mies haluaa abortin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
mitä tehdä mies ei haluakkaan lasta vaikka yhdessä on tehty ja toivottu. puoli vuotta sitten vielä halusi ja nyt kun olen raskaana ei halua kuulemma ja käskee aborttiin :( sekaisin on pääni tästä tilanteesta ja mies vain käskee soittamaan aikaa lääkäriin mahdollisimman pian. tänään soitti töihinkin 3 kertaa että joko on aika tilattu

Alkuperäinen kirjoittaja surku:
mitä tehdä mies ei haluakkaan lasta vaikka yhdessä on tehty ja toivottu. puoli vuotta sitten vielä halusi ja nyt kun olen raskaana ei halua kuulemma ja käskee aborttiin :( sekaisin on pääni tästä tilanteesta ja mies vain käskee soittamaan aikaa lääkäriin mahdollisimman pian. tänään soitti töihinkin 3 kertaa että joko on aika tilattu

se on sun päätös!jos haluat sen pidät sen.et sinä siihen miestä tarvitse.voimia sulle kauheesti

tiedän etä jos en tee aborttia jään yksin. minulla on edellisestä suhteesta 7v lapsi ja epäilen kykyjäni jaksaa kahden kanssa ilman miestä. mies haluaa kuulemma lapsen mutta ehkä vasta joskus 1-2v päästä

lisäksi olen kokenut jo abortin ja sen jälkeen meni pitkään toipuessa. joiduin siihen nuoruudessa turvautumaan ikävän tapahtuman seurauksena ja en tiedä kestänkö sitä enää uudelleen. miehen mielestä se ei ole homma eikä mikään mennä tappamaan lapsi

jos itse lapsen haluat.sullahan on esikoinen jo iso,ei varmasti tule jaksamisen kanssa ongelmia.älä anna miehesi pakottaa sua sitä tekemään,kadut vaan myöhemmin.

anna ukon mennä jos tommosta rupeaa vaatimaan :o

jaksamisia :flower:

kyllä sä jaksat yksinkin.mieti sitä tuskaa ja mielipahaa jos teet abortin =( kyllä kaverit auttaa.tai sitten hommaat jo hyvissä ajoin jonkin tukiperheen jos ei sulla ole sukulaisia tai ystäviä turvanasi.ja ensinmäinenkin on jo iso =) voimia

lapsia ei valitettavasti tilaamalla tule juuri sinä päivänä kuin herralle sopisi. älä missään nimessä tee aborttia vain siksi, että mies painostaa! miesten kyvykkyys ymmärtää asioita on rajallinen.. yksikin mieshenkilö tässä minua vähän aikaa sitten valisti: "abortti on ihan kuin olisi kuukautiset, ei mitään sen ihmeellisempää. unohtuu seuraavana päivänä." JOTAIN RAJAA!

7-vuotias on jo aika iso lapsi ja hyvin olet pärjännyt tähänkin asti, miksi et pärjäisi tulevaisuudessakin?

VOIMIA!

Mies jää tai lähtee, mutta itse pitäisin vauvan. Jos tuon takia jättää, niin voi jättää jonkun muunkin asian takia. Sitten ei ole miestä eikä lasta. Etenkin, kun on ensin halunnut ja nyt sopiikin vuoden päästä, niin ei luulisi olevan asia, johon ei voisi sopeutua! Tsemppiä!

Älä anna kenenkään pakottaa sinua tekemään sellaista, jota et halua.
Mutta kun pääset miehen kanssa kasvokkain, niin nostat kissan pöydälle ja vaadit tilitystä siitä, miksi mieli on muuttunut ja miksei hän voinut asiasta sanoa aikaisemmin, kun yhdessä kuitenkin olette lasta yrittäneet. On kyllä vakvan keskustelun paikka.

En ikimaailmassa tekisi aborttia, en ainakaan kenenkään painostuksesta. Mitähän siinä miehelläsi on takana? Pelkkä kammo elämän muuttumista kohtaanko vai jotain muuta, onko hän kovinkaan sitoutunut edes sinuun kun tuollaista vaatii? Kuulostaa niin oudolta tuollainen mielen muuttuminen.

Muista, että abortti on lopullinen! Ja ellet itse halua sitä tehdä, niin se voi olla sellainen asia, joka vainoaa sinua lopun elämääsi ja suret, että toisen painostuksesta suostuit siihen. Uusi elämä on niin ainutkertainen juttu ja äitiys on kuule niin ihana asia, että jos tietäisit miten paljon omaa lastaan voi äiti rakastaa, et edes harkitsisi aborttia!

älä anna miehen painostaa aborttiin, siitä ei seuraa mitään hyvää :( Itselläni oli samantapainen tilanne, että tulin raskaaksi ja miehelle kerroin.. hän sanoi silloin ettei halua lasta nyt jne.. sanoin silloin että aion lapsen pitää, ja jos mies ei halua niin menköön menojaan.. kyllä se sitten jäi, ja raskauden edetessä tottui ajatukseen ja kun lapsi syntyi niin oli aivan hullaantunut pikkuiseen. Olen miettinyt että jos olisin tehnyt niinkuin mies halusi, eli abortin.. en olisi pystynyt hänen kanssaan kuitenkaan enää jatkamaan myöhemmin, olisin ollut katkera tms.
Mutta siis mieti kunnolla mikä sinulle itsellesi on tärkeää, mitä haluat ja tunnet :) Onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Mies jää tai lähtee, mutta itse pitäisin vauvan. Jos tuon takia jättää, niin voi jättää jonkun muunkin asian takia. Sitten ei ole miestä eikä lasta. Etenkin, kun on ensin halunnut ja nyt sopiikin vuoden päästä, niin ei luulisi olevan asia, johon ei voisi sopeutua! Tsemppiä!

Juuri tätä minäkin ajattelin!! Että mikäli mies ei nyt ole valmis kantamaan vastuuta sinusta ja lapsesta ni onko hän vielä vuoden pääsä..koska ehkäisyn pois jättäminen on yhteinen päätös, älä lähe nyt hyppimään miehesi sormen mukaan!! Jos sinut nyt omaa tyhmyyttään jättää, anna sellaisen miehen mennä, äläkä ota takas :hug:
Ja muista sinulla ei ole tämän asian kanssa mitään kiirettä, mikäli raskaus on alkuvaiheessa! Varmasti pelottaa, mutta neuvolan/perhesuunnittelu neuvolan kautta saat tukea ja apua!!! :hug:

Yhteistyössä