mies erotiikkabaarissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nämä mustasukkaiset moralistit on niitä jotka ei ikinä katso vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä" .Tai siis ainkaan myönnä sitä...

en ole hirveän mustasukkainen.. joskus vähän.. mutta stripparit ,porno yms.. ei kuulu maailmaamme. ei meistä kuulu seksiin. vaan toisemme. meistä se että seksuaalisuus on kaupan on väärin vaan se pitäisi olla ihmisten yhteistä rakkauden osoitusta,kiihkoa.. ei siksi että se on kaupan..
ja kyllä me voimme sanoa että olipas hyvän näköinen nainen /mies..
esim jos nään hyvän näköisen naisen.. vaikka että litteä maha ja kiinteä peppu niin sanon miehelle että katos eikö olekkin hyvän näköinen nainen.
kyllä puhumme kaikesta avoimesti..

Jos joku haluaa itseään myydä ja joku toinen siitä maksaa niin minusta se on ihan ok.Siis jos ihmiset tasavertaisessa asemassa ja vapaaehtoisesti mukana.
 
Surkeahan sellanen ukko on, jolla on tarve mennä tiiraileen akkojen tissejä ja pyllyjä. Ylensähän nää on vähän sellasia reppanoita, itse sängyssä keskinkertaisia ja ulkonäöltään ei niin vetäviä tapauksia. Sitten pitää jossain vähän päästä rehentelemään ja heittämään estoja pois.

Hohhoh tämmösille reppanaukoille!
 
joilla on tarve käydä alan baareissa, on itse huonoja ja nynnyjä sängyssä. Sitten ne joutuu naisia kattelemalla purkamaan niitä tuhmempia paineitaan.

Miten joku kehtaa r.unkata jonku naisen nähden?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sellaset miehet:
joilla on tarve käydä alan baareissa, on itse huonoja ja nynnyjä sängyssä. Sitten ne joutuu naisia kattelemalla purkamaan niitä tuhmempia paineitaan.

Miten joku kehtaa r.unkata jonku naisen nähden?

No runkkaahan ne naisetkin sen miehen nähden!Ja saavat vielä rahaa siitä.Oikea unelma-ammatti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suuttuisitteko jos miehenne olisi viettämässä iltaa stripparibaarissa?

Minun mieheni oli kaverinsa kanssa ollut lauantaina ja minusta se tuntuu pahalta. En ymmärrä miksi sinne pitää varattujen ihmisten mennä lainkaan.

Tämä kaveri oli kuulemma halunnut sinne mennä ja mieheni oli arvannut että minä suutun. Oli kuitenkin mennyt. Molemmat olivat humalassa ja olivat olleet siellä tunnin verran.

Onko täällä muita joilla tulisi paha mieli asiasta vai suutuinko turhaan?

No kyllä minäkin suutuin, kun mies kävi tässä syksyllä strippibaarissa!

Ja vielä pahemmalta asian sai tuntumaan se, että oli vasta n.kuukausi sitten synnyttänyt ja mieli muutenkin myllersi. Ja tunsin itseni raskauskiloineni kaikkineni rumaksi ja epä-haluttavaksi. Ja siksi tuntui erityisen pahalta, kun mies halusi mennä katsomaan muita naisia. Tai ei kuulemma olisi halunnut, mutta kun kaverit halusi.... seliseli...
 
Alkuperäinen kirjoittaja AivanSama:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Todennäköisesti sitten kun meidän lapset ovat aikuisia, seksuaalisuus on vielä sen verran enemmän vapautunutta, että katsoa saa ja koskea, kunhan ei sisälle mene :whistle: Tai sitten vielä pahempaa, että katsoa ja koskea saa kunhan ei tauteja kanna kotiin. Itsehän me näitä asioita muokataan ja hyväksytään. Minusta se on surullista, että ennen vanhaan miehen kiihottumiseen riitti että näki naisen nilkan ja nykyään siihen vaaditaan 5 todella hyvännäköistä naista jotka ovat valmiita tekemään ihan mitä vaan. Kohta mikään ei riitä.

Riippuu varmasti todellakin parista ketkä hyväksyvät mitäkin. Kuitenkin minusta hyvä että seksuaalisuus avointa nykyään ja eroottisien elokuvien katsominen ja jopa niistä nauttiminen ei ole likaista eikä kenenkään joka niitä katsoo tarvitse ajatella olevansa mitenkään outo. Eikä myöskään seksilelujen käyttö ole likaista tai kummallista. Minusta on hyvä että nykyään nuo asiat ovat normaaleja.

muoks. vähän ohi aiheen meni =)

No huh... Eli tuon tekstin perusteella ne ihmiset on "epänormaaleja" jotka eivät voi hyväksyä pornon ja stripparien vahtaamista. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Ei kai täällä kukaan ole vahtaamisesta(?) puhunut.. :D Tarkoitin että jos haluaa joskus katsoa erotiikkaa tai kokeilla leluja niin se ei ole likaista tai millään tapaa tabu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suuttuisitteko jos miehenne olisi viettämässä iltaa stripparibaarissa?

Minun mieheni oli kaverinsa kanssa ollut lauantaina ja minusta se tuntuu pahalta. En ymmärrä miksi sinne pitää varattujen ihmisten mennä lainkaan.

Tämä kaveri oli kuulemma halunnut sinne mennä ja mieheni oli arvannut että minä suutun. Oli kuitenkin mennyt. Molemmat olivat humalassa ja olivat olleet siellä tunnin verran.

Onko täällä muita joilla tulisi paha mieli asiasta vai suutuinko turhaan?

No kyllä minäkin suutuin, kun mies kävi tässä syksyllä strippibaarissa!

Ja vielä pahemmalta asian sai tuntumaan se, että oli vasta n.kuukausi sitten synnyttänyt ja mieli muutenkin myllersi. Ja tunsin itseni raskauskiloineni kaikkineni rumaksi ja epä-haluttavaksi. Ja siksi tuntui erityisen pahalta, kun mies halusi mennä katsomaan muita naisia. Tai ei kuulemma olisi halunnut, mutta kun kaverit halusi.... seliseli...

Joo, tuommosessa tilanteessa asia ois vielä kaks kertaa surkeempi :'( :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nämä mustasukkaiset moralistit on niitä jotka ei ikinä katso vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä" .Tai siis ainkaan myönnä sitä...

:laugh: Loistava yleistys :D Mutta oikeassa olet kyllä siinä, että ei minua juurikaan muiden miehet kiinnosta, omaani kyllä katselen useinkin sillä silmällä. :p

Mulla on kans kotona silmänruokaa, niin ei tartte vieraita katella. Ja todella usein katson omaa miestäni SILLÄ SILMÄLLÄ...... :p =)
Mä en kans voi ymmärtää, et miks sinne strippibaariin pitää mennä kuolaamaan, jos kotona kaikki on hyvin vaimon tai vaimokkeen kanssa??
Ymmärrän polttarit oikein hyvin.
;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nämä mustasukkaiset moralistit on niitä jotka ei ikinä katso vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä" .Tai siis ainkaan myönnä sitä...

:laugh: Loistava yleistys :D Mutta oikeassa olet kyllä siinä, että ei minua juurikaan muiden miehet kiinnosta, omaani kyllä katselen useinkin sillä silmällä. :p

Mulla on kans kotona silmänruokaa, niin ei tartte vieraita katella. Ja todella usein katson omaa miestäni SILLÄ SILMÄLLÄ...... :p =)
Mä en kans voi ymmärtää, et miks sinne strippibaariin pitää mennä kuolaamaan, jos kotona kaikki on hyvin vaimon tai vaimokkeen kanssa??
Ymmärrän polttarit oikein hyvin.
;)


Olen punatukkaisen kans samaa mieltä strippibaarista ;)
Ja minullakin on kotona silmänruokaa, niin en edes haaveile muita naisia...edes unissani B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suuttuisitteko jos miehenne olisi viettämässä iltaa stripparibaarissa?

Minun mieheni oli kaverinsa kanssa ollut lauantaina ja minusta se tuntuu pahalta. En ymmärrä miksi sinne pitää varattujen ihmisten mennä lainkaan.

Tämä kaveri oli kuulemma halunnut sinne mennä ja mieheni oli arvannut että minä suutun. Oli kuitenkin mennyt. Molemmat olivat humalassa ja olivat olleet siellä tunnin verran.

Onko täällä muita joilla tulisi paha mieli asiasta vai suutuinko turhaan?


mikset menisi itse miespuolista stripparia katsomaan
 
kyllä minä loukkaantuisin. Minulla on niin huono itsetunto muutenkin. Jos itse olisin kaunis ja hyväkroppainen niin ehkei se sitten niin paljoa haittaisi,mut en kyllä ymmärrä miksi joku varattu mies haluaa mennä katsomaan alastomia naisia. Minä ajattelen sen ainakin niin, että kotona ei silmää nainen miellytä jos pitää toisia naisia mennä katsomaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kyllä minä loukkaantuisin. Minulla on niin huono itsetunto muutenkin. Jos itse olisin kaunis ja hyväkroppainen niin ehkei se sitten niin paljoa haittaisi,mut en kyllä ymmärrä miksi joku varattu mies haluaa mennä katsomaan alastomia naisia. Minä ajattelen sen ainakin niin, että kotona ei silmää nainen miellytä jos pitää toisia naisia mennä katsomaan...

Mä oon käynyt katsoo sekä mies-, että naisstrippareita ja mies myös, yhdessä ja erikseen ja silti miellytämme toisiamme. =)

Yleensäkin hyvä strippaaja tekee muutakin kuin vetää vaatetta vähemmäksi, osaa myös tanssia ja se tanssikin on miellyttävää katsomista kun on kunnon strippari joka osaa ESIINTYÄ!!
 

Yhteistyössä