Mies hämmentää - onko kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla on itseäni noin 7 vuotta nuorempi miespuolinen työkaveri. Hän flirttaili ja humoristisesti kiusoitteli, mutta lopetti sen yhtäkkiä ja noin viikon ajan oli etäinen, hyvä kun huomenet sanoi. Tällä viikolla hän pyysi apuani tietoteknisissä asioissa. Kahdestaan jäötyämme hän yllättäen suuteli ja nosti minut syliin. Tämä oli melko hämmentävää. Seuraavana päivänä hän oli jälleen melko viileä, poistui aina muualle jos satuin samaan tilaan hänen kanssaan. Nyt hän oli muutaman päivän pous, joten emme ole nähneet. Tänään laitoin hänelle ig seuraamispyynnön ja hän hylkäsi sen. Kuitenkin erästä toista työkaveri amme seuraa. Ahdistaa, kun ensi viikolla pitäisi jälleen hänen kanssaan ihan normaalisti töissä tavata, mutta pelkään että hän on viileä ja kohtelee minua kuin ilmaa. Miten häntä nyt pitäisi oikein tulkita?

Mitään sen enempää ei tapahtunut. Lähinnä pohdin, miksi hän yhtäkkiä oli niin fyysinen ja nyt ei somessa suostu kontaktiin. Pelkääkö ehkä, en tiedä. Ja jos pelkää, niin mitä 😔 en tiedä järjestyykö aikaa kysyä häneltä asiasta kahden kesken

Mitään sen enempää ei tapahtunut. Lähinnä pohdin, miksi hän yhtäkkiä oli niin fyysinen ja nyt ei somessa suostu kontaktiin. Pelkääkö ehkä, en tiedä. Ja jos pelkää, niin mitä en tiedä järjestyykö aikaa kysyä häneltä asiasta kahden kesken
Ei halua julkisesti olla sinusta kiinnostunut. Onko ehkä parisuhteessa. :unsure:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mitään sen enempää ei tapahtunut. Lähinnä pohdin, miksi hän yhtäkkiä oli niin fyysinen ja nyt ei somessa suostu kontaktiin. Pelkääkö ehkä, en tiedä. Ja jos pelkää, niin mitä en tiedä järjestyykö aikaa kysyä häneltä asiasta kahden kesken
Ei hän ole ollenkaan normaali mies. Lienee akselilla kaksisuuntainen - ADHD?
Sinun kannattaa olla erittäin varovainen!

Itsekin pohdin, mahtaisiko olla parisuhteessa. Ja jos nyt onkin kova morkkis omista toimistaan ja siksi ei kykene juttelemaan mitään edes ihan normaalia työasiaa. Itse vain koen että on mua kohtaan tosi epäreilua toimintaa, ja haluan keskustella asiasta kyllä. Mulle on täysin ok jos tuo yksi kerta oli hänelle virhe ja jos hänellä on naisystävä, niin tietenkin annan asian olla. Mutta en halua että minuakaan ns "käytetään hyväksi" ja leikitään ilman mitään selityksiä. Ehkä tässä näkyy se ikäero kuitenkin.. Olisi helppo antaa koko ihmisen olla, mutta kun sama työ, niin haluan tän ahdistavan olon ja tunteen kyllä käydä läpi että pystyy jatkamaan töitä normaalisti - ap

Älä ota #13 viestiä vakavasti. Hän ja toinen palstan musta tiputtelevat
ohjeita lonkalta Ilman alan koulutusta.
Joo eihän nyt ketään voi diagnosoida tällaisen tekstin pohjalta. Hämmentävä mies on kyllä, hyvin inhottavasti käyttäytyy ja näkyy selvästi nuoruus hänen toimissaan. Mutta en mä silti diagnoosia heittelisi. - ap

Ap ja sinä toinen, lukekaa nyt ihmeessä ensimmäinen viesti uudestaan. Työkaverin käyttäytyminen on todella sekavaa ja epäjohdonmukaista. On päivänselvää että hänellä on melkoisia ongelmia itsensä kanssa. Myös muiden. Tuollalailla ei normaali ihminen vaan käyttäydy.

Ap:n ei kannata sotkeutua tuohon tapaukseen ellei halua ongelmia itselleen.

Ap ja sinä toinen, lukekaa nyt ihmeessä ensimmäinen viesti uudestaan. Työkaverin käyttäytyminen on todella sekavaa ja epäjohdonmukaista. On päivänselvää että hänellä on melkoisia ongelmia itsensä kanssa. Myös muiden. Tuollalailla ei normaali ihminen vaan käyttäydy.

Ap:n ei kannata sotkeutua tuohon tapaukseen ellei halua ongelmia itselleen.

En haluakaan mitään sen kummempaa hänestä, mutta haluan saada selvyyden tähän kaikkeen ja siihen, miksi toimii näin. Olen aikuinen ihminen jolla on tunteet ja ajatukset, en ole esine jota voi kokeilla ja koeajaa, sen jälkeen vain todeta että ei kiitos. Kommunikointi ja välien selvitys olisi itselleni kyllä tarpeen, ja koen että olus ihan reilua häneltä että suostuisi juttelemaan kun taas siihen mahdollisuus tulee. Pelkään vain, että hän pakoilee tai suoraan sanoo, ettei tule sivummalle. Ja se ahdistaa äärettömän paljon. - ap

En haluakaan mitään sen kummempaa hänestä, mutta haluan saada selvyyden tähän kaikkeen ja siihen, miksi toimii näin. Olen aikuinen ihminen jolla on tunteet ja ajatukset, en ole esine jota voi kokeilla ja koeajaa, sen jälkeen vain todeta että ei kiitos. Kommunikointi ja välien selvitys olisi itselleni kyllä tarpeen, ja koen että olus ihan reilua häneltä että suostuisi juttelemaan kun taas siihen mahdollisuus tulee. Pelkään vain, että hän pakoilee tai suoraan sanoo, ettei tule sivummalle. Ja se ahdistaa äärettömän paljon. - ap
Ei tuon mt-ongelmaisen miehen käyttäytymistä voi mitenkään selittää. Hän on mikä on.

Ymmärrän ahdistuksesi, tilanne on vaikea. Mutta ongelmaisen kanssa keskustelut ei välttämättä johda mihinkään, koska mies tuskin näkee mitään vikaa itsessään ja käyttäytymisessään..

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä