Mies haluaisi että teen abortin ! :--(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
siirrä suosiolla sitä valmistumista puolella vuodella eteenpäin.. teet harjoittelut ja mahdollisimman paljon ennen vauvan syntymää ja sitten syksyllä loput. Esim. päättötyötä voi hyvin työstää vauvankanssa tai aloittaa jo nyt sen tekemisen.

Olen jo kerran siirtänyt opiskeluja tuan ekan takia, mutta siis ei se mua haittaa vauva se tärkein on, meillä osa lopputöistä on näyttöinä, ja sanoinki että meen sit vaikka synnäriltä suoraan tekemään ne jos on pakko.. ja sit yleensä huhti-toukokuu on ollut työharjotittelua vain jota ajattelin jos saisin töilläni tethyä, tai sit syksyllä tekisin vaikka aina lauantaisin "työharjoittelua" etukäteen.. :)

saisitko sovittua jo nyt kesä-ajaksi jonki harjoittelun? Ei se maailma kaadu jos valmistuminen viivästyy vielä sen puolivuotta. jokatapauksessa olet silloin vielä äitiyslomalla, joten ei vakuta sinun työelämään siirtymiseenkään mitenkään

Vuodella pitäis siirtää valmistumista, jos pitäis, koska syksyllä ei valmistu tätä alaa mitä opiskelen.
No mä olin kesäkuun oman alan ns."kesä töissä" joten siitä saisin varmasti jo 4vk sit pitäis vielä 2k tehdä jostain, voisin kysyä toki kysyä paikasta missä olin jos ottaisivat vielä 10päiväksi ( sit olis se 6vk tehty ) ..

Alkuperäinen kirjoittaja NippaNappaAito:
Mies on vedellyt paljaalla ja ollut tietoinen raskauden mahdollisuudesta, aikuisen miehen on otettava vastuu teoistaan.

Ja kuitenkin sinä sen laspen kannat ja synnytät, ei sillä ole mitään oikeutta ilmottaa haluaan aborttiin.

tässäpä tämä minunkin mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
siirrä suosiolla sitä valmistumista puolella vuodella eteenpäin.. teet harjoittelut ja mahdollisimman paljon ennen vauvan syntymää ja sitten syksyllä loput. Esim. päättötyötä voi hyvin työstää vauvankanssa tai aloittaa jo nyt sen tekemisen.

Olen jo kerran siirtänyt opiskeluja tuan ekan takia, mutta siis ei se mua haittaa vauva se tärkein on, meillä osa lopputöistä on näyttöinä, ja sanoinki että meen sit vaikka synnäriltä suoraan tekemään ne jos on pakko.. ja sit yleensä huhti-toukokuu on ollut työharjotittelua vain jota ajattelin jos saisin töilläni tethyä, tai sit syksyllä tekisin vaikka aina lauantaisin "työharjoittelua" etukäteen.. :)

saisitko sovittua jo nyt kesä-ajaksi jonki harjoittelun? Ei se maailma kaadu jos valmistuminen viivästyy vielä sen puolivuotta. jokatapauksessa olet silloin vielä äitiyslomalla, joten ei vakuta sinun työelämään siirtymiseenkään mitenkään

Vuodella pitäis siirtää valmistumista, jos pitäis, koska syksyllä ei valmistu tätä alaa mitä opiskelen.
No mä olin kesäkuun oman alan ns."kesä töissä" joten siitä saisin varmasti jo 4vk sit pitäis vielä 2k tehdä jostain, voisin kysyä toki kysyä paikasta missä olin jos ottaisivat vielä 10päiväksi ( sit olis se 6vk tehty ) ..
kysy ihmeessä.. oishan se aina eteenpäin.. vauvan kans on aina vaikeampi tehdä harjoitteluja jne. mitä nyt! Mitä enemmän saat tehtyä koulujuttuja ennen vauvan syntymää sen parempi.

Nyt oikeesti!
Jotkut yrittää vuosikaudet lasta ihan turhaan ja olisivat valmiit laittamaan elämänsä vaikka kokonaan uusiksi, jos vaan sen lapsen saisivat!

Opiskelujen lykkääminen lapsen takia ei pitäis olla mikään ongelma! Kyllä ehtii olla koulussa ja töissä sitten myöhemminkin. Asiat saa aina järjestymään tavalla tai tosella. Tai sitten täytyy jatkaa ehkäisyn käyttämistä, jos ei ole tällaisiin järjestelyihin valmis.

En voi tajuta, että ensin harrastetaan tietoisesti seksiä ilman ehkäisyä ja sitten itketään, kun tärppää ja elämä menee sekaisin. Jos ei ole valmis joustamaan elämäntilanteessa, niin miksi jättää ehkäisyn pois?

joo ja nyt tua mies sanoi että "eihän abortissa mitään vikaa ole, kun näköjään tulet noin helposti raskaaksi nii etköhän sä sitte myöhemminki tuu !

ANTAKAA MUN KAIKKI KESTÄÄ. Jos nyt tärppäs hyvin ei se tarkota sitä et sen jälkee tärppää enää hyvin, välttämättä enään koskaan.. :/

joo ja nyt tua mies sanoi että "eihän abortissa mitään vikaa ole, kun näköjään tulet noin helposti raskaaksi nii etköhän sä sitte myöhemminki tuu !

ANTAKAA MUN KAIKKI KESTÄÄ. Jos nyt tärppäs hyvin ei se tarkota sitä et sen jälkee tärppää enää hyvin, välttämättä enään koskaan.. :/

Tiedoksi vaan miehellesi että asia ei ole noin yksinkertainen. Toisin kuin hän.

Toivottavasti ET tee aborttia miehen painostuksen vuoksi. Se olisi sinulle niin traumaattinen kokemus kun kerran iloitset raskaudesta ja lapsi on sinulle toivottu. Miehen on nyt vaan yksinkertaisesti kannettava vastuu teoistaan. Tämä on nyt hänelle kasvun paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:
Toivottavasti ET tee aborttia miehen painostuksen vuoksi. Se olisi sinulle niin traumaattinen kokemus kun kerran iloitset raskaudesta ja lapsi on sinulle toivottu. Miehen on nyt vaan yksinkertaisesti kannettava vastuu teoistaan. Tämä on nyt hänelle kasvun paikka.

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
ja se tietää vielä mun jyrkän mielipiteen abortista.. nyt sanoi ettei ole vielä valmis kahdelle isäks.. voi että... >:(

Mutta 2kk myöhemmin olisi??? Nopeesti kypsyvää sorttia.

mä sanoisin että aika harva on hetivalmis isi :) ja onhan siinä 9kk aikaa totutella ajatukseen...

Alkuperäinen kirjoittaja ådkgm:
etkai sä oo pienitytöntylleröinen?

nickinä ? vai muuten vaan joku pieni tyttö? :D

-Ei en ole kumpikaan :D

Toivon kovasti että asia selviää ! Uskon että jos vauva pysyy matkassa ja syntyy sit maaliskuussa, eiköhän mieskin olisi onnellinen mutta ainaki nyt on tota mieltä :/

Yhteistyössä