Mies haluaisi että olisin toisen miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi luoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mun mies sanoi joskus myös että sitä hieman kiihottaa ajatus katsoa mua toisen miehen kanssa.
Sanoi kyllä myös että jos tuo tilanne oikeasti tulisi vastaan niin taitaisi saada toinen mies aika lähdöt. :D Eli fantasiat fantasioina, ei niissä mitään pahaa ole.

No kun sepä, kun olen lauantaina lähdössä reissuun ja mies sanoi että haluaisi että mä etsin miehen sillä reissulla. Se ei siis halua nähdä sitä. Toisaalta, voinhan aina sanoa että mulla oli joku mies, mutta en halua valehdellakaan. Ja tuntuu tosi typerältä kirjoittaa näin (yleensä kun se menee kai toisinpäin), millainen avioliitto meillä oikein on!?! En tiedä itkeäkö vai nauraa..

Tosta seuraa vaan se et oothan säki pettäny :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Minä en kyllä voisi harkitakkaan moista.
Onneksi mieheni ei kyllä varmasti tule ikipäivänä ehdottamaankaan.

En minäkään. Kokisin sen hyvin loukkaavana, että haluaisi jakaa minut.

Tässä nyt ei ollukkaa kyse teistä vaan ap:sta..

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Minä en kyllä voisi harkitakkaan moista.
Onneksi mieheni ei kyllä varmasti tule ikipäivänä ehdottamaankaan.

En minäkään. Kokisin sen hyvin loukkaavana, että haluaisi jakaa minut.

Tässä nyt ei ollukkaa kyse teistä vaan ap:sta..

Joten on pakko nimitellä?

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Käy vaik kattoos tuntematon maa, siellä on osio kysy kinkyilystä; vaikka ei toi mun mielest kyl kovin kinkyä oo :whistle:

Tuolla tuntemattomassa maassa tuntuu olevan aika hurja meno.. Onko tällanen verrattavissa fetissiin?

Voihan sitä fetissinäkin pitää, jos se on sellanen asia, mistä mies saa hyvät kiksit. Mulle vaan tuli mieleen et ehkä sun miehellä on vaan bdsm taipumuksia ja haluaa esineellistää sua? Monet Masterithan tykkää lainata lelujaan välillä muillekin... Paha tehdä mitään johtopäätöksiä näin vähillä tiedoilla.

Mutta onko se pettämistä jos sitä ei tehdä selän takana vaan toisen toiveesta?

whatever mut sillee se kääntyy että mieheski voi mennä hakee seuraa kun säki oot niin tehny. jos se sulle passaa ni anna mennä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mun mies sanoi joskus myös että sitä hieman kiihottaa ajatus katsoa mua toisen miehen kanssa.
Sanoi kyllä myös että jos tuo tilanne oikeasti tulisi vastaan niin taitaisi saada toinen mies aika lähdöt. :D Eli fantasiat fantasioina, ei niissä mitään pahaa ole.

No kun sepä, kun olen lauantaina lähdössä reissuun ja mies sanoi että haluaisi että mä etsin miehen sillä reissulla. Se ei siis halua nähdä sitä. Toisaalta, voinhan aina sanoa että mulla oli joku mies, mutta en halua valehdellakaan. Ja tuntuu tosi typerältä kirjoittaa näin (yleensä kun se menee kai toisinpäin), millainen avioliitto meillä oikein on!?! En tiedä itkeäkö vai nauraa..

Eikä seuraa. Mutta varmasti mies haluaa itsekin kokeilla ja käyttää sitä perusteena.
Tosta seuraa vaan se et oothan säki pettäny :/

Käy vaik kattoos tuntematon maa, siellä on osio kysy kinkyilystä; vaikka ei toi mun mielest kyl kovin kinkyä oo :whistle:

Tuolla tuntemattomassa maassa tuntuu olevan aika hurja meno.. Onko tällanen verrattavissa fetissiin?

Voihan sitä fetissinäkin pitää, jos se on sellanen asia, mistä mies saa hyvät kiksit. Mulle vaan tuli mieleen et ehkä sun miehellä on vaan bdsm taipumuksia ja haluaa esineellistää sua? Monet Masterithan tykkää lainata lelujaan välillä muillekin... Paha tehdä mitään johtopäätöksiä näin vähillä tiedoilla.

Googlettelin kun puhuit ihan hepreaa, eli se on yksi alistamisen muoto? Mutta jos mä alan hurvittelemaan ympäri kyliä, niin eikö siinä sitten nöyryytetä ja alisteta miestä?

Googlettelin kun puhuit ihan hepreaa, eli se on yksi alistamisen muoto? Mutta jos mä alan hurvittelemaan ympäri kyliä, niin eikö siinä sitten nöyryytetä ja alisteta miestä?

Ei jos sä teet sen miehen halun pohjalta. Mut uskoisin et ois muitakin tällaisia piirteitä havaittavissa jos ois taipuvainen masterointiin. Itse varmasti tiedät parhaiten; mun ajatus oli vaan villi veikkaus.

Ei jos sä teet sen miehen halun pohjalta. Mut uskoisin et ois muitakin tällaisia piirteitä havaittavissa jos ois taipuvainen masterointiin. Itse varmasti tiedät parhaiten; mun ajatus oli vaan villi veikkaus.

Nyt kun noita luin, niin tossa saattaa olla perääkin. Kiitos ajatuksista, täytyy ottaa selvää enemmän ja jutella miehen kanssa. Se selventäisi monia tapahtumia.

Nyt kun noita luin, niin tossa saattaa olla perääkin. Kiitos ajatuksista, täytyy ottaa selvää enemmän ja jutella miehen kanssa. Se selventäisi monia tapahtumia.

Leikkikehässä on paljon lisää tietoa, jos tuntuu et sitä kaipaat :hug: Ja muistathan, sun ei tarvitse suostua yhtään mihinkään, mistä et itse pidä!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä haistattaisin pitkät tuollaiselle miehelle. Ettikööt ittelleen jonkun joka tuollaiseen suostuun ja ittelle uskollisuuden tajuava mies.

Onko sun mielestä tarpeeksi hyvä syy? Jos mies toivoo omaa fantasiaansa toteutettavaksi, ainakaan minä en saanut käsitystä, et ois pakottamassa AP:ta yhtään mihinkään.

Mä haistattaisin pitkät tuollaiselle miehelle. Ettikööt ittelleen jonkun joka tuollaiseen suostuun ja ittelle uskollisuuden tajuava mies.

Onko sun mielestä tarpeeksi hyvä syy? Jos mies toivoo omaa fantasiaansa toteutettavaksi, ainakaan minä en saanut käsitystä, et ois pakottamassa AP:ta yhtään mihinkään.

No kaikki ihmiset itse päättää, mikä on se viimenen tippa. Joku ei oo tommosesta millänsäkään, mutta mä ainakin sekoisin.

Jos mulle tuollaista alkaisi mies ehdottelemaan, niin mä vetäisi totaaliset pultit asiasta! Ja jos sitä toivettaan esittäisi vielä uudestaan ja uudestaan, niin siinä vaiheessa saisi mies ettiä uutta seuraa ittelleen.

Tosi on, että jos mulle toistuvasti ehdoteltaisiin jotain mitä en missään tapauksessa halua, tekisin minäkin asialle jotain. (Scarletille siis)

Mutta yleisesti; toisen unelma voi olla toiselle kauhistus ja jolllekulle ihan normiarkea.

Ainahan voi kovaan ääneen paheksua, mutta mitähän hyötyä siitäkään on...

Keskustelu taas on varmasti suotavaa.
=)

Niin, lähinnä minä olen hämmentynyt, kun en ole tällaiseen törmännyt missään aikaisemmin. Ja tosiaan mies on ollut hyvin kiihottunut asiasta, mikä on ollut minusta mukavaa ;) niin en minä sitä suoraan tyrmääkään/pidä loukkaavana, mutta en ole muutenkaan sellainen ihminen joka ryntää päätä pahkaa mihinkään niin sikälikin haluan vähän taustatietoja asiasta ja keskustelua. :) Tehtiin loppujenlopuksi sitten mitä tahansa.

Niin, lähinnä minä olen hämmentynyt, kun en ole tällaiseen törmännyt missään aikaisemmin. Ja tosiaan mies on ollut hyvin kiihottunut asiasta, mikä on ollut minusta mukavaa ;) niin en minä sitä suoraan tyrmääkään/pidä loukkaavana, mutta en ole muutenkaan sellainen ihminen joka ryntää päätä pahkaa mihinkään niin sikälikin haluan vähän taustatietoja asiasta ja keskustelua. :) Tehtiin loppujenlopuksi sitten mitä tahansa.

Mä tykkään sun asenteesta :D Ei kaikkea, mikä ei itselle ole niin luonnollista tarvitse heti tyrmätä sairaana ja irstaana. Me ollaan kaikki erilaisia; yritetään vaan hyväksyä toisemme.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
meillä on ollut vieras nainen meidän kans samassa sängyssä, se ainakin toimi :wave:

Niin mutta SINÄ varmaan myös halusit sitä? Ap ei tunnu olevan kinnostunut kolmannesta pyörästä heidän seksielämässään.

Joo totta, se oli mun yllätys miehelle, enkä mäkään kyl lämpenis että toinen mies höyläis mua

Höyläskö sun mies sitte tätä toista naista?
Miten pystyit tällaiseen? Jos miehesi siis teki jotain tuolle vieraalle naiselle? Eikö sinusta tuntunut pahalle?

*yrittää ymmärtää*

No höyläs joo, pani meitä molempia :D No ei tuntunut pahalle, seksi on vaan seksiä, se nainen oli ns lelu( oli kamala ilmasu tiedän)

wau, mikä itsetunto sulla on!!!!!!!!!

Yhteistyössä