Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Ei haittaa mua, en tosin tiedä olisiko hän kiinnostunut menemään. Kotimaassaan on normibaareissakin topless-tanssijoita, joten ei elämää suurempi juttu...
Tuota mä en vaan tajua, kun jotkut naiset täällä odottaa että mies kysyy heiltä luvan että saako mennä jonnekin?!! Sen ymmärrän, että lapsi kysyy luvan saako tehdä jotain, mutta keitä te luulette olevanne, kun voitte mielestänne sanoa toiselle aikuiselle, mitä hän voi tehdä ja mitä ei? :/
Kyllä minulta ainakin kysytään lupa ja minä kysyn luvan (käytännössa ilmoitusluontoinen asia).
Mieheni ei koskaan edes halua mennä paikkaan jonne en häntä päästäisi.Minusta se vasta törkeää on että naiset sanovat että mene vaan, ei haittaa. Ja sitten kun mies meneekin, niin mussutetaan monta viikkoa. Mutta kun ei riitä itsetuntoa sanoa toiselle, että en halua että lähdet. Pitää yrittää esittää niin vahvaa. Reilumpaa on sanoa jos asia vaivaa.
Miksi ei halua? Meneekö miehen ja sun mieltymykset niin yksiin kaikissa asioissa, vai eikö mies uskalla sanoa että haluaisi mennä jonnekin minne sinä et häntä päästäisi, koska pelkää sitä mussutusta mikä siitä ehkä seuraisi?

Mun ei tarvitse kysyä mieheltä lupaa mennääkseni jonnekin, eikä miehen tarvitse kysyä lupaa multa, mutta kumpikaan meistä ei kyllä ole ollut menossakaan sellaisiin paikkoihin mistä toinen ei ehkä tykkäisi (tyyliin kolmen viikon loma Pattayalla kavereiden kanssa), molemmilla kun on tervettä järkeä päässä. Näinollen ei ole tarvis pyytää lupaa, eikä antaa lupia.
Mutta tuosta mussutuksesta, siis siitä että ei uskalleta sanoa jos ei haluaisi miehen johonkin menevän, ja sitten ollaan niin marttyyriä että kun mies menee (koska ei ole ajatustenlukija eikä tiedä että vaimon "mene vaan" tarkoittaakin oikeesti että "et prkl mene!" )...siitä olen samaa mieltä, se on typerää. Jos on jotain asiaa, se täytyy osata ja uskaltaa sanoa.