Mies hämmentää - onko kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaisiko mun teidän mielestä nostaa kissa pöydälle hänen kanssaan, vai kävellä vain ylpeästi ohi, toki reippaasti tervehtien? Tiedostan itsessäni kyllä sen, että asia vaivaa ja tarvitsisin jonkinlaisen päätöksen ja selityksen, mutta mietin onko se järkevää.. - ap

Tuo työpaikalla suuteleminen on kyllä epäasiallista. Minä laittaisin heti jotain viestiä että tuollainen käytös miehen puolelta ei ole hyväksyttävää, ihan sen vuoksi että noin arvaamattomasti käyttäytyvä mies voi yllättää ja syyttää AP:tä seksuaalisesta häirinnästä, AP on vielä heistä se vanhempi osapuoli.

Tuo työpaikalla suuteleminen on kyllä epäasiallista. Minä laittaisin heti jotain viestiä että tuollainen käytös miehen puolelta ei ole hyväksyttävää, ihan sen vuoksi että noin arvaamattomasti käyttäytyvä mies voi yllättää ja syyttää AP:tä seksuaalisesta häirinnästä, AP on vielä heistä se vanhempi osapuoli.

Tämä ei kyllä edes tullut mieleen, kiitos tästä näkökulmasta. Ompa pelottavaa kun asiaa näin päin miettii. - ap

Ei tuo miestyökaveri kovin tasapainoiselta persoonalta vaikuta. Sotkee elämäsi työpaikallasi ja työn ulkopuolella. Hanki siinä sitten lähestymiskielto työkaverille, kun ongelma eskaloituu.

Totta. Ehkä hän on varattu, pelkää että paljastan hänen touhunsa. Ehkä on kova pelaamaan ja halusi testata, onnistuuko yrityksessään flirttailun suhteen. Ehkä on oikeasti kiinnostunut, mutta epävarma ja nuori vielä.. En tiedä. Eniten ahdistaa juurikin, kun en tiedä. - ap

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä