Mies ei voi lukea ohjeita eikä kuuntele myöskään niitä, ainakaan minun sanomana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uups, I did it again
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uups, I did it again

Vieras
..Joka hiton asia pitää tehdä ilman ohjeita ensin enemmän tai vähemmän väärin ja sit kiukutellaan ja ihmetellään miks aina on niin vaikeeta kaikki..

Tietenkään niitä virheitä ei voi sit korjatakkaan kunnolla, vaan silleen et just ja just pärjää asian kans. Aika moni mies tuntuu olevan enempi tai vähempi tällainen, minkä helvetin takia?!

voi riippua miten ohjeet esittää. jos tapa on ylimielinen se provosoi ja ärsyttää. toisilla on taipumus ruveta pomottamaan, ja kukapa sellaisen ohjeita haluaisi kuunnella?

Alkuperäinen kirjoittaja äh;24153389:
voi riippua miten ohjeet esittää. jos tapa on ylimielinen se provosoi ja ärsyttää. toisilla on taipumus ruveta pomottamaan, ja kukapa sellaisen ohjeita haluaisi kuunnella?

käyttöohjekirja tai kokoamisohje pomottaa?

Kyllä munkin mies yrittää eka ilman ohjeita :D Ja sitten jos ei onnistu, niin alkaa sadatellen lukea niitä ohjeita :laugh: Ite yritän aina ehdotella, josko luettais ne ohjeet eka, mutta eihän se käy...

Alkuperäinen kirjoittaja äh;24153556:
Näin on. :D Onko käyttöohjekirja itsetarkoitus suorittamisessa vai apuväline?

Jos oma äly riitä, niin otetaan ohjeet avuksi.
P.S Tiesittekös tätä: joskus samaan lopputulokseen voi päätyä usealla eri tavalla; käyttöohje (tai ruokaresepti/valmistusohje) kertoo vain yhden tavan lopputulokseen pääsemiseksi...

Meillä samaa havaittavissa, siksi minä aina kokoankin kaikki Ikean kaapit ja lipastot. Miehen kärsivällisyys ei riitä kokoamaan noin tarkkojen ohjeiden mukaan, ja tuo teoria "samaan lopputulokseen monta reittiä" ei TODELLA päde ikeaan.

[QUOTE="vieras";24153654]Meillä samaa havaittavissa, siksi minä aina kokoankin kaikki Ikean kaapit ja lipastot. Miehen kärsivällisyys ei riitä kokoamaan noin tarkkojen ohjeiden mukaan, ja tuo teoria "samaan lopputulokseen monta reittiä" ei TODELLA päde ikeaan.[/QUOTE]

Kuka sinulla on kaverina, useimmissa ohjeissa näkyy olevan, että niiden kokoamiseen tarvitaan 2 henkilöä. (siksipä meillä ei niitä olekaan )

[QUOTE="hankey";24153677]Kuka sinulla on kaverina, useimmissa ohjeissa näkyy olevan, että niiden kokoamiseen tarvitaan 2 henkilöä. (siksipä meillä ei niitä olekaan )[/QUOTE]

Jos ohjeissa sanotaan, että KAKSI PITÄÄ olla, niin ei saa yksin alkaa kasata. Ei voi onnistua silloin yksinään.

[QUOTE="kaksi";24153690]Jos ohjeissa sanotaan, että KAKSI PITÄÄ olla, niin ei saa yksin alkaa kasata. Ei voi onnistua silloin yksinään.[/QUOTE]

;)

Jep, kuten huomaat, on myös ihmisiä, jotka lukevat ohjeet ennen huonekalun ostamista.

Arvelin, että en olisi saanut yksinäni koottua ja siksi ostin muualta.

Luen ohjeet ensin, koska mielenkiinto ei riitä tekemään ensin väärin, lukemaan ohjeita ja vasta sitten tekemään oikein. Ei ota itsetunnon päälle.
Neuvoa kysyviä sukulaisia ja naapureita kehotan lukemaan ohjekirjan, en minä heidän kotimekaanikko ole.

[QUOTE="hankey";24153677]Kuka sinulla on kaverina, useimmissa ohjeissa näkyy olevan, että niiden kokoamiseen tarvitaan 2 henkilöä. (siksipä meillä ei niitä olekaan )[/QUOTE]

Olen koonnut n.10 huonekalua Ikeasta, ja yhdessäkään en ole huomannut kehotusta kahdesta kokoajasta, saati että olisin toista tarvinnut..

Ei tuo miun ukkokaan koskaan lue ohjeita,mutta osaa sentään kuunella minnuu,
jos ehdotan missä voisi olla vika. :D

[QUOTE="vieras";24153808]Olen koonnut n.10 huonekalua Ikeasta, ja yhdessäkään en ole huomannut kehotusta kahdesta kokoajasta, saati että olisin toista tarvinnut..[/QUOTE]

hyvä, hyvä! Kun tarkemmin mietin, voi olla, että olen sohvien yms ohjeita netistä katsonut. Lipasto voisi olla seuraava projekti.