Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minusta sellaiset miehet on jotenkin säälittäviä, jotka tuollaisesta jotain huvia saavat. Että ainakin miehen arvostus laskisi minun silmissä.![]()
:wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minusta sellaiset miehet on jotenkin säälittäviä, jotka tuollaisesta jotain huvia saavat. Että ainakin miehen arvostus laskisi minun silmissä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Just näin. Huumoria ja rentoa mieltä pitää olla, mitä enemmän toista "kieltää" niin sitä enemmän se "kielletty" kiinnostaa ja siitä voi tulla vaan vielä huonompaa mieltä pidemmän päälle molemmille.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kaikilla ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on normaalia. Varmaan jostain kotikasvatuksesta johtuu tuokin. Onhan jossain päin maailmaa normaalia ottaa 8 -vuotias vaimokin, mutta ei se minun ällötystä asiaa kohtaan yhtään vähennä, vaikka tuskin itsetunnon heikkoudesta tai omasta pahasta olosta on kyse. Omat vanhempani ovat menneet joka paikkaan aina yhdessä ja se on minun normaali käsitys perhe-elämästä.
Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Mun vanhemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta, ja ovat onnellisia. Kulkevat paljon yhdessä, mutta paljon myös erikseen. Luottamus pelaa, ja molemmat ovat luottamuksen arvoisia (ollaan juteltu näistä asioista paljon). Samaan pyrin myös itse: sopivasti yhdessä, mutta sopivasti myös erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:tottaki se on ihmeellistä ja jopa loukkaavaa jos toinen yhtäkkiä muuttuu ja käyttäytyy eri tavoin.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:en suuttuis,oon aiemmissaki strippibaareja käsittelevissä ketjuissa sanonu et mulle on ihan sama,olen minäkin käyny kavereiden kans kattoo niin mies- ku naisstrippareita eikä mun mielestä siinä oo mitään pahaa..
Just näin. Huumoria ja rentoa mieltä pitää olla, mitä enemmän toista "kieltää" niin sitä enemmän se "kielletty" kiinnostaa ja siitä voi tulla vaan vielä huonompaa mieltä pidemmän päälle molemmille.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Juu en mä Kuopiossa oo olluOon mä parinakin vuonna ollut siellä lavalla mut nyt tänä vuonna oli vähän sellainen tuhmempi miesstrippari.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Juu en mä Kuopiossa oo olluOon mä parinakin vuonna ollut siellä lavalla mut nyt tänä vuonna oli vähän sellainen tuhmempi miesstrippari.
Oliko tummaihoinenTää minkä mä näin,ni sillä oli pitkä
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nämä mustasukkaiset moralistit on niitä jotka ei ikinä katso vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä" .Tai siis ainkaan myönnä sitä...
Samoin täällä. Sä olet viisas nainenAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nämä mustasukkaiset moralistit on niitä jotka ei ikinä katso vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä" .Tai siis ainkaan myönnä sitä...
Täällä on yks joka ei katsoisi niin hirveän hyvällä miehen strippibaarissa käyntiä. Ja voin sanoa että itse en katsele vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä". Olen vissiin aika vanhanaikainen mut mun mielestä nämä ei kuulu parisuhteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Juu en mä Kuopiossa oo olluOon mä parinakin vuonna ollut siellä lavalla mut nyt tänä vuonna oli vähän sellainen tuhmempi miesstrippari.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kaikilla ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on normaalia. Varmaan jostain kotikasvatuksesta johtuu tuokin. Onhan jossain päin maailmaa normaalia ottaa 8 -vuotias vaimokin, mutta ei se minun ällötystä asiaa kohtaan yhtään vähennä, vaikka tuskin itsetunnon heikkoudesta tai omasta pahasta olosta on kyse. Omat vanhempani ovat menneet joka paikkaan aina yhdessä ja se on minun normaali käsitys perhe-elämästä.
Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Mun vanhemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta, ja ovat onnellisia. Kulkevat paljon yhdessä, mutta paljon myös erikseen. Luottamus pelaa, ja molemmat ovat luottamuksen arvoisia (ollaan juteltu näistä asioista paljon). Samaan pyrin myös itse: sopivasti yhdessä, mutta sopivasti myös erikseen.
nämä eivät varmasti tunne itseään kahlituiksi vaan opnnelliseksi että on niin yhteensopiva puoliso jonka kanssa voi olla joka hetki.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kaikilla ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on normaalia. Varmaan jostain kotikasvatuksesta johtuu tuokin. Onhan jossain päin maailmaa normaalia ottaa 8 -vuotias vaimokin, mutta ei se minun ällötystä asiaa kohtaan yhtään vähennä, vaikka tuskin itsetunnon heikkoudesta tai omasta pahasta olosta on kyse. Omat vanhempani ovat menneet joka paikkaan aina yhdessä ja se on minun normaali käsitys perhe-elämästä.
Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Mun vanhemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta, ja ovat onnellisia. Kulkevat paljon yhdessä, mutta paljon myös erikseen. Luottamus pelaa, ja molemmat ovat luottamuksen arvoisia (ollaan juteltu näistä asioista paljon). Samaan pyrin myös itse: sopivasti yhdessä, mutta sopivasti myös erikseen.
Kirjoitit asiaa tässä, kyllä pitää voida erikseenkin kulkea. Hirveetä olisi olla niin kahlittu, ettei sais ikinä tyttöjen iltoja pitää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Todennäköisesti sitten kun meidän lapset ovat aikuisia, seksuaalisuus on vielä sen verran enemmän vapautunutta, että katsoa saa ja koskea, kunhan ei sisälle meneTai sitten vielä pahempaa, että katsoa ja koskea saa kunhan ei tauteja kanna kotiin. Itsehän me näitä asioita muokataan ja hyväksytään. Minusta se on surullista, että ennen vanhaan miehen kiihottumiseen riitti että näki naisen nilkan ja nykyään siihen vaaditaan 5 todella hyvännäköistä naista jotka ovat valmiita tekemään ihan mitä vaan. Kohta mikään ei riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Todennäköisesti sitten kun meidän lapset ovat aikuisia, seksuaalisuus on vielä sen verran enemmän vapautunutta, että katsoa saa ja koskea, kunhan ei sisälle meneTai sitten vielä pahempaa, että katsoa ja koskea saa kunhan ei tauteja kanna kotiin. Itsehän me näitä asioita muokataan ja hyväksytään. Minusta se on surullista, että ennen vanhaan miehen kiihottumiseen riitti että näki naisen nilkan ja nykyään siihen vaaditaan 5 todella hyvännäköistä naista jotka ovat valmiita tekemään ihan mitä vaan. Kohta mikään ei riitä.
Riippuu varmasti todellakin parista ketkä hyväksyvät mitäkin. Kuitenkin minusta hyvä että seksuaalisuus avointa nykyään ja eroottisien elokuvien katsominen ja jopa niistä nauttiminen ei ole likaista eikä kenenkään joka niitä katsoo tarvitse ajatella olevansa mitenkään outo. Eikä myöskään seksilelujen käyttö ole likaista tai kummallista. Minusta on hyvä että nykyään nuo asiat ovat normaaleja.
muoks. vähän ohi aiheen meni =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Juu en mä Kuopiossa oo olluOon mä parinakin vuonna ollut siellä lavalla mut nyt tänä vuonna oli vähän sellainen tuhmempi miesstrippari.
Ja miehelläs oli varmaan kivaa kanssa?