Mies ""heittelee""

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anneli

Vieras
Hänellä on tapana yksin maailmalla (= töissä) kulkiessaan heitellä naisille kaikenlaista tyyliin vitsikästä ystävällisesti hymyillen ja naureskellen. Naiset pitävät tällaisesta pikkunokkeluudesta ja kikattelevat. Hän kertoilee niitä sattumiuksiaan minullekin iltaisin ja on niin sankaria niin sankaria. Hän ei tajua että itse asiassa flirttailee ja sitten esittää hämmästynyttä kun vitsikkyydellä on seurauksia. (Enhän minä mitään tarkoittanut, miten se nyt noin väärin ymmärsi...)
Joskus nämä naiset sitten käyvät miehen ""kimppuun"" kun olemme jossain ja sattuvat tulemaan vastaan.
Minua raivostuttaa ja olen sanonut tästä monta kertaa että lopeta tuollainen tyyli. En ole mustis mutta minua nöyryyttää tuollainen tyyli ja kun naiset aina ymmärtävät sen väärin (tai oikein).
Pitäisikö lopettaa koko juttu.

Jos miehesi käyttäytyy jotenkin eri tavalla ollessaan yksin maailmalla kuin sinun seurassasi, silloin hänen on syytä tarkistaa käyttäytymistään.

Jos hän taas heittelee noita kysymyksiään luontevasti myös sinun ollessasi paikalla, silloin hän vain on seurallinen luonne ja vastuu on kuulijalla.

Kyllä siinä on eroa. Minun kanssani hän vähän varoo, muiden seurassa hän on ""reteempi"". Heitot ovat sinänsä viattoman hauskoja, mutta niissä on naisiin menevä tyyli. Ne voi aina ymmärtää kahdella tavalla, kuulijasta riippuen. Ne vihjailevat vähän. Hän luo niillä suhteita ja ""avaa ovia"". Hänellä on hauskan miehen maine vaikka tosiasiassa hän ei ole hauska. Kotosalla on hiljakseen ja vähän katkerakin joskus. Moitiskelee näitä samoja tyyppejä joille vitsailee.

Minun ex-vaimoni oli yhtä mustasukkainen kuin sinäkin. Minun piti sanoa työpaikan naisille, etteivät reagoi minuun mitenkään, jos näkevät minut kaupungilla liikkeellä vaimon kanssa - eivät edes tervehdi.

Vaimo sai töissä pirttihirmun maineen, mitä hän itseasiassa olikin, mutta enää ei tarvinnut kärsiä kotona mykkäkoulua sen takia, että joku kaunis nuori naispuolinen työkaveri olisi ruokakaupassa moikannut ja hymyillyt minulle.

Liittomme päättyi kuitenkin lopulta vaimon uskottomuuteen, joten se siitä.

Minäkin olen ajatellut ryhtyä toimimaan kuten mieskin, niinkuin ilmeisesti vaimosikin ryhtyi, joten lopputulos lienee sama.
Luulen että pystyn kyllä heittelemään miehille mukavia joten vipinää on tiedossa!

Miehesi ei ehkä ymmärrä hyvän maun rajoja. Jos aloituksesi hiemankaan kuvastaa todellista luonnettasi, voit kuitenkin unohtaa miehesi matkimisen edes ""herättely""- tai kostomielessä. Se kun vain ei kaikilta luonnistu, ei ainakaan väkisin.

Anneli-kultaseni.. minäkin uskon sinun kykenevän siihen! Ja se on itse asiassa hauskaa ja kuinka sen sanoisin.. siis kerta kaikkiaan.. flirttailuhan on elämän suola!

Eikö sinustakin..? Anneli..? Rakas..?
*blink* *blink*

Näitä miehiähän on vaikka kuinka. Omaa viehätysvoimaansahan ne siinä testaa koko ajan. Että ai kun minä olen sitten hauska veikko ja naiset minusta tykkää.

Ruokkii omaa itserakkauttaan. Ja on ilmeisen riippuvainen naisten hyväksynnästä.

Sitten ollaan muka hämmästyneitä, kun ""käsitetään väärin"", voi tyhmyyden ylistys! Sitä tää mies juuri hakeekin! Ja jos sinä vielä satut olemaan paikalla, sen parempi, koska hän haluaa näyttää sinulle, miten naisten suosiossa hän on!

Nuorena tuollainen mies vielä menee, mutta auta armias niitä keski-ikäisiä ja vanhempia! Niille kun tuollainen on mennyt jo veriin ja joka paikassa ollaan imelöimässä naisille ja tuomassa itseään esiin. ""Pikkusukkeluuksia"", juuri niin. Jokainen meistä varmaan tunnistaa tyypin. Pahimmoillaan hän on kiertelevä kaupparatsu, joka istuskelee illat hotellien auloissa ja baareissa ja on niin maailmanmiestä kuin olla saattaa.

En voi sietää tuollaista tyyppiä, enkä ikinä edes eksyisi mokomaan seuraan. Sinä teet tietysti niin kuin sydämesi sanoo. Jos rakastat häntä, niin sitten rakastat. Onhan näillä useimmilla tuon tyypin miehillä vaimo, joten joku heitäkin jaksaa katsella.

Ja AINA löytyy naisia, jotka samalla tavalla ""elävät"" miesten huomionosoituksista ja ovat valmiit kikattelemaan ja flirttailemaan mukana. Ja varsinkin, kun mies on vielä nuori, niin silloin monet pitävät häntä varmasti aivan ihanana miehenä, kun on niin sanavalmis ja hauska tyyppi! Sellaiseen mieheen helposti tarraa, kun aina tietää saavansa vastakaikua.

Raisa, juuri näin on näreet. Aluksi en huomannut asiaa. Naisten huomiotahan mies hakee. Hän ei ole mikään kiiltokuvapoitsu joten se ehkä selittää jotain. Sukkeluudet ovat sellaisia (aina) että ne voi ymmärtää kummin päin vaan. Sitten voi olla hämmästynyt, ohhoh, ottiko se sen noin, älä nyt tuosta välitä. Se oli vain vitsi, vitsi.
Sukkeluuksilta ei ole säästynyt pomonikaan (nainen) joka oli tullut miestä vastaan muissa kuvioissa. Mies kertoi itse miten oli sanonut tälle niin nokkelasti. Arvatkaa onko kiva olla töissä nyt kun ei voi olla varma käsittikö pomo asian oikein vai väärin!

Minulla oli - hetken aikaa- samanlainen miesystävä. Tutustuin häneen työn kautta ja alussa enemmänkin siihen mukavaan kaveri-puoleen joka jaksoi jutella tuntikausiakin kanssani. Oli kivaa. Mutta siinä vaiheessa kun suhteen piti syventyä ja työkaverit tiesivät, huomasin näitä sutjakoita jutteluita naisille, ja firman tapahtumissa varsinkin näitä minunkin aikana 'heitettyjä vitsejä' alkoi kertyä. Oli vaikea alussa päättää olenko tiukkapipoinen mustis ja yritin olla huomaamatta ja naureskella mutta lopulta tajusin tekeväni itseni naurettavaksi. Jätkällä oli kai niin huono itsetunto että kaipasi tätä jatkuvaa huomiota ja ylistystä ja kyseli jopa minulta enkö olekin ihana....
Mielestäni kaveri-juttelu ja flirttailu on eri, vihjaileva jutustelu on eri asia...

Joo, minusta voi sanoa naisille moi ja kysellä mitä kuuluu ja jutella normaalisti, ei siinä mitään. Ei kuitenkaan tarvitse ennen sitä moita ensin vääntää jokin vitsikäs heitto ja naureskella jne. eli pohjustaa tunnelmaa ja yrittää miellyttää ekstraa.
Näissä naisissa on kahta tyyppiä. Toiset jättävät asian omaan arvoonsa, juttelevat ystävällisesti, naureskelevat kohteliaasti ja se siitä. Toinen tyyppi on ne jotka alkavat kuvitella ""liikaa"" ja seuraavan kerran kun tapaavat käyvät miehen ""kimppuun"". Riippumatta siitä olenko mukana vai en. Jotkut tekevät sen monta kertaa. Mies on näyttänyt vihreää valoa ja ehkä toivookin näitä yrittämisen hetkiä. Hän sitten kyllä torjuu ne, mutta varalla on aina lankoja mistä ottaa kiinni jos hätä tulee.
Olen kyllästynyt. Tekisi mieli sanoa ""ota se sitten, siinä on"" seuraavalla kerralla ja häippäistä.

""En ole mustis mutta minua nöyryyttää tuollainen tyyli ja kun naiset aina ymmärtävät sen väärin (tai oikein).""

""Tekisi mieli sanoa ""ota se sitten, siinä on"" seuraavalla kerralla ja häippäistä.""

Kyllä olet mustis. Rakasta itseäsi enemmän, niin sinun ei tarvitse välittää asiasta. Kai nyt ihmisen pitää saada heittää hauskaa läppää kenen kanssa haluaa. Minuakin häiritsi aiemmin mieheni vastaavanlainen käytös, mutta se johtui huonosta itsetunnostani. Nykyään, kovan itsetutkiskelun jälkeen, olen niin sinut itseni kanssa, että naurattaa miten omistushaluinen olenkaan omassa alemmuudentunnossani ollut! Rakastan ja arvostan itseäni niin paljon, että en näe muita naisia minkäänlaisina kilpailijoina, ja heitän heille samanlaista läppää kuin miehenikin.

Kuvittele miten itse reagoisit, jos miehesi rupeaisi kertomaan sinulle kenen kanssa saat jutella, ja millä tyylillä.

On niitä naisiakin, jotka keikistelevät miehille ja hakevat itsetuntonsa siitä kuinka monta miestä saisivat sänkyyn, jos he vain haluaisivat. Säälittävää riippumatta siitä kumpi sukupuoli sitä harrastaa.

Toisen sukupuolen jatkuvan ihannoinnin hakeminen kielii oman parisuhteen kunnioituksen puutteesta.

En ole mustis, en todellakaan, koska tiedän ettei mies sitten loppujen lopuksi tee mitään. Minua vaan hävettää itseni ja miehen puolesta. Naiset sitten tekevät jos tekevät. Siitä mies tuntuu nauttivan.
Itsetuntoni on aivan kohdallaan.

Puhkokaa puolisoltanne silmät ja katkaiskaa vaikka kalu! Sitten voitte omistaa hänet täydellisesti. Joka parisuhteessa se nalkuttavampi, rumempi, haluttomampi jne puoliso hätistelee muita vertailukohta yksilöitä pois reviiriltä.

Yhteistyössä