Mies hajottaa minulle ostamiaan tavaroita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omat pyykkikopat eivät auta jos pestään kaikki samassa. Läppäri oli pakko hankkia jos meinaan käydä koulua. Oman elämän järjesteleminen alkoi jo, mutta vaikeaahan se on kun tilanne tuntuu todella sekavalta.,
Kyllä meilla vaan on auttanut omat pyykkikopat. Mies huolehti omista pyykeistään ja minä omistani. Lasten vaatteita laitettiin mukaan molemmat.

Oma elämä selkiytyy heti, kun eroat tuollaisesta idiootista. Vähävaraisena tulet saamaan yhteiakunnalta tukea.

I teen u. Mun mies stressaantuneena saman tyyppinen. Muuten ihan hyvä mies. Ei kyllä koskaan pese pyykkiä, mutta auttaa sentään välillä niiden laittamisessa narulle. Miettinyt kanssa joskus jos laittaisin sen pesemään ite omansa, mutta en tiedä onko se jo lapsellista. Mielestäni kun asutaan yhdessä pitäisi asioiden olla yhteisiä pyykinpesussakin mutta onhan sillä erikseen ne ns. Miehen hommat joita mä en osaa ainakaan tällä hetkellä mutta se että toinen pyytää apua jne ja käyttäydytään kuin teini ikäinen poika niin onhan se ihan perheestä. Ja kyllä suurin osa suomalaisista miehistä on tälläisiä, kun kuuntelen kavereiden juttuja. Naiset vaan pitävät yllä kulisseja ja ovat marttyyreja.

Sori kännykän ennustava toimii huonosti;D
Itse aattelin lähteä hermolomalle pienimmän kanssa ja jättää hermoilijsn hermoillaan yksin vähäksi aikaa. Ehkä sitten ns. Arvostus taas palautuu hetkeksi tai sitten ei..

Samalla kuullostaa. En tajua mikä siihen mieheen menee että kaikki käytöstavat unohtuvat saman tien kun on paha paikka ja olisi ajateltava muitakin kuin itseäänkin. Pelkään milloin tuo käytös leviää ja suuntautuu ihmisiin - tai hän todella joku päivä heittääkin minut pihalle löydettyään salamana uuden tai jotain muuta vastaavaa. Tilanteeseen on valittu pikku hiljaa. Olin alkuun äitiyslomalla ja hoitovapaalla, ja nyt pitäisi jaksaa käydä koulu loppuun että pääsisin elämä syrjään kiinni itsenäisesti.
Mä olen puolisoni kanssa ollut jo yli 10v. yhdessä ja tosiaan on äkkipikainen ja impulsiivinen hermostuksissaan stressaantuneena, poikkeuksetta stressin syynä on ollut raha-asiat jolloin vittuilee ja vihjailee että siivelläeläjällä on niin helppoa vaikka aina kaiken puoliksi maksamme(paitsi ruoat maksan minä isoimmaksi osaksi) tai sitten työasiat jolloin haukkuu ja dissaa minun työtäni. Toki myös kaikkea muutakin mutta olen huomannut tuon pienen kaavan. Mutta vaikka minunkin tavarani lentelee ja niitä paiskoo niin ikinä ei ole minuun fyysistä väkivaltaa käyttänyt. Ja yleensä asiat purkautuu jossain välissä ja sit menee taas kivasti. Eroa en sillä en minäkään täydellinen ole vaikkei se mieheni käytöstä oikeutakkaan ja ajoittain on kivaa, oon sitäpaitsi niin tottunu että kiukuttelut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Anopin kans joskus juttelin niin appiukko oli nuorempana myös samanlainen...