Mies haluaisi että olisin toisen miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi luoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi luoja

Vieras

Tämä on hämmentävää, eikä kuulu mammapalstalle, mutta tämä on ainoa palsta missä olen käynyt ja ajattelin kysyä kun täällä on erilaisia ihmisiä, että osaisiko joku neuvoa johonkin palstalle, missä saisin jotain .. vertaistukea?

Kun minua hämmentää ja tuntuu oudolta (sairaalta?) että mies kiihottuu ajatuksesta että minä olisin toisen miehen kanssa. Minusta avioliittoon ei kuulu vieraat miehet/naiset, mutta en nyt tyrmännytkään suoraan ideaa, koska mies on ollut _tosi_ kiihkeä kun ollaan asiasta puhuttu.. mutta tuntuu ettei hänelle puhe pelkästään riitä, mutta en tiedä onko hän miettinyt asian ihan loppuun asti, ja haluaisin kuulla jos jollain muulla on kokemusta tai samanlaisia ajatuksia.

Älä suostu semmoseen, mitä et itse halua. Sun velvollisuus ei ole toteuttaa miehesi fantasioita. Niin, ja mitä tapahtuisi, jos tekisit sen oikeasti? Mitä jos miehesi huomaisikin, ettei se toiminut, kuin ajatuksen tasolla?

Ei siinä mun mielestä ole mitään sairasta, että mies kiihottuu ajatuksesta. Jos se pysyy pelkästään ajatuksena, eikä siitä tule pakkomiellettä, eikä mies painosta sinua tekemään sitä.

ensin se miehes kiihkoo tosta, sit kun olet antanut sen tapahtua niin miehes vetoaa siihen että "saithan säkin vierasta" ja hommaa naisen itteleen.

Näin se usein menee...

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
meillä on ollut vieras nainen meidän kans samassa sängyssä, se ainakin toimi :wave:

Niin mutta SINÄ varmaan myös halusit sitä? Ap ei tunnu olevan kinnostunut kolmannesta pyörästä heidän seksielämässään.

Joo totta, se oli mun yllätys miehelle, enkä mäkään kyl lämpenis että toinen mies höyläis mua

sehän voi olla vaan fantasia jonka ei ole tarkoituskaan koskaan oikeasti toteutua, mun exällä samanlainen idis mut kun aloin tosissaan puhuu ja järkkäilee asiaa meni puihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Älä suostu semmoseen, mitä et itse halua. Sun velvollisuus ei ole toteuttaa miehesi fantasioita. Niin, ja mitä tapahtuisi, jos tekisit sen oikeasti? Mitä jos miehesi huomaisikin, ettei se toiminut, kuin ajatuksen tasolla?

No tätä mietinkin.. ja sitä mitä nimim. arvatenkin sanoi, että seuraavaksi mies haluaa itselleen naisen, jospa se siihen tähtääkin. Tai mikä vielä tuli mieleen, että sillä on ollut jo toinen, ja tämä on se tapa tasoittaa jotenkin tilejä. :/ Mikä tilanne.. :(

Mun mies sanoi joskus myös että sitä hieman kiihottaa ajatus katsoa mua toisen miehen kanssa.
Sanoi kyllä myös että jos tuo tilanne oikeasti tulisi vastaan niin taitaisi saada toinen mies aika lähdöt. :D Eli fantasiat fantasioina, ei niissä mitään pahaa ole.

meillä on ollut vieras nainen meidän kans samassa sängyssä, se ainakin toimi :wave:

Niin mutta SINÄ varmaan myös halusit sitä? Ap ei tunnu olevan kinnostunut kolmannesta pyörästä heidän seksielämässään.

Joo totta, se oli mun yllätys miehelle, enkä mäkään kyl lämpenis että toinen mies höyläis mua

Höyläskö sun mies sitte tätä toista naista?
Miten pystyit tällaiseen? Jos miehesi siis teki jotain tuolle vieraalle naiselle? Eikö sinusta tuntunut pahalle?

*yrittää ymmärtää*

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mun mies sanoi joskus myös että sitä hieman kiihottaa ajatus katsoa mua toisen miehen kanssa.
Sanoi kyllä myös että jos tuo tilanne oikeasti tulisi vastaan niin taitaisi saada toinen mies aika lähdöt. :D Eli fantasiat fantasioina, ei niissä mitään pahaa ole.

No kun sepä, kun olen lauantaina lähdössä reissuun ja mies sanoi että haluaisi että mä etsin miehen sillä reissulla. Se ei siis halua nähdä sitä. Toisaalta, voinhan aina sanoa että mulla oli joku mies, mutta en halua valehdellakaan. Ja tuntuu tosi typerältä kirjoittaa näin (yleensä kun se menee kai toisinpäin), millainen avioliitto meillä oikein on!?! En tiedä itkeäkö vai nauraa..

Mä suostuisin, jos suostuisin, vaan niin et mieskin ois sit jonkun vieraan naisen kanssa. Siis kimppakivaa. Muuten kun teille tulee riitaa niin mies saattaa vetää peliin "oothan säkin pettäny mua" -jutun. Mut oudolta toi minusta kuulostaa, siis tuo toive :/ .

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:

Höyläskö sun mies sitte tätä toista naista?
Miten pystyit tällaiseen? Jos miehesi siis teki jotain tuolle vieraalle naiselle? Eikö sinusta tuntunut pahalle?

*yrittää ymmärtää*

No höyläs joo, pani meitä molempia :D No ei tuntunut pahalle, seksi on vaan seksiä, se nainen oli ns lelu( oli kamala ilmasu tiedän)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Käy vaik kattoos tuntematon maa, siellä on osio kysy kinkyilystä; vaikka ei toi mun mielest kyl kovin kinkyä oo :whistle:

Tuolla tuntemattomassa maassa tuntuu olevan aika hurja meno.. Onko tällanen verrattavissa fetissiin?

Yhteistyössä