V
vieras
Vieras
kysyin alkuviikosta, että tehdäänkö jotain kivaa viikonloppuna kun lapsi reissussa? mennään elokuviin, lenkille, valvotaan ja jutellaan, mennään vaikka baariin ja nukutaan pitkään, jotain? mies sanoi, et ei pysty kun on niin paljon hommaa. tyrmäs siis heti et aivan mahdoton ajatus.
no, mä sitten kysyin, et no voinko mä sit mennä mun kaverin luo ja mies sano et toki, mee vaan.
no, soitin sit kaverin luota toiselle kaverille myöhemmin illalla ja se sanoi, et mun mies on myös siinä kaupungissa (50km päässä kotoa) niiden porukassa ryyppäämässä.....!!!!
pahoitin mieleni ja lähetin miehelle viestin et tuli tosi kurja mieli.
pääsin kotiin, menin nukkumaan ja heräsin siihen kun meille tuli porukkaa jatkoille.
nyt mies vinkuu sohvalla että päätä särkee ja et mä oon ihan sairas kun suutun siitä et sekin menee ja kääntää asian niin et mä en haluis et se menee ikinä. vaikka mua loukkaa se et mun kans ei voi tehdä mitään.
vittu mä alan imuroimaan ja laitan poppikoneet täysille. siinähän potee sitten.
no, mä sitten kysyin, et no voinko mä sit mennä mun kaverin luo ja mies sano et toki, mee vaan.
no, soitin sit kaverin luota toiselle kaverille myöhemmin illalla ja se sanoi, et mun mies on myös siinä kaupungissa (50km päässä kotoa) niiden porukassa ryyppäämässä.....!!!!
pahoitin mieleni ja lähetin miehelle viestin et tuli tosi kurja mieli.
pääsin kotiin, menin nukkumaan ja heräsin siihen kun meille tuli porukkaa jatkoille.
nyt mies vinkuu sohvalla että päätä särkee ja et mä oon ihan sairas kun suutun siitä et sekin menee ja kääntää asian niin et mä en haluis et se menee ikinä. vaikka mua loukkaa se et mun kans ei voi tehdä mitään.
vittu mä alan imuroimaan ja laitan poppikoneet täysille. siinähän potee sitten.