Mies halunnut abortin heti raskauden alettua, itsellä alkaa usko ja voimat loppua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 8+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

8+2

Vieras
Ajattelin että kyllä se tottuu ajatukseen, onhan meillä jo ennestään lapsia. Ja abortti ois mulle tosi kova paikka. Mutta mies ei vaan pysty tottumaan ajatukseen että vauva tulee ja mulla alkaa tosiaan usko ja voimat loppua vetämään raskaus yksin lävitse. Huomenna eka neuvola ja mietin todella otanko abortin puheeksi :(

Älä hyvä ihminen tollasia mieti jos lapsen haluat pitää! Kyllä ne asiat asiat järjestyy, ihan varmasti. Sanot sille ukolles että asia on nyt näin että sinä haluat lapsen pitää ja se painostaminen aborttiin saa loppua tai ukko saa lähtee kävelee!

Juu tiedetään ja se tässä on vielä vaikeempaa kun tiedän että ei oo enää mikään alkio vaan sikiö:( Toivon että huominen neuvolakäynti antaa mulle voimia jatkaa eteenpäin, yksin.

Mies ei varsinaisesti painosta aborttiin, mutta sanoo ettei tiedä voiko koskaan rakastaa tulevaa vauvaa koska ei sitä halua. Ja ilmapiiri kotona on todella jäätävä, mun rakastava mies on kadonnut jonnekkin ja tilalle tullut lapsille ja mulle räyhäävä ukko, joka sanoo että vituttaa vaan niin lujaa!

Haluatko itse sitä?
Abortti jättää kuitenkin elämänmittaiset jäljet sinuun, jos vastoin omaa tahtoasi sen teet.

Tärkeä asia, joka kannattaa miettiä huolella.
Ehkä mieskin syttyy uuteen vauvaan, kun näkee hänet ultrassa tms. Kun vauva on enempi konkreettinen asia, kuin vasta pieni möykkynen. Paha sanoa kun ei miestäsi tunne.

Onko raskaus saanut alkunsa ehkäisystä huolimatta? Jos näin ei ole, pitäisihän miehesi kuitenkin tietää miten ne lapset alkunsa saa.
Minun mielestäni, jos ehkäisystä ei olla huolehdittu niin, että saa parhaan mahdollisen suojauksen raskautta vastaan (pillereiden säännöllinen syönti, kortsu ennen aktia jne), ei abortti ole siinä vaiheessa vaihtoehto. Jokainen tietty tyylillään...

[QUOTE="aapee";24111788]Mies ei varsinaisesti painosta aborttiin, mutta sanoo ettei tiedä voiko koskaan rakastaa tulevaa vauvaa koska ei sitä halua. Ja ilmapiiri kotona on todella jäätävä, mun rakastava mies on kadonnut jonnekkin ja tilalle tullut lapsille ja mulle räyhäävä ukko, joka sanoo että vituttaa vaan niin lujaa![/QUOTE]

Älä missään nimessä anna miehen vaikuttaa päätökseesi. Muuten saatat katua koko loppuelämäsi. Sinä ja lapsi olette nyt tärkeimmät - mies tulee vasta sen jälkeen.

[QUOTE="aapee";24111788]Mies ei varsinaisesti painosta aborttiin, mutta sanoo ettei tiedä voiko koskaan rakastaa tulevaa vauvaa koska ei sitä halua. Ja ilmapiiri kotona on todella jäätävä, mun rakastava mies on kadonnut jonnekkin ja tilalle tullut lapsille ja mulle räyhäävä ukko, joka sanoo että vituttaa vaan niin lujaa![/QUOTE]

Varmasti voi. Vaikka ei sitä vielä tiedäkkään.

Yllätysraskaus? Niin ja kyllä se nainen aika yksin on raskauden kanssa, kun ei sitä raskautta voi välillä miehellekään siirtää... ;) Ja voithan sanoa ukolles, että olis ollut lykkimäti paljaalla, jos ei lasta halua... :whistle:

Jos itse haluaisin lapsen, niin kyllä pitäisin sen, ja uskoisin että selviäisin yksin. Luotat vaan itseesi, niin kyllä sä selviät, jos siis haluat pitää lapsen. Mä en taipuisi äijän painostukseen...

Kiitos, välillä tarvii kannustusta että jaksaa jatkaa valitsemallaan tiellä. Odotan että 12 vkoa tulee täyteen niin mieskään ei voi enää aborttia mainita. Sanoo ettei halua erota, mutta ei pidä tästä tilanteesta. Päivääkään en ole vielä raskaudesta iloinnut, ehkä senkin aika vielä tulee,

[QUOTE="aapee";24111863]Kiitos, välillä tarvii kannustusta että jaksaa jatkaa valitsemallaan tiellä. Odotan että 12 vkoa tulee täyteen niin mieskään ei voi enää aborttia mainita. Sanoo ettei halua erota, mutta ei pidä tästä tilanteesta. Päivääkään en ole vielä raskaudesta iloinnut, ehkä senkin aika vielä tulee,[/QUOTE]

No ei se ilmeisesti kuitenkaan NIIIIIN kamalaa miehen mielestä ole kerta ei lähde kävelemään.Mies on varmasti järkyttynyt ja varmaan vituttaakin jos lasta ei enää/nyt haluaisi mutta aivan varmasti rakastaa lasta viimeistään sitten kun se syntyy.Aika kylmä saa olla jos niin ei käy.

Mitä mies oikeesti on mieltä jos pidät lapsen?

-muuttaa muualle?
-haluaa eron?
-ei pidä aiempiinka yhteyttä?
-syyllistää sua jokua riidan yhteydessä "iteppähän sen pitää halusit" jos vaikka valitat väsymystäs?
-haluut omaa aikaa ja mies ei hoida vauvaa
-hyljeksii sitä?

-onko ed. mainitut oikein teitä ketään kohtaan? Tässä on kuitenki teidän KAIKKIEN (jo olemassa olevienkin lasten) elämä kyseessä.

oisko susta valmis monen lapsen yyhooksi? ja viemään yksin raskaus läpi sekä' hoitaa siinä sivussa ne aiemmat jos ukko päättää lähtee?

Miksi haluaisit olla miehen kanssa, joka vaatii sua luopumaan lapsesta? Yhdessä te olette tuon tilanteen aiheuttaneet kumminkin.
Mun äiti teki abortin koska isä painosti, ja äiti inhosi isää siitä alkaen ja sanoi kerran ystävälleen (kun ei tiennyt mun kuulevan), että millainen mies pystyy tappamaan oman lapsensa?

Miehiä tulee aina lisää - abortoitua lasta ei saa koskaan takaisin. Muksut kun on uniikkeja.

Mitä mies oikeesti on mieltä jos pidät lapsen?

-muuttaa muualle?
-haluaa eron?
-ei pidä aiempiinka yhteyttä?
-syyllistää sua jokua riidan yhteydessä "iteppähän sen pitää halusit" jos vaikka valitat väsymystäs?
-haluut omaa aikaa ja mies ei hoida vauvaa
-hyljeksii sitä?

-onko ed. mainitut oikein teitä ketään kohtaan? Tässä on kuitenki teidän KAIKKIEN (jo olemassa olevienkin lasten) elämä kyseessä.

oisko susta valmis monen lapsen yyhooksi? ja viemään yksin raskaus läpi sekä' hoitaa siinä sivussa ne aiemmat jos ukko päättää lähtee?

kyllähän se ukko voi lähteä abortinkin jälkeen jostain muusta syystä ja sittenhän se abortti vasta harmittaakin..

Yhteistyössä