mies erotiikkabaarissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Sanoa voi, ettei tykkää ja toivoo, ettei menis enää.

Ja tätäkään mä en ymmärrä, eikö aikuinen ihminen tosiaan tajua olla menemättä johonkin jos se loukkaa pahasti puolisoa? Voiko jonku puoliso todellakin valita mieluummin tissibaariin menon ja surullisen kumppanin kuin ei mene tissibaariin ja iloisen kumppanin? Jos joku teistä valitsee tuon ensimmäisen niin saanko udella miksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Sanoa voi, ettei tykkää ja toivoo, ettei menis enää.

Ja tätäkään mä en ymmärrä, eikö aikuinen ihminen tosiaan tajua olla menemättä johonkin jos se loukkaa pahasti puolisoa? Voiko jonku puoliso todellakin valita mieluummin tissibaariin menon ja surullisen kumppanin kuin ei mene tissibaariin ja iloisen kumppanin? Jos joku teistä valitsee tuon ensimmäisen niin saanko udella miksi?

Kyllähän hyvään suhteeseen tosiaan kuuluu toisen kunnioittaminen ja tunteiden huomioiminen. Olen ihan samaa mieltä. En minäkään menis jonnekin jormabaariin, jos mies siitä pahoittais mielensä. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Sanoa voi, ettei tykkää ja toivoo, ettei menis enää.

Ja tätäkään mä en ymmärrä, eikö aikuinen ihminen tosiaan tajua olla menemättä johonkin jos se loukkaa pahasti puolisoa? Voiko jonku puoliso todellakin valita mieluummin tissibaariin menon ja surullisen kumppanin kuin ei mene tissibaariin ja iloisen kumppanin? Jos joku teistä valitsee tuon ensimmäisen niin saanko udella miksi?

Samaa mieltä. Jos joku asia todella loukkaa kumppania oli syy mikä tahansa niin en ymmärrä miksi se pitää tehdä, esim mennä juuri stripparia katsomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Ei haittaa mua, en tosin tiedä olisiko hän kiinnostunut menemään. Kotimaassaan on normibaareissakin topless-tanssijoita, joten ei elämää suurempi juttu...

Tuota mä en vaan tajua, kun jotkut naiset täällä odottaa että mies kysyy heiltä luvan että saako mennä jonnekin?!! Sen ymmärrän, että lapsi kysyy luvan saako tehdä jotain, mutta keitä te luulette olevanne, kun voitte mielestänne sanoa toiselle aikuiselle, mitä hän voi tehdä ja mitä ei? :/

Kyllä minulta ainakin kysytään lupa ja minä kysyn luvan (käytännössa ilmoitusluontoinen asia). Mieheni ei koskaan edes halua mennä paikkaan jonne en häntä päästäisi.Minusta se vasta törkeää on että naiset sanovat että mene vaan, ei haittaa. Ja sitten kun mies meneekin, niin mussutetaan monta viikkoa. Mutta kun ei riitä itsetuntoa sanoa toiselle, että en halua että lähdet. Pitää yrittää esittää niin vahvaa. Reilumpaa on sanoa jos asia vaivaa.

Miksi ei halua? Meneekö miehen ja sun mieltymykset niin yksiin kaikissa asioissa, vai eikö mies uskalla sanoa että haluaisi mennä jonnekin minne sinä et häntä päästäisi, koska pelkää sitä mussutusta mikä siitä ehkä seuraisi? :)
Mun ei tarvitse kysyä mieheltä lupaa mennääkseni jonnekin, eikä miehen tarvitse kysyä lupaa multa, mutta kumpikaan meistä ei kyllä ole ollut menossakaan sellaisiin paikkoihin mistä toinen ei ehkä tykkäisi (tyyliin kolmen viikon loma Pattayalla kavereiden kanssa), molemmilla kun on tervettä järkeä päässä. Näinollen ei ole tarvis pyytää lupaa, eikä antaa lupia.
Mutta tuosta mussutuksesta, siis siitä että ei uskalleta sanoa jos ei haluaisi miehen johonkin menevän, ja sitten ollaan niin marttyyriä että kun mies menee (koska ei ole ajatustenlukija eikä tiedä että vaimon "mene vaan" tarkoittaakin oikeesti että "et prkl mene!" )...siitä olen samaa mieltä, se on typerää. Jos on jotain asiaa, se täytyy osata ja uskaltaa sanoa.

:laugh: Ainakin palstalaisten mielestä minä olen kynnysmatto ja mulla on liian hallitseva mies, että todennäköisesti uskaltaa sanoa. Meillä on vaan jotenkin samanlainen käsitys perhe-elämästä ja siitä mikä siihen kuuluu. Ystävät ovat yhteisiä, kumpikaan ei juokse omien kavereiden kanssa baarissa. Joitain sauna-iltoja lukuun ottamatta mennään joka paikkaan aina yhdessä. Tämä tyyli sopii meille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Sanoa voi, ettei tykkää ja toivoo, ettei menis enää.

Ja tätäkään mä en ymmärrä, eikö aikuinen ihminen tosiaan tajua olla menemättä johonkin jos se loukkaa pahasti puolisoa? Voiko jonku puoliso todellakin valita mieluummin tissibaariin menon ja surullisen kumppanin kuin ei mene tissibaariin ja iloisen kumppanin? Jos joku teistä valitsee tuon ensimmäisen niin saanko udella miksi?

Samaa mieltä. Jos joku asia todella loukkaa kumppania oli syy mikä tahansa niin en ymmärrä miksi se pitää tehdä, esim mennä juuri stripparia katsomaan.

Paitsi jos vaimo ei ole saanut suutaan auki silloin kun mies sanoo että tissibaariin oltaisiin menossa, niin vaimo vaietkoon myös jälkikäteen. Aika moni nainen tuntuu olettavan, että mies kyllä itse tajuaa olla menemättä, jos vaimo oikein mököttää ja karttaa kosketusta, vaikka onkin sanonut että "mene vain jos haluat" kun mies on asiasta ensi kertaa puhunut. Ja silti loukkaantuu verisesti kun mies sitten menee sinne strippibaariin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Ei haittaa mua, en tosin tiedä olisiko hän kiinnostunut menemään. Kotimaassaan on normibaareissakin topless-tanssijoita, joten ei elämää suurempi juttu...

Tuota mä en vaan tajua, kun jotkut naiset täällä odottaa että mies kysyy heiltä luvan että saako mennä jonnekin?!! Sen ymmärrän, että lapsi kysyy luvan saako tehdä jotain, mutta keitä te luulette olevanne, kun voitte mielestänne sanoa toiselle aikuiselle, mitä hän voi tehdä ja mitä ei? :/

Kyllä minulta ainakin kysytään lupa ja minä kysyn luvan (käytännössa ilmoitusluontoinen asia). Mieheni ei koskaan edes halua mennä paikkaan jonne en häntä päästäisi.Minusta se vasta törkeää on että naiset sanovat että mene vaan, ei haittaa. Ja sitten kun mies meneekin, niin mussutetaan monta viikkoa. Mutta kun ei riitä itsetuntoa sanoa toiselle, että en halua että lähdet. Pitää yrittää esittää niin vahvaa. Reilumpaa on sanoa jos asia vaivaa.

Miksi ei halua? Meneekö miehen ja sun mieltymykset niin yksiin kaikissa asioissa, vai eikö mies uskalla sanoa että haluaisi mennä jonnekin minne sinä et häntä päästäisi, koska pelkää sitä mussutusta mikä siitä ehkä seuraisi? :)
Mun ei tarvitse kysyä mieheltä lupaa mennääkseni jonnekin, eikä miehen tarvitse kysyä lupaa multa, mutta kumpikaan meistä ei kyllä ole ollut menossakaan sellaisiin paikkoihin mistä toinen ei ehkä tykkäisi (tyyliin kolmen viikon loma Pattayalla kavereiden kanssa), molemmilla kun on tervettä järkeä päässä. Näinollen ei ole tarvis pyytää lupaa, eikä antaa lupia.
Mutta tuosta mussutuksesta, siis siitä että ei uskalleta sanoa jos ei haluaisi miehen johonkin menevän, ja sitten ollaan niin marttyyriä että kun mies menee (koska ei ole ajatustenlukija eikä tiedä että vaimon "mene vaan" tarkoittaakin oikeesti että "et prkl mene!" )...siitä olen samaa mieltä, se on typerää. Jos on jotain asiaa, se täytyy osata ja uskaltaa sanoa.

:laugh: Ainakin palstalaisten mielestä minä olen kynnysmatto ja mulla on liian hallitseva mies, että todennäköisesti uskaltaa sanoa. Meillä on vaan jotenkin samanlainen käsitys perhe-elämästä ja siitä mikä siihen kuuluu. Ystävät ovat yhteisiä, kumpikaan ei juokse omien kavereiden kanssa baarissa. Joitain sauna-iltoja lukuun ottamatta mennään joka paikkaan aina yhdessä. Tämä tyyli sopii meille =)

Mun Tiimarivihossa on aukko, en tiennyt että oot kynnysmatto :laugh: .
Meillä on sama juttu, siis mulla ja miehellä sen suhteen mikä on soveliasta ja mikä ei. Siksi ei tarvitse lupia kysellä :). Meillä tosin on täysin sallittua käydä baarissa omien ystävien kanssa, jopa tissibaarissa jos sikseen tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun Tiimarivihossa on aukko, en tiennyt että oot kynnysmatto :laugh: .
Meillä on sama juttu, siis mulla ja miehellä sen suhteen mikä on soveliasta ja mikä ei. Siksi ei tarvitse lupia kysellä :). Meillä tosin on täysin sallittua käydä baarissa omien ystävien kanssa, jopa tissibaarissa jos sikseen tulee.

Laitahan nyt sinne vihkoon, että kotilehmä tekee kaikki kotityöt, eikä vaadi mieheltään mitään. Ja jos mies löisi tai pettäisi, niin kotilehmä ei välttämättä näyttäisi miehelle heti ovea. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suuttuisitteko jos miehenne olisi viettämässä iltaa stripparibaarissa?

Minun mieheni oli kaverinsa kanssa ollut lauantaina ja minusta se tuntuu pahalta. En ymmärrä miksi sinne pitää varattujen ihmisten mennä lainkaan.

Tämä kaveri oli kuulemma halunnut sinne mennä ja mieheni oli arvannut että minä suutun. Oli kuitenkin mennyt. Molemmat olivat humalassa ja olivat olleet siellä tunnin verran.

Onko täällä muita joilla tulisi paha mieli asiasta vai suutuinko turhaan?

mä en myöskään ymmärrä miksi varatun ihmisen pitää sinne ilman toistapuoliskoa mennä, jos sitten ollenkaan. Itse olisin suuttunut ja roimasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Paitsi jos vaimo ei ole saanut suutaan auki silloin kun mies sanoo että tissibaariin oltaisiin menossa, niin vaimo vaietkoon myös jälkikäteen. Aika moni nainen tuntuu olettavan, että mies kyllä itse tajuaa olla menemättä, jos vaimo oikein mököttää ja karttaa kosketusta, vaikka onkin sanonut että "mene vain jos haluat" kun mies on asiasta ensi kertaa puhunut. Ja silti loukkaantuu verisesti kun mies sitten menee sinne strippibaariin.

Mun mielestä tuollaiset asiat on sellaisia joista olisi hyvä keskustella jo ennen kuin sellainen tilanne tulee eteen jos on tullakseen, eikä vasta sitten kun mies/nainen olisi strippibaarin edessä ja siittä soittais kaveriporukan keskeltä "voinko mennä hani käväseen tuolla parilla kaljalla".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Sanoa voi, ettei tykkää ja toivoo, ettei menis enää.

Ja tätäkään mä en ymmärrä, eikö aikuinen ihminen tosiaan tajua olla menemättä johonkin jos se loukkaa pahasti puolisoa? Voiko jonku puoliso todellakin valita mieluummin tissibaariin menon ja surullisen kumppanin kuin ei mene tissibaariin ja iloisen kumppanin? Jos joku teistä valitsee tuon ensimmäisen niin saanko udella miksi?

Samaa mieltä. Jos joku asia todella loukkaa kumppania oli syy mikä tahansa niin en ymmärrä miksi se pitää tehdä, esim mennä juuri stripparia katsomaan.

Paitsi jos vaimo ei ole saanut suutaan auki silloin kun mies sanoo että tissibaariin oltaisiin menossa, niin vaimo vaietkoon myös jälkikäteen. Aika moni nainen tuntuu olettavan, että mies kyllä itse tajuaa olla menemättä, jos vaimo oikein mököttää ja karttaa kosketusta, vaikka onkin sanonut että "mene vain jos haluat" kun mies on asiasta ensi kertaa puhunut. Ja silti loukkaantuu verisesti kun mies sitten menee sinne strippibaariin.

Totta, kyllä se täytyy saada kumppanille kerrottua eikä olettaa että tämä osaa lukea ajatuksia. Mutta jos asia loukkaa ja tietää että kumppani sinne haluaisi mennä (esim kavereita tapaamaan tms) niin neuvon miettimään oman pään sisällä mikä siinä loukkaa tai satuttaa? Jos normaali toisen ihmisen katsominen loukkaa niin sitten varmaankin itsellä paha olla tai itsetunto huono.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suuttuisitteko jos miehenne olisi viettämässä iltaa stripparibaarissa?

Minun mieheni oli kaverinsa kanssa ollut lauantaina ja minusta se tuntuu pahalta. En ymmärrä miksi sinne pitää varattujen ihmisten mennä lainkaan.

Tämä kaveri oli kuulemma halunnut sinne mennä ja mieheni oli arvannut että minä suutun. Oli kuitenkin mennyt. Molemmat olivat humalassa ja olivat olleet siellä tunnin verran.

Onko täällä muita joilla tulisi paha mieli asiasta vai suutuinko turhaan?

mä en myöskään ymmärrä miksi varatun ihmisen pitää sinne ilman toistapuoliskoa mennä, jos sitten ollenkaan. Itse olisin suuttunut ja roimasti.

Mulle olis todennäköisesti käyny samoin. Olis mies tasan kuullu mitä mieltä olen asiasta. Jotku toisen ihmisen polttarit on asia erikseen. Mut toisaalta jos asiasta olis sovittu etukäteen että mies olis esim. viikon päästä menossa niin voisin asian sulattaa. Mut se tosiaan vaatii sen että asiasta olis keskusteltu aikaisemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun Tiimarivihossa on aukko, en tiennyt että oot kynnysmatto :laugh: .
Meillä on sama juttu, siis mulla ja miehellä sen suhteen mikä on soveliasta ja mikä ei. Siksi ei tarvitse lupia kysellä :). Meillä tosin on täysin sallittua käydä baarissa omien ystävien kanssa, jopa tissibaarissa jos sikseen tulee.

Laitahan nyt sinne vihkoon, että kotilehmä tekee kaikki kotityöt, eikä vaadi mieheltään mitään. Ja jos mies löisi tai pettäisi, niin kotilehmä ei välttämättä näyttäisi miehelle heti ovea. :D

Mä raapustin nuo tiedot ylös :D.
Nyt on vihko ajan tasalla :laugh: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Sanoa voi, ettei tykkää ja toivoo, ettei menis enää.

Ja tätäkään mä en ymmärrä, eikö aikuinen ihminen tosiaan tajua olla menemättä johonkin jos se loukkaa pahasti puolisoa? Voiko jonku puoliso todellakin valita mieluummin tissibaariin menon ja surullisen kumppanin kuin ei mene tissibaariin ja iloisen kumppanin? Jos joku teistä valitsee tuon ensimmäisen niin saanko udella miksi?

Samaa mieltä. Jos joku asia todella loukkaa kumppania oli syy mikä tahansa niin en ymmärrä miksi se pitää tehdä, esim mennä juuri stripparia katsomaan.

Paitsi jos vaimo ei ole saanut suutaan auki silloin kun mies sanoo että tissibaariin oltaisiin menossa, niin vaimo vaietkoon myös jälkikäteen. Aika moni nainen tuntuu olettavan, että mies kyllä itse tajuaa olla menemättä, jos vaimo oikein mököttää ja karttaa kosketusta, vaikka onkin sanonut että "mene vain jos haluat" kun mies on asiasta ensi kertaa puhunut. Ja silti loukkaantuu verisesti kun mies sitten menee sinne strippibaariin.

Totta, kyllä se täytyy saada kumppanille kerrottua eikä olettaa että tämä osaa lukea ajatuksia. Mutta jos asia loukkaa ja tietää että kumppani sinne haluaisi mennä (esim kavereita tapaamaan tms) niin neuvon miettimään oman pään sisällä mikä siinä loukkaa tai satuttaa? Jos normaali toisen ihmisen katsominen loukkaa niin sitten varmaankin itsellä paha olla tai itsetunto huono.

Mulla juuri näin. Tästä syystä vetäisin sangollisen herneitä nokkaan. Tiedän että vika on täysin mun korvien välissä mut ei se helpottaisi mun oloa yhtään jos mies menis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Totta, kyllä se täytyy saada kumppanille kerrottua eikä olettaa että tämä osaa lukea ajatuksia. Mutta jos asia loukkaa ja tietää että kumppani sinne haluaisi mennä (esim kavereita tapaamaan tms) niin neuvon miettimään oman pään sisällä mikä siinä loukkaa tai satuttaa? Jos normaali toisen ihmisen katsominen loukkaa niin sitten varmaankin itsellä paha olla tai itsetunto huono.

Kaikilla ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on normaalia. Varmaan jostain kotikasvatuksesta johtuu tuokin. Onhan jossain päin maailmaa normaalia ottaa 8 -vuotias vaimokin, mutta ei se minun ällötystä asiaa kohtaan yhtään vähennä, vaikka tuskin itsetunnon heikkoudesta tai omasta pahasta olosta on kyse. Omat vanhempani ovat menneet joka paikkaan aina yhdessä ja se on minun normaali käsitys perhe-elämästä.
 
No, en suuttuisi enkä ole suuttunut. Mies on pari kertaa käynyt ukkoporukalla eikä haittaa mua. Mä itse olen se pahis meidän perheessä, seksimessuilla strippari vetäny mut lavalle ja tehty vaik mitä tuhmaa, pääsin jopa koskemaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun Tiimarivihossa on aukko, en tiennyt että oot kynnysmatto :laugh: .
Meillä on sama juttu, siis mulla ja miehellä sen suhteen mikä on soveliasta ja mikä ei. Siksi ei tarvitse lupia kysellä :). Meillä tosin on täysin sallittua käydä baarissa omien ystävien kanssa, jopa tissibaarissa jos sikseen tulee.

Laitahan nyt sinne vihkoon, että kotilehmä tekee kaikki kotityöt, eikä vaadi mieheltään mitään. Ja jos mies löisi tai pettäisi, niin kotilehmä ei välttämättä näyttäisi miehelle heti ovea. :D

Mä raapustin nuo tiedot ylös :D.
Nyt on vihko ajan tasalla :laugh: .

:flower: Hienoa!! Miten sinä noin olet lipsahtanut?? Se vihko pitää päivittää joka päivä ja palstalta saa poistua vain tunniksi kerrallaan ettei mitään järisyttävää mene ohi. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
No, en suuttuisi enkä ole suuttunut. Mies on pari kertaa käynyt ukkoporukalla eikä haittaa mua. Mä itse olen se pahis meidän perheessä, seksimessuilla strippari vetäny mut lavalle ja tehty vaik mitä tuhmaa, pääsin jopa koskemaan ;)

Se olit vissiin sinä joka repästiin sinne lavalle,jota vasten se strippari hinkkas itteään oikein urakalla :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
No, en suuttuisi enkä ole suuttunut. Mies on pari kertaa käynyt ukkoporukalla eikä haittaa mua. Mä itse olen se pahis meidän perheessä, seksimessuilla strippari vetäny mut lavalle ja tehty vaik mitä tuhmaa, pääsin jopa koskemaan ;)

Se olit vissiin sinä joka repästiin sinne lavalle,jota vasten se strippari hinkkas itteään oikein urakalla :laugh:

Uups, milloin ja missä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
No, en suuttuisi enkä ole suuttunut. Mies on pari kertaa käynyt ukkoporukalla eikä haittaa mua. Mä itse olen se pahis meidän perheessä, seksimessuilla strippari vetäny mut lavalle ja tehty vaik mitä tuhmaa, pääsin jopa koskemaan ;)

Se olit vissiin sinä joka repästiin sinne lavalle,jota vasten se strippari hinkkas itteään oikein urakalla :laugh:

Uups, milloin ja missä :D

Me oltiin silloin kuopiossa B)
 
en suuttuis,oon aiemmissaki strippibaareja käsittelevissä ketjuissa sanonu et mulle on ihan sama,olen minäkin käyny kavereiden kans kattoo niin mies- ku naisstrippareita eikä mun mielestä siinä oo mitään pahaa..
 
Wentworth Miller ja George Looney...pikkarit kostuu jo pelkästä ajatuksesta.
Ja mies tietää vallan hyvin kuinka hotteina näitä miehiä pidän ja kiusaa mua aina niistä. Ei se haittaa jos silmää miellyttää joku muukin, oma on kuitenkin se kenen kanssa eletään oikeasti ja rakastetaan.
Mies pitää mm. Angelina Joliesta ja kyllä katsoo silmät tapillaan jos jossain leffassa näkyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kaikilla ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on normaalia. Varmaan jostain kotikasvatuksesta johtuu tuokin. Onhan jossain päin maailmaa normaalia ottaa 8 -vuotias vaimokin, mutta ei se minun ällötystä asiaa kohtaan yhtään vähennä, vaikka tuskin itsetunnon heikkoudesta tai omasta pahasta olosta on kyse. Omat vanhempani ovat menneet joka paikkaan aina yhdessä ja se on minun normaali käsitys perhe-elämästä.

Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Mun vanhemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta, ja ovat onnellisia. Kulkevat paljon yhdessä, mutta paljon myös erikseen. Luottamus pelaa, ja molemmat ovat luottamuksen arvoisia (ollaan juteltu näistä asioista paljon). Samaan pyrin myös itse: sopivasti yhdessä, mutta sopivasti myös erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
en suuttuis,oon aiemmissaki strippibaareja käsittelevissä ketjuissa sanonu et mulle on ihan sama,olen minäkin käyny kavereiden kans kattoo niin mies- ku naisstrippareita eikä mun mielestä siinä oo mitään pahaa..

Just näin. Huumoria ja rentoa mieltä pitää olla, mitä enemmän toista "kieltää" niin sitä enemmän se "kielletty" kiinnostaa ja siitä voi tulla vaan vielä huonompaa mieltä pidemmän päälle molemmille.
 

Yhteistyössä