Mies ei tullut yöksi kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitttttttttttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitttttttttttu

Vieras
siihen aikaan kun lupasi... tuli siis kuitenkin. Meni illalla saunailtaan ja ei aikonut siitä lähteä baariin tai minnekkään vaan aikoi ihan aikaisin kotiin tulla. Noh laitteli viestiä sitten puolilta öin että jos ei haittaa niin menee keskustaankin. En kieltänyt tietysti kun en aikuista kieltämään ala, mutta laittelin kyllä viestiini että harmittaa tosi paljon jos tämä lauantai menee sängynpohjalla. Kolmelta tuli kotiin kaatokännissä. Kiva kiva kiva kiva kiva vittu.

no mitä sitten?? meidänkin mies lähti työkavereiden kanssa ulos syömään, tuli kotiin juopuneena klo 2. en näe tässä mitään ongelmaa???! Ilmoitteletko itse että "ratkesinkin ryyppäämään". Kyllä meillä saa ainakin ilman lupaa alkoholiin koskea ja myös noihin illanistujaisiin vaikka vaan syötäisiin, kuuluukin vähän se että juopotellaan!

Raivostuttavaahan tuo kyllä on.

Mutta tuli kuitenkin kotin, ja jos ei tavaksi ota niin mitä se oikeesti haittaa. Ilmoitti kuitenkin missä on ja kysyi "lupaa". Ja jos olisi vasta myöhää tullut muutenkin niin tuskin oli sulta mitään pois vaikka vähän suunnitelmat muuttui ja ilmeisesti hauskaa oli.

Keittele miehelle aamukahvit ja paijaa vähän jos on paha olo :D

Eikö teitä harmita jos perheelliseltä menee viikon toinen vapaapäivä (?) sängynpohjalla, kun lapsetkin mahdolliset kaipaisivat osallistuvaa vanhempaa. Sinänsä en näe tuossa mtn väärää, mutta kyllä mua (ja lapsia) harmittais. Rasittavaa jos puoli päivää menee lapsia hyssytellessä tai äkäisen miehen kanssa..

[QUOTE="vieras";23812129]no mitä sitten?? meidänkin mies lähti työkavereiden kanssa ulos syömään, tuli kotiin juopuneena klo 2. en näe tässä mitään ongelmaa???! Ilmoitteletko itse että "ratkesinkin ryyppäämään". Kyllä meillä saa ainakin ilman lupaa alkoholiin koskea ja myös noihin illanistujaisiin vaikka vaan syötäisiin, kuuluukin vähän se että juopotellaan![/QUOTE]

Saapi saapi! Minua harmittaa vain se että mies ei osaa ryypätä vaan sitten ollaan joka kerta tuommosessa paskakännissä että menee koko seuraava päivä maatessa. Itse päinvastoin kannustin lähtemään sinne, eli kyse ei ole siitä että ei pääsisi vaan siitä että jos sanotaan että en ota paljoa ja sitten ollaankin tuurillaan koko viikonloppu huono kuntoisena. Eikä kännissä olokaan haittaa, mutta kummalle tuntuu että aikuinen mies ei osaa ottaa sillä tavalla edes saunaillassa että vielä omilla jaloilla pysyisi vaan kontrolli pettää poikkeuksetta.

Alkuperäinen kirjoittaja alakuperäinen;23812142:
Saapi saapi! Minua harmittaa vain se että mies ei osaa ryypätä vaan sitten ollaan joka kerta tuommosessa paskakännissä että menee koko seuraava päivä maatessa. Itse päinvastoin kannustin lähtemään sinne, eli kyse ei ole siitä että ei pääsisi vaan siitä että jos sanotaan että en ota paljoa ja sitten ollaankin tuurillaan koko viikonloppu huono kuntoisena. Eikä kännissä olokaan haittaa, mutta kummalle tuntuu että aikuinen mies ei osaa ottaa sillä tavalla edes saunaillassa että vielä omilla jaloilla pysyisi vaan kontrolli pettää poikkeuksetta.

Ymmärrän sun ärsytyksen. Meilläkin aiotaan aina ottaa kohtuudella ja aina tullaan ihan pellit seis kotiin. Siinähän saa olla jo huolissaan, ettei mitään satu kaupungilla siinä kunnossa. Meillä ainakin se kaveriporukka vaikuttaa siihen juomiseen, koska kotona osaa ottaa ihan kohtuudella ilman, että siitä tarvii sanoa. Meillä onneks nykyään tosi harvoin mies käy viihteellä. Ehkä pari kertaa vuodessa. Kotona kyllä tissuttelee melkeinsä kerran viikossa.

Mun mieheni otti tähän aamuun ylitöitä ja kotiutuu tuossa klo 15 pintaan. Eli menee meilläkin lapsilta ja isiltä nyt yhteinen aika tämän "vapaapäivän" osalta pois. Eikä harmita. Yksi päivä sinne-tänne, uusi vapaa on huomenna ja seuraava taas torstaina.

Jos mies on klo 12 pyytänyt lisäaikaa 3 tuntia, niin ei se nyt ihan järkyttävältä ajalta tunnu. Jos mies ei joka viikonloppu hypi baarissa, niin en tosiaan näe tuossa mitään pahaa. Mulle riittää 3 alkoholiannosta ja klo 22 kotiutuminen, jotta olen koko seuraavan päivän poissa pelistä, joten jos sun logiikalla mentäis, mä en sais juoda koskaan lähinnä yhtään.

Ja toinen mitä en ymmärrä on se, että kun toinen kysyy lupaa, se annetaan ja sitten kiukutellaan. Miksi antaa lupa ja sitten kiukutella? Ymmärrän toki sen, ettei aikuista ihmistä voi keiltää, mutta eihän aikuisen ihmisen tarvitse lupaakaan pyytää. Jos mies pyytää lupaa, voisi otaksua, etä hän olisi kiinnostunut vaimonsa mielipiteestä ja olisi todennäköisetsi tämän toivetta valmis noudattamaan, jos syy mahdolliseen kieltoon on järkevä jne.

Mutta siis, koita saada vatutus laantumaan, ei tässä mitään elämää suurempaa ole kaiketi sattunut.

[QUOTE="vieras";23812190]Miks ihmeessä täytyy pyytää aikuisen ihmisen lupa,oletko äiti miehellesi?[/QUOTE]

No eiköhän parisuhteessa yleensä sovita yhdessä menemisistä ja tulemisista? Mielestäni fiksua kysyä toiselta osapuolelta, että sopiiko vielä jatkaa iltaa.

meillä ei kumpikaan juo ja hyvä niin! minä en kattelis mitään teini kännäys baari juttuja, minusta se on lapsellista touhua(vaikka ikää vaaditaankin se 18v ainakin näennäisesti).

baarit on oikeesti tylsiä paikkoja, ja juominen vain heille jotka ei muuten osaa hauskaa pitää. ei se mun mielestä kuulu perhe-elämään enään että juostaan baareissa(sitä paitsi joskus nuorempana mua yritti iskeä kännissä useamman kerran varattu mies, entinen miehen(vuosia sitten)i jäi kiinni pettämisestä myös kun menin vahingossa samaan baarin ja siellä se nuoleskeli jotain naista, naisellakin oli mies kotona odottamassa)

hieno perhe-elämä. :D

Yhteistyössä