Mä oon vähän miettinyt samaa mutta meillä ikäero on 16 vuotta.Hei te keillä on jo aiempia lapsia. Millasia ikäeroja lapsilla tulee olemaan? Mietin että millasta tulee olemaan kun vanhimman ja nuorimman välillä tulis olemaan vajaa 10 vuotta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon vähän miettinyt samaa mutta meillä ikäero on 16 vuotta.Hei te keillä on jo aiempia lapsia. Millasia ikäeroja lapsilla tulee olemaan? Mietin että millasta tulee olemaan kun vanhimman ja nuorimman välillä tulis olemaan vajaa 10 vuotta?
Kuulostaa hyvältäFlunssa kyllä iski tänne kaksinkappalein. Ihan nuutunut olo ja nälkä mutta ei tee mieli syödä mitään.
Voi, otan osaa.Jahas, nyt tuntuu että jaksan kirjoittaa taas. Palaan yrittäjiin ja kuumeilijoihin, ei ollut meidän pienellä tarrasukkia matkassa vaan keskenmeno tuli, vuoto alkoi 27.12toivottavasti kierto palautuu pian ja tärppäisi uudestaan yhtä helposti..
Täytyy tähän mainita että ite jos en tietäis raskaudesta ni välillä olisin ihan varma et odotan ja hetken päästä et en. Koska oireet aaltoilee . Esim eilen ei äklöttänyt ja paine alamahassaki hävisi et ajattelin nonni se oli kemiallinen. Sit tänää taas kympillä oireet. Mulla oli pahaa oloa jo dpo 4-5 asti sillee et en tiedä koska se oli pms tmv ja koska muuttu raskaus pahoinvoinniksi ja tosiaan välihetkiä ja päiviä ollu. Toivotaan parastaJa täällä oireilu vähentynyt niin paljon, että menkat alkanee maanantaina.
Rinnat on edelleen turpeat, mut ehkä nyt sit enempi vaan pms-turvotusta.
Pahoinvointikin helpottamaan päin.
Voi miten ihanasti sanottu.Täytyy tähän mainita että ite jos en tietäis raskaudesta ni välillä olisin ihan varma et odotan ja hetken päästä et en. Koska oireet aaltoilee . Esim eilen ei äklöttänyt ja paine alamahassaki hävisi et ajattelin nonni se oli kemiallinen. Sit tänää taas kympillä oireet. Mulla oli pahaa oloa jo dpo 4-5 asti sillee et en tiedä koska se oli pms tmv ja koska muuttu raskaus pahoinvoinniksi ja tosiaan välihetkiä ja päiviä ollu. Toivotaan parasta![]()
Sä oot kyllä jaksanu odotella tosi hyvinVoi miten ihanasti sanottu.
Ja näinhän se toki on, ei voi tietää varmasti, ennen kuin ne menkat sieltä alkaa.
Pitäisi vaan jaksaa odotella.![]()
Jep, normi kierron mukaan olis ma se alkupäivä.Sä oot kyllä jaksanu odotella tosi hyvinei oo ku pari pv enää . Eikse ma ollu sun päivä ku pitäs alkaa?
Pahoittelut keskenmenostaJahas, nyt tuntuu että jaksan kirjoittaa taas. Palaan yrittäjiin ja kuumeilijoihin, ei ollut meidän pienellä tarrasukkia matkassa vaan keskenmeno tuli, vuoto alkoi 27.12toivottavasti kierto palautuu pian ja tärppäisi uudestaan yhtä helposti..
Jospa se ovis tulis pian tai sitten olis tosiaan ollut jo aiemmin.Jos ovis oli jo niin se on ollut sitten jo tyyliin kp10, pidin testaamisesta yhden taukopäivän, ku ei ollut mitään olojatodella outoa, on sit super pitkä kierto mulle jos nyt ei parissa päivässä ovista tuu. Eikä sit mitään käryä et koska menkat alkaa, eli ei varmaan tarvi raskaustestejäkään tehdä
mietin et voiko se viime kierron kemiallinenkin vaikuttaa
mulla on ollut kemiallinen kerran aiemminkin, mut silloin kierto jatkui kyllä ihan normaalina. Luin noista rfsu ovistesteistä, et ne on vissiin aika paskoja. Noh, teen niitä nyt vielä parina aamuna ku ostin ton 12 pakkauksen. Meillä esikoinen on kanssa
Oon pahoillani keskenmenosta.Jahas, nyt tuntuu että jaksan kirjoittaa taas. Palaan yrittäjiin ja kuumeilijoihin, ei ollut meidän pienellä tarrasukkia matkassa vaan keskenmeno tuli, vuoto alkoi 27.12toivottavasti kierto palautuu pian ja tärppäisi uudestaan yhtä helposti..
Onko pregcheckin testi siis vaaleampi kuin eka vai eilinen testi. Jos muistan oikein niin olikos että jokatoinen päivä pitäis vahvistua?Nyt tuli paniikki harmi suru....
Tänää sain aamulla rfsu liuskaan ekan oikean plussan selvästi. Oon kolmena aamuna tehny eli plussaus päivänäkin ti. Ja oli siis vahvennu.
MUTTA esim pregchek tuntuu vaalenevanoon juonut vettä vähä enemmän mut silti.
Plussa päivänä oli vahvin ja sen jälkeen testit ollu samanlaisia haamuja tsi hivenen vaaleampia.
Pregchek siis
.......saas katsoo mitä käy.