A
Anneli
Vieras
Hänellä on tapana yksin maailmalla (= töissä) kulkiessaan heitellä naisille kaikenlaista tyyliin vitsikästä ystävällisesti hymyillen ja naureskellen. Naiset pitävät tällaisesta pikkunokkeluudesta ja kikattelevat. Hän kertoilee niitä sattumiuksiaan minullekin iltaisin ja on niin sankaria niin sankaria. Hän ei tajua että itse asiassa flirttailee ja sitten esittää hämmästynyttä kun vitsikkyydellä on seurauksia. (Enhän minä mitään tarkoittanut, miten se nyt noin väärin ymmärsi...)
Joskus nämä naiset sitten käyvät miehen ""kimppuun"" kun olemme jossain ja sattuvat tulemaan vastaan.
Minua raivostuttaa ja olen sanonut tästä monta kertaa että lopeta tuollainen tyyli. En ole mustis mutta minua nöyryyttää tuollainen tyyli ja kun naiset aina ymmärtävät sen väärin (tai oikein).
Pitäisikö lopettaa koko juttu.
Joskus nämä naiset sitten käyvät miehen ""kimppuun"" kun olemme jossain ja sattuvat tulemaan vastaan.
Minua raivostuttaa ja olen sanonut tästä monta kertaa että lopeta tuollainen tyyli. En ole mustis mutta minua nöyryyttää tuollainen tyyli ja kun naiset aina ymmärtävät sen väärin (tai oikein).
Pitäisikö lopettaa koko juttu.