mies eilen:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
lähden käymään kuppilassa, tuun sit viimestää kolmelta ja tuon vaik jotai ruokaa tullessani kun valvot kuitenkin ja kun hänenkin pitää lähtee hommiin aamulla viimestää kympiltä. ok.

mies tuli 04.30, ei tuonut mitään ruokaa, oli niin naula päässä et sönkkäs vaan et miten mä nyt sillee valvon ja oli niin mukava taksikuski ja plaaplaa ja nukkuu edelleen ja mun kelloni on ainakin 12.32 :whistle:

tää haju :x räppänät auki, happeeeeee... :xmas:

Minä taas olen miehelle painottanut, ettei tuo mitään ruokaa minulle, jos en erikseen pyydä, kun en kuitenkaan voi olla syömättä niitä :whistle: No eiköhän se aamuyöstä kömmi sänkyyn ja soperra, että toi mullekkin hampurilaisen, koska ei halua olla sikapoika. Ja pakkohan oli syödä puolet itsekurin puuttuessa.. loput löin äkkiä roskiin.

mua taas keljutti ku nimenomaan odotin kieli pitkällä jotai paninia tms ja tää on niin pää jäässä et ei kykene ruokareissuun :headwall:

oikeesti, jos MÄ lähden viihteelle, niin tulen kun olen luvannut, saatan jopa illan aikana soittaakin et mikä meininki, nousen aamulla suht aikasin, syön väkisin, käyn suihkussa, pesen hampaat 3542 kertaa ja päivä alkakoon.

miehen reissuista tulee vaan paha fiilis ku lupailee kellonaikoja jotka ei pidä, on aina aivan naamat, makaa ja haisee koko seuraavan päivän.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mua taas keljutti ku nimenomaan odotin kieli pitkällä jotai paninia tms ja tää on niin pää jäässä et ei kykene ruokareissuun :headwall:

oikeesti, jos MÄ lähden viihteelle, niin tulen kun olen luvannut, saatan jopa illan aikana soittaakin et mikä meininki, nousen aamulla suht aikasin, syön väkisin, käyn suihkussa, pesen hampaat 3542 kertaa ja päivä alkakoon.

miehen reissuista tulee vaan paha fiilis ku lupailee kellonaikoja jotka ei pidä, on aina aivan naamat, makaa ja haisee koko seuraavan päivän.. :headwall:

Ei kannata tuudittautua siihen ajatukseen että se jotain tuo ja tulee ajoissa jos tapana toimia ettei tee niin kuin sanoo. Ite olen tuon jo tiedostanu, menen ajoissa sänkyyn ja sillon se yleensä sitten on jotain tuonu kun ei enään ole intoo odotella :kieh:

On ne outoja
:D

en mä muuten sen aikoihin luota, mut tääl tulee viimesessä kuppilassa pilkku puol kolme, et 98% kerroista sitten tullaan kotiin ellei ole jatkoja ja tuo mun mies ei jatkosita perusta. nyt se oli vaan kupannu ja jauhanu baarin edessä tunnin ja sit taksikuskin kaa toisen tunnin :xmas:

pakko sanoa et sun miehes on aika lievä tapaus...mun mies ei pidä lupauksia oli kännis tai ei..ja taatusti ei mulle tuo mitään, eikä muista mua mitenkään...tsemppiä sinne..mun ukko kans haisee ja röhnöttää sit kokopäivän.

Jää tuo äijä täälläkin ties mihin jumiin vaikkei jatkoille meniskään, ja sujuvasti useinmiten menee ruokapaikkojen ohi jos sitä oikeen odottelee. |O

Äsken se lähti hakeen mulle sitä kebabrullaa mutta ihme juttu kun tuntuu kestävän, salettiin on oluen menny ottaa ja sieltä ei pääse irtautuun kun kaikki tutut paikalla :kieh:

VOi teiän ukkojanne. Meiän lähti perjantaina kaverin mökille ja sanoin, että senkun olet sunnuntaihin asti, ei mitään väliä. Niin se tuli eilen ennen kolmea (iltapäivällä) kotiin. Autolla eli täysin selvinneenä, eikä haissut.

Yhteistyössä