mun mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt vaimo

Vieras
..rakentaa meille taloa ja on viime aikoina ollut äärettömän väsynyt ja stressaantunut. tänään muuras kaverinsa kanssa kylppärin seinää ja sanoi et ei mene myöhään. ehdotin sit et lähdettäis ulos syömään ja elokuviin vihdostaviimein. mut ei käyny. petyin, mutta en näyttänyt sitä, rakentaahan mies sentään mulle kotia.
seitsemän aikaan soitin et on tylsää kotona, et jos lähden sinne raksalle niin mikä meininki? mies siihen et ei kannata lähtee ku ei he oo enää kauaa ja pyysi mua laittaa saunan. kysyin, et monelta laitan sen, niin mies sano, et menee max.2h.
nyt oon sit saunonu yksin ja tässä lipitän punaviiniä, ei oo äijää näkyny.
oon niin väsyny tähän, mä en kohta enää jaksa olla kiitollinen siitä et se rakentaa, ei se rakentaminen oikeuta kuitenkaan unohtaan muuta elämää!!!!

Ei oikeuta,mutta valitettavasti näin se vain menee...
Rakennusprojekti on usein raskain koetinkivi parisuhteessa...Silloin meidän naisten pitäisi venyä äärimmilleen pitkän pinnan ja epäitsekyyden kanssa...
Nautitaan siitä yhteiselosta sitten kun se talo on valmis;)

Alkuperäinen kirjoittaja nunnu:
Ei oikeuta,mutta valitettavasti näin se vain menee...
Rakennusprojekti on usein raskain koetinkivi parisuhteessa...Silloin meidän naisten pitäisi venyä äärimmilleen pitkän pinnan ja epäitsekyyden kanssa...
Nautitaan siitä yhteiselosta sitten kun se talo on valmis;)

ei vaan jaksais kerta toisensa jälkeen pettyä.

Sun mies ahertaa teidän yhteistä kotia :attn ole onnellinen siitä :heart:
Talon rakenus projekti on aikaa viepää ja haasteellistä aikaa myös parisuhteelle,miksipä et olisi mukana siinä itse??
Valitettavasti miehillä ainakin kokemuksesta on se että jos lupaavat jonkin ajan ja ovat hyvän tekemisen kimpussa niitä ei näy lähimainkaan silloin kuin pitäisi'

Jospa se mieskin tulisi kanssasi sitä punaviiniä juomaan :)

Yhteistyössä