mies erotiikkabaarissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Just näin. Huumoria ja rentoa mieltä pitää olla, mitä enemmän toista "kieltää" niin sitä enemmän se "kielletty" kiinnostaa ja siitä voi tulla vaan vielä huonompaa mieltä pidemmän päälle molemmille.

No en mäkään ole koskaan kieltänyt äijää käymästä, eikä äijä ole kieltänyt mua käymästä.Ei vaan ole meidän juttu, ihmisillä tuppaa olemaan erillaiset näkemykset ja halut elämässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kaikilla ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on normaalia. Varmaan jostain kotikasvatuksesta johtuu tuokin. Onhan jossain päin maailmaa normaalia ottaa 8 -vuotias vaimokin, mutta ei se minun ällötystä asiaa kohtaan yhtään vähennä, vaikka tuskin itsetunnon heikkoudesta tai omasta pahasta olosta on kyse. Omat vanhempani ovat menneet joka paikkaan aina yhdessä ja se on minun normaali käsitys perhe-elämästä.

Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Mun vanhemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta, ja ovat onnellisia. Kulkevat paljon yhdessä, mutta paljon myös erikseen. Luottamus pelaa, ja molemmat ovat luottamuksen arvoisia (ollaan juteltu näistä asioista paljon). Samaan pyrin myös itse: sopivasti yhdessä, mutta sopivasti myös erikseen.

Mutta ehkä se syy siinä normaalikäsityksessä onkin noin yksinkertainen. Turhaan täällä aina tingataan siitä että mikä on sallittua kenellekin. Jokaisella pariskunnalla on ne omat kirjoittamattomat säännöt ja tavat toimia ja tottaki se on ihmeellistä ja jopa loukkaavaa jos toinen yhtäkkiä muuttuu ja käyttäytyy eri tavoin.
Varmaan sinuakin ihmetyttäisi ja ahdistaisi jos miehesi haluaisi aina tästä lähtien tulla sinun kanssasi joka paikkaan samalla tavalla kuin minua ahdistaisi ja ihmetyttäisi jos mies haluaisi tästä eteenpäin kulkea aina yksin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
en suuttuis,oon aiemmissaki strippibaareja käsittelevissä ketjuissa sanonu et mulle on ihan sama,olen minäkin käyny kavereiden kans kattoo niin mies- ku naisstrippareita eikä mun mielestä siinä oo mitään pahaa..

Just näin. Huumoria ja rentoa mieltä pitää olla, mitä enemmän toista "kieltää" niin sitä enemmän se "kielletty" kiinnostaa ja siitä voi tulla vaan vielä huonompaa mieltä pidemmän päälle molemmille.

no niimpä..me ei kyllä käydä baareissakaan yleensä yhdessä vaan molemmat omien kavereiden kanssa,me nähdään kotona ihan tarpeeks niin sillon harvoin ku jompikumpi tahtoo lähtä liikenteeseen niin yleensä mennään erikseen..

muoks.lisäämpä vielä että minä nautin kauniiden ihmisten katsomisesta(oli niillä sitten vaatteet päällä tai ei) niin pidän sitä ihan normaalina että myös mies nauttii-..
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Juu en mä Kuopiossa oo ollu :D Oon mä parinakin vuonna ollut siellä lavalla mut nyt tänä vuonna oli vähän sellainen tuhmempi miesstrippari.

Oliko tummaihoinen :whistle: Tää minkä mä näin,ni sillä oli pitkä :o :o :o

Mr. Blade oli silloin yks vuosi (tummaihoinen) ja hitsit ku en muista mikä nyt viimeksi oli nimeltään, tummaihoinen hänkin. Pitkät hiukset :D Ja muukin oli pitkää kyllä juu :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nämä mustasukkaiset moralistit on niitä jotka ei ikinä katso vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä" .Tai siis ainkaan myönnä sitä...

en ole hirveän mustasukkainen.. joskus vähän.. mutta stripparit ,porno yms.. ei kuulu maailmaamme. ei meistä kuulu seksiin. vaan toisemme. meistä se että seksuaalisuus on kaupan on väärin vaan se pitäisi olla ihmisten yhteistä rakkauden osoitusta,kiihkoa.. ei siksi että se on kaupan..
ja kyllä me voimme sanoa että olipas hyvän näköinen nainen /mies..
esim jos nään hyvän näköisen naisen.. vaikka että litteä maha ja kiinteä peppu niin sanon miehelle että katos eikö olekkin hyvän näköinen nainen.
kyllä puhumme kaikesta avoimesti..

 
Mä en kyllä ymmärrä miks sinne täytyy mennä jos on tyytyväinen parisuhteeseen ja asiat muutenkin hyvin.Eiköhän sitä hauskaa voi pitää ihan normaalissa baarissakin?!?

En kyllä pitäisi jos mun mies sellaisissa paikoissa ramppais :/
 
Kyllä minun mies on jonkun kerran käynyt,kerran olin minäkin mukana ja kivaa oli ;)En suutu siitä jos poikain kanssa käyvät sellasessa baarissa katsomassa kunhan jää sille katsomisen tasolle =)Olenhan minäkin ollut katsomassa Hunksien esitystä eikä mies tusta ollu moksiskaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Samoin täällä. Sä olet viisas nainen :D
 
Muutaman kerran käynyt, tosin vain kerran ukkoporukalla, silloinkin siksi että yksi porukasta tunsi baarin pitäjän ja halusi tavata tämän.

Muuten ollut naiset mukana, eipä tuolla mitään kovin ihmeellistä minusta ole, tosin kerran tunsin itseni hieman vaivautuneeksi kerran kun vietin syntymäpäiviäni ja naiset tilasivat minulle privaatin.

Ei heti edes auennut miksi tanssija toi minulle sen keittiöpaperi rullan.. :laugh:
Joo, ihan nätti likka, muttei kyllä olisi tullut mieleenkään ruveta siinä tumputtamaan..
No, yleis-sivistyksen kannalta kait tuon voi ottaa.

Eipä tuo vaimo siitä suuttuisi jos kävisin, tosin en kyllä koe tarvetta sinne mennä. Nähty mikä nähty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nämä mustasukkaiset moralistit on niitä jotka ei ikinä katso vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä" .Tai siis ainkaan myönnä sitä...

Täällä on yks joka ei katsoisi niin hirveän hyvällä miehen strippibaarissa käyntiä. Ja voin sanoa että itse en katsele vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä". Olen vissiin aika vanhanaikainen mut mun mielestä nämä ei kuulu parisuhteeseen.

Et ole vanhanaikainen. Minä juoksin juoksuni sinkkuna ja näin sitä mitä on tarjolla ihan riittämiin. Nyt kun olen löytänyt minulle sopivan miehen, en todellakaan katsele miehiä sillä silmällä kun ei yksinkertaisesti kiinnosta. Minä saan kaiken "sen" kivan kotoa, ei tarvitse kuolata muiden perään. Niin kaiketi tuo mun mieskin ajattelee. Onneksi.
 
Todennäköisesti sitten kun meidän lapset ovat aikuisia, seksuaalisuus on vielä sen verran enemmän vapautunutta, että katsoa saa ja koskea, kunhan ei sisälle mene :whistle: Tai sitten vielä pahempaa, että katsoa ja koskea saa kunhan ei tauteja kanna kotiin. Itsehän me näitä asioita muokataan ja hyväksytään. Minusta se on surullista, että ennen vanhaan miehen kiihottumiseen riitti että näki naisen nilkan ja nykyään siihen vaaditaan 5 todella hyvännäköistä naista jotka ovat valmiita tekemään ihan mitä vaan. Kohta mikään ei riitä.
 
En mä olettais, että se poruykassa sanoo, ettei tule mukaan, jos muut menee, mutta jos yksin menis, niin voisin ottaa pultit.
Ollaan kyllä oltu joskus yhdessäkin, ei ne ole loppujen lopuksi kovinkaan...no, salaperäisiä tai hämäriä tms. Ihan tavallisia illan viettopaikkoja, paitsi että keskellä on lava, missä välillä tanssii joku vähäpukeinen nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kaikilla ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on normaalia. Varmaan jostain kotikasvatuksesta johtuu tuokin. Onhan jossain päin maailmaa normaalia ottaa 8 -vuotias vaimokin, mutta ei se minun ällötystä asiaa kohtaan yhtään vähennä, vaikka tuskin itsetunnon heikkoudesta tai omasta pahasta olosta on kyse. Omat vanhempani ovat menneet joka paikkaan aina yhdessä ja se on minun normaali käsitys perhe-elämästä.

Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Mun vanhemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta, ja ovat onnellisia. Kulkevat paljon yhdessä, mutta paljon myös erikseen. Luottamus pelaa, ja molemmat ovat luottamuksen arvoisia (ollaan juteltu näistä asioista paljon). Samaan pyrin myös itse: sopivasti yhdessä, mutta sopivasti myös erikseen.

Kirjoitit asiaa tässä, kyllä pitää voida erikseenkin kulkea. Hirveetä olisi olla niin kahlittu, ettei sais ikinä tyttöjen iltoja pitää!!!
 
Olisin kyllä erittäin hämmentynyt, koska se ei olisi ollenkaan mieheni tapaista. Joten tulisi sellainen olo, tunnenko tuota ollenkaan.

Lisäksi pidän kyllä lähinnä teinipoikien touhuna tuota. Aikuinen mies ei tuollaista kaipaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kaikilla ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on normaalia. Varmaan jostain kotikasvatuksesta johtuu tuokin. Onhan jossain päin maailmaa normaalia ottaa 8 -vuotias vaimokin, mutta ei se minun ällötystä asiaa kohtaan yhtään vähennä, vaikka tuskin itsetunnon heikkoudesta tai omasta pahasta olosta on kyse. Omat vanhempani ovat menneet joka paikkaan aina yhdessä ja se on minun normaali käsitys perhe-elämästä.

Mulle tuollainen olisi taas täysin epänormaalia. Nimittäin se, että ihmiset unohtaa vanhat ystävänsä naimisiin mennessään, ja kulkevat kaikkialla yhdessä kuten siamilaiset kaksoset. Mun mielestä on ihanaa tavata omia ystäviäni, ilman miestä, enkä ikinä tunkisi mukaan kun mies menee ystävänsä luo tekemään jotain äijien juttuja kuten katsomaan jalkapalloa telkkarista. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö nauttisi myös mieheni seurasta.
Mun vanhemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta, ja ovat onnellisia. Kulkevat paljon yhdessä, mutta paljon myös erikseen. Luottamus pelaa, ja molemmat ovat luottamuksen arvoisia (ollaan juteltu näistä asioista paljon). Samaan pyrin myös itse: sopivasti yhdessä, mutta sopivasti myös erikseen.

Kirjoitit asiaa tässä, kyllä pitää voida erikseenkin kulkea. Hirveetä olisi olla niin kahlittu, ettei sais ikinä tyttöjen iltoja pitää!!!
nämä eivät varmasti tunne itseään kahlituiksi vaan opnnelliseksi että on niin yhteensopiva puoliso jonka kanssa voi olla joka hetki.

me olemme melkein aina yhdessä mutta myös tyttöjen illat onnistuu. mukavinta silti on että miekin messissä vaikka usein ryhmidytään silleen että äijät juoruu omiaan ja naiset omiaan.. meillä aika lailla yhteiset kaverit.. mutta ei meidän entiset kaverit mitään unohtuneita ole. ne on vaan kumppaninkin kavereita nykyään.'

niin ja jos jollain sim. polttarit olis niin kyllä mies sinne mukaan menis.. enkä mä mitään henrettä vetäis. silloin olis tärkeintä että sankarilla mukavaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Todennäköisesti sitten kun meidän lapset ovat aikuisia, seksuaalisuus on vielä sen verran enemmän vapautunutta, että katsoa saa ja koskea, kunhan ei sisälle mene :whistle: Tai sitten vielä pahempaa, että katsoa ja koskea saa kunhan ei tauteja kanna kotiin. Itsehän me näitä asioita muokataan ja hyväksytään. Minusta se on surullista, että ennen vanhaan miehen kiihottumiseen riitti että näki naisen nilkan ja nykyään siihen vaaditaan 5 todella hyvännäköistä naista jotka ovat valmiita tekemään ihan mitä vaan. Kohta mikään ei riitä.

Riippuu varmasti todellakin parista ketkä hyväksyvät mitäkin. Kuitenkin minusta hyvä että seksuaalisuus avointa nykyään ja eroottisien elokuvien katsominen ja jopa niistä nauttiminen ei ole likaista eikä kenenkään joka niitä katsoo tarvitse ajatella olevansa mitenkään outo. Eikä myöskään seksilelujen käyttö ole likaista tai kummallista. Minusta on hyvä että nykyään nuo asiat ovat normaaleja.

muoks. vähän ohi aiheen meni =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Todennäköisesti sitten kun meidän lapset ovat aikuisia, seksuaalisuus on vielä sen verran enemmän vapautunutta, että katsoa saa ja koskea, kunhan ei sisälle mene :whistle: Tai sitten vielä pahempaa, että katsoa ja koskea saa kunhan ei tauteja kanna kotiin. Itsehän me näitä asioita muokataan ja hyväksytään. Minusta se on surullista, että ennen vanhaan miehen kiihottumiseen riitti että näki naisen nilkan ja nykyään siihen vaaditaan 5 todella hyvännäköistä naista jotka ovat valmiita tekemään ihan mitä vaan. Kohta mikään ei riitä.

Riippuu varmasti todellakin parista ketkä hyväksyvät mitäkin. Kuitenkin minusta hyvä että seksuaalisuus avointa nykyään ja eroottisien elokuvien katsominen ja jopa niistä nauttiminen ei ole likaista eikä kenenkään joka niitä katsoo tarvitse ajatella olevansa mitenkään outo. Eikä myöskään seksilelujen käyttö ole likaista tai kummallista. Minusta on hyvä että nykyään nuo asiat ovat normaaleja.

muoks. vähän ohi aiheen meni =)

joo sama miltä että hyvä ettei tarvi hävetä, mutta minusta pornon sais sulkea pois. musta mitään seksiin liittyvää ei saisi tehdä rahasta.
vaan molempien himosta,rakkaudesta.

ja se on kurjaa että monella parilla mennyt siihen ettei osata enään nauttia vain toisesta.ilman leluja,asuja yms..
ne ovat kivoja mutta myös normi seksi kivaa
 
Mua lähinnä huvittais, jos joku miehen kavereista onnistuisi saamaan ton mukaan houkuteltua :laugh:


muoks. lisään vielä, että uskon että jos tästä perheestä joku k.o. baariin menisi niin se olisin minä, ei mies :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Juu en mä Kuopiossa oo ollu :D Oon mä parinakin vuonna ollut siellä lavalla mut nyt tänä vuonna oli vähän sellainen tuhmempi miesstrippari.

Ja miehelläs oli varmaan kivaa kanssa?

Kyllä. Yhdessä olimme siellä kaveriporukan kanssa =) Miksi ei olisi ollut hauskaa? Showta se on ja päinvastoin mies sai luvan kuvata kännykällä sen shown (järjestysmiehet muuten kielsivät muilta kuvaamisen) koska vaimo pääsi sinne "esiintymään" tai apulaiseksi miten se nyt sanotaankin. Ei kaikkee pidä ottaa niin vakavasti!!
 
ketjua lukematta..

Minua loukkaisi jos mieheni menisi katselemaan toisia naisia. En osaa selittää, mutta minua loukkaisi ja kovasti. Ehkä huumorimielisin tanssishown ymmärtäisi, mutta en semmosta että oikein läähättämään mennään. Eniten loukkaisi se, että mies tietää mitä olen mieltä ja jos silti menisi :/
 

Yhteistyössä