Mies haluais aina hipelöidä minun tissejä ja mielellään ois lähes joka ilta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
nuoleskelemassa ja minä en osaa oikein nauttia niistä...
Ekanakin minun rinnat ovat rupsahtaneet eriparirukkaset ja alapäähän tahtoo pehko ehtiä kasvaa, hävettää sitä tarjota sitten...no ongelmansa kullakin, mutta miten oppisin nauttimaan!?!? Varsinkin tuo tissijuttu, voi kikkeli.
Takapuolikin minulla on kuin norsulla, mies sitäkin haluais joskus tiirailla ja tulla takaa jne, ja minua vaivaaaaaaaaa...:ashamed:
ja ikääkin on joo, siksi kai sitä onkin tällanen rupsu.

Eiks se oo vaan kiva että mies tykkää! Heittäydy vaan mukaan hiplailuun.. Meillä suunnilleen tietää milloin on seksiä odotettavissa, ja käyn suihkussa ja sheivailen paikat, niin on itselläkin varmempi ja parempi fiilis alkaa sekstailemaan. Eikä se ole ulkonäöstä kiinni se haluaminen.. On meidän isännälläkin reppu kasvanut sitten seurusteluajan, eikä itselläkään rinnat ihan entisellään kahden imetyksen jälkeen, mutta ei menoa haittaa!

No jos et nauti niin et nauti. Jokaisella on omat erogeeniset alueensa, ja kaikki naiset ei tod. kiihotu rintojen nuolemisesta. Mieli avoimena kokeilkaa juttuja, mutta jos joku asia ei sytytä, niin miks väkisin? Onnittelut innokkaasta miehestä;)

Nyt tulee outo tunnustus:
en tiedä miksi, mutta inhoan sitä jos mies hipelöi rintoja ja nuolee tai imee nännejä, kun olen selälläni miehen alla. Se tuntuu inhottavalta siinä.
Mutta mä rakastan em asioita silloin kun olen itse päällä, se tuntuu upealta.

Yhteistyössä