka vituttais, niin ei se oikeuta heittämään aviomiehen ja isän roolia nurkkaan ja taantumaan teinipojan tasolle lapsellisine mullitteluineen. Mutta miten saada mies _ymmärtämään_ se???

Ongelma poistui vähitellen sillä, etten antanut enää ollenkaan. Vuoteen emme ole harrastaneet seksiä. Välillä kuuluu jotain vittuilua aiheesta, mutta kun ei sytytä niin ei sytytä.
Meillä meni just tuohon, että esim. olin jo nukahtanut, niin mies tuli kauhean mölyn ja kolinan kanssa herättelemään, että olisi saatava toosaa. Jos en antanut, tuli kauhea riita. Jos annoin, ukko vatkasi aikansa, heitti lastit sisään ja minä valvoin puoli yötä, koska tuntui niin pahalta. Lopulta tilanne meni siihen, että aloin tuntea fyysistä kipua miehen kanssa pannessa. Minuun sattui ja seksi tuntui ihan hirveältä. Sitten päätin, että en enää anna niin kauan kuin parisuhteemme ja seksielämäni perustuu siihen, että toinen tekee mitä tahtoo ja toinen mitä täytyy.
Olen aina rakastanut seksiä ja elänyt aikaisemmin hyvin aktiivista seksielämää. Nyt selibaattia on kestänyt vuoden. Välillä tullut mieleen, että hankkisi rakastajan, mutta kun on lapsen kanssa 24/7 niin hankalaa sekin on.
Odotan vain, että saan elämän ja asiat sille mallille, että voin ottaa vähäisen omaisuuteni, lapset ja lähteä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihan tosissaan suuttuu, nyt oli vielä väsynyt niin suuttui helpommin. Sen tarttis ymmärtää että vaikka kuinka vituttais, niin ei se oikeuta heittämään aviomiehen ja isän roolia nurkkaan ja taantumaan teinipojan tasolle lapsellisine mullitteluineen. Mutta miten saada mies _ymmärtämään_ se???

Mietin siinä "tyydyttämisessä" sitä että nautitko itse siitä vai teetkö sen välttääksesi riidan. Mun mielestäni seksin pitäis olla jakamista, ei antamista tai toisen tarpeiden tyydyttämistä. Mietiskelin vaan, että jos tekisit miehellesi selväksi ettei seksiä tipu ennen kuin oppii ymmärtämään mikä oikeesti sytyttää sut. Jos haluaa seksiä, pitää oppia tuntemaan mikä sut sytyttää. Koska kaikenlainen riehuminen ja vonkaaminen aiheuttaa vaan suurempaa haluttomuutta.

Sitä mä en ole koskaan tajunnu miten miehet luulee, että naiset haluaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka kohtelee niitä huonosti. Ehkä jos miehet olis oikeesti kiinnostuneita naistensa seksihaluista, niin haluttomuuttakin olis vähemmän..

Kuulostaa ihan mun exältä. Se halusi seksiä aina ja jos ei saanut, niin alkoi mököttämään ja tiuskimaan ja jopa haukkumaan, että olen frigidi sun muuta. Yritin sille monta kertaa sanoa, että ensinnäkin meillä on seksiä monta kertaa viikossa tavalla tai toisella ja mitä enemmän se haukkuu mua sitä vähemmän mun tekee mieli, mutta eihän se perille mennyt.
Päätti sitten että meidän suhde on tässä ja hankki itselleen uuden naisen, jotka ilmeisesti ainakin vielä saa kun haluaa. Tosin on se meidän eron jälkeen käynyt pari kertaa munkin luona ja se seksikin on sujunut ihan eri tavalla, kun minua ei koko ajan painosteta.

Meillä ainakin exä on hyvin narsistinen ihminen.

Mietin siinä "tyydyttämisessä" sitä että nautitko itse siitä vai teetkö sen välttääksesi riidan. Mun mielestäni seksin pitäis olla jakamista, ei antamista tai toisen tarpeiden tyydyttämistä. Mietiskelin vaan, että jos tekisit miehellesi selväksi ettei seksiä tipu ennen kuin oppii ymmärtämään mikä oikeesti sytyttää sut. Jos haluaa seksiä, pitää oppia tuntemaan mikä sut sytyttää. Koska kaikenlainen riehuminen ja vonkaaminen aiheuttaa vaan suurempaa haluttomuutta.

Sitä mä en ole koskaan tajunnu miten miehet luulee, että naiset haluaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka kohtelee niitä huonosti. Ehkä jos miehet olis oikeesti kiinnostuneita naistensa seksihaluista, niin haluttomuuttakin olis vähemmän..

No enemmän mä sitä ''tyydyttämistä'' teen pitääkseni miehen edes jotenkuten tyytyväisenä. En mä siitä nauti.

Mies ottaa myös haluttomuuteni merkkinä siitä, että pidän miestäni jotenkin epäviehättävänä. Ei asia ole niin. Mun ei vaan nyt tee mieli seksiä, ei kenenkään kanssa. Ja miehen käyttäytyminen ja oman tyydytyksen metsästys tekee haluttomuudestani vieläkin pahempaa.

Kannattais lopettaa se sun miehen tyydyttäminen ja sanoa miehelles, että ennen kuin se oikeasti kuuntelee sua niin seksi on toistaiseksi loppu. Jos sä jatkat väkisin pelkästään miehesi tyydyttämistä voin vannoa, että kohta et enää ikinä halua miestäsi. Pakottaminen on alentavaa ja vie kunnioituksen suhteesta. Sulla on oikeus olla haluamatta seksiä, ilman että sillä on mitään tekemistä sun miehesi kanssa. Kyse on sun seksuaalisuudesta.

Kyllä ne halut varmasti vielä palaa, mutta miehen painostus voi viedä ne pois pitkäksi aikaa.

Pitäiskö mun kirjoittaa miehelle kirje tai jotain? En kyllä tiedä yhtään, miten asiat muotoilisin kun en osaa pukea ajatuksiani lauseiksi...

Näytä sille vaikka nää tekstit. Näkeepähän mitä muutkin on asiasta mieltä.

Täällä ilmoittautuu yksi, jonka seksihalut ovat kuolleet liian aktiivisen ja vaativan miehen ansiosta. Mun ei tee enää yksinkertaisesti yhtään mieli. Näin on edetty pian 4 vuotta. Meidän seksi on miehen seksiä, hänen tyydyttämistään. Mä hullu olen tähän suostunut ja suhde vetelee viimeisiään tämän takia.

Yhteistyössä